Oletko ajanut vuokraskuutilla?
Itse en ole ajanut, enkä aja, sen verran vaarallisen näköistä menoa.
Kommentit (21)
Poikani ajelee, sovellus ladattava ja kun lopettaa otetaan kuva ja jotenkin katkaistaan maksu. Enempää en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Poikani ajelee, sovellus ladattava ja kun lopettaa otetaan kuva ja jotenkin katkaistaan maksu. Enempää en tiedä.
Kai poika on yli 18? Noissa on käyttäjäehdoissa vaatimus täysi-ikäisyydestä.
Oon ajanut. Oon ajanut myös vuokra-autolla, vuokramönkijällä, vuokratulla moottorikelkalla ja laskenut vuokratulla lumilaudalla.
Minä ajan joka päivä ihan omalla autolla tuolla liikenteen seassa ja se vasta vaarallisen oloinen ympäristö on. Kaikkein pelottavimpia paikkoja ovat kauppakeskusten ja automarkettien parkkipaikat. Huhhuh, mitä menoa, kun hetken seurailee!
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan joka päivä ihan omalla autolla tuolla liikenteen seassa ja se vasta vaarallisen oloinen ympäristö on. Kaikkein pelottavimpia paikkoja ovat kauppakeskusten ja automarkettien parkkipaikat. Huhhuh, mitä menoa, kun hetken seurailee!
Omassa autossa sulla on sentään pelti ympärillä. Skuutilla kun ajelet käy huonommin vaikka olisit oikeassa. Ja kaupungissa ne kulkee yhtä kovaa kuin autot.
En, mutta lähes joka aamu töihin kävellessä siirtelen niitä sivuun kun niitä on jätelty sinne tänne keskelle kulkuväyliä. Joskus pimeällä kadulla missä ei ollut katuvaloja oli skuutti maassa, keskellä tietä kyljellään, pyöräilijät tuskin olisivat bonganneet sitä ajoissa. Osalle teistä; olkaa hyvä. Ja osalle teistä; haistakaa paska ja opetelkaa parkkeeraamaan ne sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Oon ajanut. Oon ajanut myös vuokra-autolla, vuokramönkijällä, vuokratulla moottorikelkalla ja laskenut vuokratulla lumilaudalla.
Mitenkäs vuokrattu lentokone? Itse ajaisin varmaan skuutilla metsään tai sitten jonkun mummon päälle.
Nämä rakkineet pitäisi ehdottomsti siirtää kadulle, pois kevyen liikenteen väyliltä. Vauhti on liian kova ja ajajat usein täysin piittaamattomia muista kulkijoista. Juuri eräs kertoi, että hän jäi liki alle, kun hän astui talon kulmalta kevyen liikenteen väylälle ja skuutti tuli samaan aikaan täysillä nurkan takaa väylän reunaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa autossa sulla on sentään pelti ympärillä. Skuutilla kun ajelet käy huonommin vaikka olisit oikeassa. Ja kaupungissa ne kulkee yhtä kovaa kuin autot.
Niin että autossa ei voi sattua? No kyllä voi. Ihan kaupunkinopeuksissakin.
Ajan joka päivä töihin sellaisella.
Vierailija kirjoitti:
Nämä rakkineet pitäisi ehdottomsti siirtää kadulle, pois kevyen liikenteen väyliltä. Vauhti on liian kova ja ajajat usein täysin piittaamattomia muista kulkijoista. Juuri eräs kertoi, että hän jäi liki alle, kun hän astui talon kulmalta kevyen liikenteen väylälle ja skuutti tuli samaan aikaan täysillä nurkan takaa väylän reunaa pitkin.
Ei missään nimessä ajokaistalle autojen sekaan! Niitä on nyt jo riittävän vaikea ennakoida ja väistellä, vaikka ajavat eri väylillä... nopeusrajoitus niihin pitäisi laittaa. 5km/h taajama-alueella. Ja kypäräpakko.
Eikös ne ole suunnattu enemmänkin vuohipaimenille? Yhteiskunta maksaa ja torakat nautiskelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä niillä näkyy paljon ajelevan alaikäiset, etenkin mustat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs vuokrattu lentokone? Itse ajaisin varmaan skuutilla metsään tai sitten jonkun mummon päälle.
Lentokonetta en valitettavasti saa lentää. Mutta noilla muilla vehkeillä olen osannut ajaa ihan fiksusti sääntöjen ja rajoitusten mukaan. Kaikkia ei vaan säännöt tai muiden (saati oma!) turvallisuus kiinnostele ja se sitten todella tuolla liikenteessä näkyy. Ja se on ihan sama millä ne sillon ajaa, lopputulos on samaa perseilyä.
Ajoin satamasta keskustaan vuokra skuutilla, maksoi 6 euroa. Taxi olis maksanut 25 euroa. Ne on käteviä ja nopeampia kuin bussit. Skuutteja on monessa paikassa ja nopeasti pääsee liikkeelle.
Eilen katsoin muuten kun joku nainen otti skuutin ja sitten parkkipaikalta keskustassa auto alkoi peruuttaa niin se nainen ajoi suoraan sen auton perään.
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin muuten kun joku nainen otti skuutin ja sitten parkkipaikalta keskustassa auto alkoi peruuttaa niin se nainen ajoi suoraan sen auton perään.
Autoilijan vika, mutta ei varmaan lohduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On 27v, joskus julkisen liikenteen reitti tai aikataulu ei ole sopiva, ottaa skkuutin.
Taas meinasi tulla kolari. Skuuttihemmo painoi kaasu pohjassa suojatielle tai oikeammin pyörätien jatkeelle. Autoilijanhan vika se tietysti olisi ollut, mutta tilnnenopeus oli aivan liikaa.
Huomasin että skuutin kyljessä oli mainos, että ensimmäinen matka ilmaiseksi.