Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioin perhekeskuksessa järkytyin

Vierailija
25.08.2026 |

Olin asioimassa perhe/terveydenhuoltokeskuksessa, missä toimii myös lastensuojelu. Olin odotusaulassa, kun kokoustilasta vyöryi kaakattava ja kääkättävä joukko ylipainoisia ja hyvin ylinpainoisia sossuja, ja ilmeisesti sossu-opiskelijoita tmv. Miten henkilö, joka ei pysty hallitsemaan edes omaa painoaan, voi neuvoa ja jopa päättää toisten ihmisten elämistä? 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kyllä niin stereotyyppisiä sossuja, pitkät neuletakit, terveyssandaalit, perunasäkin mallinen vartalo ja hirveä kälätys.

Vierailija
2/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukko oikein sellaisia besserwissereiden besserwissereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi kyllä olla tekemisissä tuollaisten kanssa.

Vierailija
4/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neuvolassa oli puheterapia samassa kerroksessa kuin sosiaalityöntekijät. Kovaa huutoa kuului aina käytävään, kun kuulustelivat jotakin vanhempaa. 

Yhdelle tällaiselle hymyilin oikein aurinkoisesti käytävässä. Hän puolestaan mulkoili takaisin. Ei tainnut tajuta, että odotustilassa oli myös puheterapian asiakkaita.

Vierailija
5/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaisi kyllä olla tekemisissä tuollaisten kanssa.

Joo, ap ahdistaa muakin.

Vierailija
6/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, asiakkaidenhan tulee viedä heille kinkkua ja pasteijoita pysyäkseen välilöissä ja jotta lapsen laiminlyöntiä katsottaisiin läpi sormien. Lihominen on tämän sivutuote. 

Vierailija
7/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti raskas työ saa lihomaan. 

Älä ole raskas. 

Vierailija
8/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit olla asioimassa ihan syystä, eli tunnet katkeruutta kun lapsi vietiin tmv.

Vierailija
9/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He käyvät köyhien ihmisten kahvipöydissä syömässä pullat ja pasteijat.

Vierailija
10/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sanon asiakkaalle kotikäynnillä, että jos ei ole Sytney-kahvia ja tiramisua pöydässä, huolestun lasten oloista erityisen voimakkaasti. Kuutlai sorttia pöydässä = lapsilla on varmasti hyvät oltavat. 

Tv sosiaaliviraston täti

Vierailija
11/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat kyllä niin stereotyyppisiä sossuja, pitkät neuletakit, terveyssandaalit, perunasäkin mallinen vartalo ja hirveä kälätys.

Ja lyhyt tukka Marimekon puukorut kaulassa vähintään. Serkkuni on juuri kuvatun kaltainen ja älyttömän ylpeä koulutuksestaan. ( AMK käyty, luullen sen olen yliopistotutkinto)

Vierailija
12/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas työ niin varmaan osa vain heittäytyy työpäivän jälkeen vaan sohvalle syömään. Meilläkin kävi perhetyöntekijä, sellainen pullukka. Oli kyllä pätevä ja supermukava. 

Vierailija
13/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ylivelkaantuvat kun yrittävät näyttää pärjääviltä näitä varten. Reimaa ja Rukkaa ja Adidasta ostetaan kulutusluotolla, että kelvattaisiin näille.

Varsinkin nuorilla vanhemmilla hirveä paine kätkeä heikko taloustilanne.

Vierailija
14/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla asioimassa ihan syystä, eli tunnet katkeruutta kun lapsi vietiin tmv.

Olin hammaslääkärissä, mikä sijaitsee samassa rakennuksessa.

Vierailija
15/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettakaa lapsillenne kun sossutäti tulee käymään luritus lihavat on lepposii ne kun ei tee kepposii.

Vierailija
16/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pershäröinen ap triggeröitynyt ihan huolella kun pahat sossut kiusaa :'D

Vierailija
17/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ylivelkaantuvat kun yrittävät näyttää pärjääviltä näitä varten. Reimaa ja Rukkaa ja Adidasta ostetaan kulutusluotolla, että kelvattaisiin näille.

Tunnistan tämän. Myös rattaisiin panostetaan että näyttäisi että rahaa on. Jos on retrohippimutsi rastoilla, katsotaan kieroon.

T. Sivusta seurannut

Vierailija
18/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskas työ niin varmaan osa vain heittäytyy työpäivän jälkeen vaan sohvalle syömään. Meilläkin kävi perhetyöntekijä, sellainen pullukka. Oli kyllä pätevä ja supermukava. 

Ei voi olla pätevä ja/tai mukava. Kyse on sossuista!! 

Vierailija
19/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pershäröinen ap triggeröitynyt ihan huolella kun pahat sossut kiusaa :'D

Ei ne minua kiusaa. Miksi kiusaisi? Olen aikuinen, eikä ole lapsia onneksi. Säälittää ne jotka joutuvat tuollaisten tentattavaksi. 

Vierailija
20/40 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tämän. Myös rattaisiin panostetaan että näyttäisi että rahaa on. Jos on retrohippimutsi rastoilla, katsotaan kieroon.

T. Sivusta seurannut

Sosiaalityöntekijät ovat yleensä itse hyvin köyhistä oloista. Heiltä saa arvostusta esittelemällä ulkoisia menestyksen merkkejä, kuten isoilla, kalliiden tuotemerkkien logoilla varustettuja vaatteita, kenkiä ja laukkuja. Heitä ei kiinnosta, että asiakas menettää luottotietonsa heidän takiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan