Kun näet kauniin naisen
Mies, mitä ajattelet ensimmäiseksi kun näet kauniin naisen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ensimmäiseksi tulee mieleen, että pääsisivät kopeloimaan tuon pillua ja sitten panemaan.
Miehet ovat kyllä niin alapäänsä vallassa, että aina saa ihmetellä uudestaan.
Ja en ole mikään seksiä vihaava ihminen, päinvastoin, mutta pidän älykkyydestä. (Ja tuo oli vielä niin juntisti kirjoitettu.)
Ajattelen heti, että onkohan tuollakin huo ralla vielä aamuisesta panosta mälliä valunut stringeihin.
No niinhän me ollaan alapään vallassa. Katsopa vaikka poikakoiria vs. tyttökoiria. Silti joku meistä on älykäskin (en tiettykään minä).
Mielenkiintoista, olisipa hauska kuulla
Miehet menee just sinne minne kova kulli sojottaa! Kulli määrää koko elämän.
Niinhän luonto on sen tarkoittanutkin. Kaiken elollisen jatkuminen maapallolla riippuu nimenomaan siitä, että urokset pyrkii laskemaan siementään naaraaseen ja saada oma lajinsa lisääntymään. Kylläpä naaraatkin tuovat itseään kovasti tyrkyllr kun heillä on kiima-aika.
Tänään lounaalla näin naisen, jolla oli erittäin kauniit hiukset. Kehuin hänelle itselleenkin niitä ja hän näytti todella ilahtuvan ja sanoi että "kiitos, sä kyllä nyt pelastit mun päiväni". Ja olen siis itsekin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet menee just sinne minne kova kulli sojottaa! Kulli määrää koko elämän.
Eroaako jotenkin munasarjaohjautuvien yksilöiden toiminnasta, jotka eivät edes tunteitaan hallitse kun sattuu väärää hormonia väärä määrä erittymään ja hirmuinen hinku on kokea lasten hankkiminen jonain ylimaallisen tärkeänä asiana kun hormonit niin käskyttävät?
Kun näen kauniin naisen niin ajattelen miltä kaluni näyttäisi uppoamassa hänen pakaroidensa väliin.
Eli sama ajatus kuin rumien ja tavallistenkin naisten kanssa.
Mä ajattelen yleensä ensin vaistonvaraisesti, että haluaisin päästä iholle; saisi tuoksutella, halailla, hiplailla, suukotella ja seurailla tuollaisen ihanan liikehdintää siinä. Seksi tulee tietenkin mieleen tuon ensiajatuksena toimineen esileikin jälkeen vasta noin neljän sekunnin kuluttua…
Luonto on todellakin järjestänyt myös ihmisten lisääntymisen kaikissa olosuhteissa. Esimerkiksi siten, että niin luotaantyöntävää naista ei varmaan löydy etteikö joku mies häneenkin spermansa ruiskauta ja saattaa tämän kenties raskaaksi.
Naiset taas ovat valikoivampia uroksen suhteen joten sikäli kaikki mörri möykyt eivät pääse koskaan työntämään kulliaan naisen sisään ja jakamaan siementään.
Mä ajattelen että haluaisin suudella ja kosketella ja erityisesti pitää kädestä. Toi tuli mieleen jo 5 v. kerhossa kun näin maailman kauneimman tytön. Seksi tulee nyk. mieleen vähän tuon ajatuksen jälkeen, mut sitten ajatus palaa taas siihen suuteluun ja kosketteluun / käden / käsien pitelemiseen seinää tms vasten.
Ajattelen, että onpa kaunis nainen. Jatkan matkaani. Havainnon jälkeen unohdan hänet.
Siinähän tuo kaunotar on mukana kulkenut yli 40 vuotta. Pitäisikö siitä jotain ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän tuo kaunotar on mukana kulkenut yli 40 vuotta. Pitäisikö siitä jotain ajatella.
Ei siitä varmaan mitään pidä ajatella, jos ajatuksia ei tule mieleen. Itse näin reilun 10 yhteisen vuoden jälkeen kyllä edelleen päivittäin tulee ajateltua kuinka kokonaisvaltaisen upean ihmisen olen elämääni saanut ja olen lähinnä pettynyt itseeni jos tulevaisuudessa kuljemme edelleen yhdessä niin, ettei hän herättäisi minussa enää mitään ajatuksia.
Mutta joo, tylsä vastaus. Kauniin naisen nähdessäni mietin, että vaimohan se siinä.
Katson, että onko sillä vähintään C-kuppi. Muuten ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ensimmäiseksi tulee mieleen, että pääsisivät kopeloimaan tuon pillua ja sitten panemaan.
Miehet ovat kyllä niin alapäänsä vallassa, että aina saa ihmetellä uudestaan.
Ja en ole mikään seksiä vihaava ihminen, päinvastoin, mutta pidän älykkyydestä. (Ja tuo oli vielä niin juntisti kirjoitettu.)
Pääsisivät viittaa naiskirjoittajaan.