Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä näyttää keskimääräinen suomalainen nainen - 164 senttiä ja 72 kiloa

Vierailija
25.08.2026 |

Toimittelijatar Wilma: " Jos kaikkien 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat ynnättäisiin yhteen ja niistä laskettaisiin keskiarvo, lopputulos olisi Tilastokeskuksen mukaan 71–73 kiloinen ja 164–165 senttiä pitkä. " 
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009173843.html

Estetiikkavaroitus: Sivulla kamalan paksujen naisten kuvia.

Mahtaakohan tuo olla oikein, kun Wilma ensin ynnää 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat yhteen ja sitten laskee niistä keskiarvon.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se ketju tästä katosi? Juuri olen kertomassa, että uskon ihan hyvin, että suomalaisten miesten peniksen pituus on sen vähän reilu 12 cm. Useamman kanssa olen maannut ja kaikki olleet pieniä.

Eilisillä (maanantai) ja tämän aamun viesteillä on ollut tavallista heikompi pysyvyys.  Wanharouva Tyhjäpään mt-lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutuksen aiheuttama huonovointisuus ovat varmaan taustalla.

Kuka on Wanharouva Tyhjäpää?

Vierailija
22/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominainen:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha juttu, eikö tästä ole uudempaa tilastoa? Googlen tilasto, jota ilmeisesti tässäkin v. 2022 jutussa on käytetty on jopa vuodelta 2017. 

Jutussa sanotaan että Tilastokeskuksen mukaan, tuo kohta on myös lainattu avausviestiin.

Vierailija
24/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se ketju tästä katosi? Juuri olen kertomassa, että uskon ihan hyvin, että suomalaisten miesten peniksen pituus on sen vähän reilu 12 cm. Useamman kanssa olen maannut ja kaikki olleet pieniä.

Eilisillä (maanantai) ja tämän aamun viesteillä on ollut tavallista heikompi pysyvyys.  Wanharouva Tyhjäpään mt-lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutuksen aiheuttama huonovointisuus ovat varmaan taustalla.

Tämän vauva saitin omistaja.

Vierailija
25/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, syysi jankuttaa?

Vierailija
26/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse viihdytän miehiä ja kyl se  15-20 cm on useimmil. 23 cm oma ennätys asiakkaal ja se tuntui anaaliyhdynnäsä, mut hyvältä, piti vaan huutaakin ilman feikkausta.

Vierailija
27/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+180cm/65kg tääl ja treenaan viel kovaa, joten muodot on lihasta. Siitä miehet tykkää.

Vierailija
28/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vauva saitin omistaja.

Täällä moderoi persun omistama Utopia Analytics Oy.

Vierailija
29/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, miten tuo naisten keskipituus on noin alhainen. Luulin sen sen olevan monta senttiä enemmän.

Vierailija
30/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Itse olen +180cm cm nainen ja painoni vaihtelee 65-75 kg välillä nopeaa ja aina ollut näin. Välil jopa 60 kilossakin käyn. Syön mitä huvittaa. Ihme plösöjä kyl suomalaiset. Luulevat viel noil mitoil olevansa hoikkia. Treenaan kaiken lisäksi kovaa, joten lihasta on, rasvaa ei juurikaan.

Näköjään säästät myös kirjaimistakin.

Vierailija
31/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni mies, iso oksa

Vierailija
32/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, miten tuo naisten keskipituus on noin alhainen. Luulin sen sen olevan monta senttiä enemmän.

Olen 178 cm pitkä, ja ulkomailla minua luullaan useimmiten hollantilaiseksi. Ihmettelin tätä, kunnes selvisi että hollantilaisten naisten keskipituus on kuutisen senttiä suomalaisia isompi.

Vierailija
33/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noi nelikymppiset näyttää noin jumalattoman vanhoilta? Itse olen 45v ja noi näyttää mua ainakin 10v vanhemmilta. No joo, olen paljon hoikempi, pitkät hiukset ja pukeudun samoin kuin parikymppisenä. 

No eiköhän suurin osa omasta mielestään näytä nuoremmilta kuin muut saman ikäiset. 

Mä jäin kiinni tuohon, että pukeudut edelleen samoin kuin parikymppisenä. Sehän ei enää vanhempana ole sitten nuorentavaa, vaan sä nololta mummolta, joka ei ole osannut päästää irti oman nuoruutensa kuteista. Kannattaa enemmän seurata nykymuotia. Tosin nykynuoret pukeutuu tällä hetkellä aika tavalla samoin kun mun nuoruudessa nollarilla. Joten ehkä toi sun pukeutuminen sit toimii sillä tavoin. 

Vierailija
34/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse viihdytän miehiä ja kyl se  15-20 cm on useimmil. 23 cm oma ennätys asiakkaal ja se tuntui anaaliyhdynnäsä, mut hyvältä, piti vaan huutaakin ilman feikkausta.

H U O R A

Vierailija
35/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, syysi jankuttaa?

LATVALAHO, VASTAISITKO.

Vierailija
36/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin juuri kertomassa, että oma ranskalainen mies on ihan juuri sitä liki 19 cm ranskalaisten keskimittaa ja suomalaisista ei ole kokemusta. Ilmeisesti siis onneksi.

Keskiverto peniksen pituus eri maissa

Peniksen pituuden keskiarvot vaihtelevat eri maissa geneettisistä ja ympäristöllisistä tekijöistä. Alla on esimerkkejä eri maiden keskiverto peniksen pituuksista erektiossa:

Kongo: noin 17,93 cm

Ecuador: noin 17,77 cm

Brasilia: noin 16,10 cm

Italia: noin 15,74 cm

Ranska: noin 15,48 cm

Suomi: noin 13,77 cm

Etelä-Korea: noin 9,66 cm

Intia: noin 10,24 cm

Ei oo ihne että suomalaiset miehet matkaavat aasiaan jossa he ovat kingejä peniksen pituudessa :D

Vierailija
37/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H U O R A

Ihan hyvä bändi mutta vähän tyhmä nimi.

Vierailija
38/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut niin, että miehet ovat nykyään vielä pulskempia? Löytyykö tähän joku tilasto

Vierailija
39/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noi nelikymppiset näyttää noin jumalattoman vanhoilta? Itse olen 45v ja noi näyttää mua ainakin 10v vanhemmilta. No joo, olen paljon hoikempi, pitkät hiukset ja pukeudun samoin kuin parikymppisenä. 

Ihan samaa mietin. Esim, Terhi, 40 vuotta. Mikä toi tukka ja tyyli on? Missä tuollainen mummeli on kasvanut kun on niin eri näköinen kuin muut 40-vuotiaat?

Vierailija
40/49 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin juuri kertomassa, että oma ranskalainen mies on ihan juuri sitä liki 19 cm ranskalaisten keskimittaa ja suomalaisista ei ole kokemusta. Ilmeisesti siis onneksi.

Keskiverto peniksen pituus eri maissa

Peniksen pituuden keskiarvot vaihtelevat eri maissa geneettisistä ja ympäristöllisistä tekijöistä. Alla on esimerkkejä eri maiden keskiverto peniksen pituuksista erektiossa:

Kongo: noin 17,93 cm

Ecuador: noin 17,77 cm

Brasilia: noin 16,10 cm

Italia: noin 15,74 cm

Ranska: noin 15,48 cm

Suomi: noin 13,77 cm

Etelä-Korea: noin 9,66 cm

Intia: noin 10,24 cm

Hyh, korealaisilla noin pieni. 10 cm pikkunakki. No olenkin pitänyt japanilaisia, korealaisia, kiinalaisia ja thaimaalaisia aina hyvin epäseksikkäinä. Naiset on nättejä, mutta ne miehet... pieniä ja hinteliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi