Mikä on suosikkiseksipaikkasi jos sänkyä ei lasketa?
Ja laitapa vielä ikä ja sukupuoli mukaan vastaukseen.
Kommentit (60)
Sänky on ehdottomasti paikoista paras, koska orgasmin jälkeen olen aina raukea ja unelias ja haluan ottaa torkut. Ajatus, että pitäisi saman tien ponkasta ylös ja lähteä johonkin saa mieluummin luopumaan koko touhusta.
Ex anopin sänky. Eron jälkeen olen käynyt panolla. Kyllä kutkuttaa taas pelkkä ajatuskin. Toivon että Ex anoppi räväyttää entiselle vaimolle että käyn panemassa häntä.
Keittiön pöytä. Voi samalla tarkkailla ikkunasta ulkona leikkiviä lapsia.
Sopivalla korkeudella oleva pöytä tai ikkunalauta. Sohva toki hyvä myös.
Sohva ja suihku hyviä vaihtoehtoja.
Irtosuhteissa tämä ei oikein luonnistu, mutta silloin kun seurustelin, niin tykkäsin oli "yllättää" naiseni keittopuuhien kesken. Ja se oli meidän molempien suosikki. Siinä on vain jotain todella himottavaa painaa takaapäin, kun toinen on puoliksi pukeilla ja tarjoaa perää arkiaskareiden lomassa. Välillä laitoin myös kakkoseen. Rupeaa oikein kovettumaan kun muistelee. Harmi, että suhde ei muista syistä toiminut.
Kyllä se on sohvalla ratsastus. Suihku on myös hyvä ja nurmikolla viltin päällä kesäisin
Vierailija kirjoitti:
Yhden valokuvaajan moottoripurjevene Turun saaristossa.
Nuori nainen, vanhempi mies.
Lähtisitkö yleeliselle moottoriveneellä kokilemaan?
Täysin totta, saa pisuttaa kunnolla ja ruiskia t m 41
Keittiön pöytä tai takkahuoneen rahi vaikka makkarin sänky laskettaisiin mukaan.
N37
Vierailija kirjoitti:
Keittiön pöytä tai takkahuoneen rahi vaikka makkarin sänky laskettaisiin mukaan.
N37
Missä asennossa sua kiihoittaisi rahilla
Vierailija kirjoitti:
Silloin nuorena se oli eräs autio talo. Aiheesta on tehty joku laulukin.
M58
Nuoruuttamme muistellen, sama täällä!
Dingo sanoitti vuonna 85 silloiset tunnelmat hyvin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Takaapäin eli kontallaan niin että olen vatsallani rahin päällä. Samoin keittiön pöydällä, vatsallaan ja takaapäin nainti 😳 Mulla on nyt näköjään "nai mua takaapäin" kausi meneillään.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Takaapäin eli kontallaan niin että olen vatsallani rahin päällä. Samoin keittiön pöydällä, vatsallaan ja takaapäin nainti 😳 Mulla on nyt näköjään "nai mua takaapäin" kausi meneillään.
N37
Saat paisumaan..Kerro sinulla nyt ylläsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
N37
Saat paisumaan..Kerro sinulla nyt ylläsi
Voihkaiset kun piksusi laskeutuu
Selvennykseksi: Tällä rouvalla on impotentti aviomies ja minä käyn rouvaa auttelemassa.