Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakuprofiili pakolliseksi- miksi?

Vierailija
24.08.2026 |

Tuli postia te-keskuksesta.

"Velvollisuuden laiminlyönnistä ei seuraa työnhaun voimassaolon päättymistä tai työttömyysturvaseuraamusta."

#kokoomustyöllistää

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan piruuttanikin te-tantan tehdä sen mun profiilin. Katotaampa kuinka paljon päin vttua menee...

Ehkä kannattaa silti tehdä itse, vaikka onkin vittumaista hommaa. Saat kirjoittaa niin lyhyesti ja ympäripyöreästi kuin itse haluat. Työkkärin tantat laittaa liian tunnistettavia ja tarkkoja tietoja. Sellaisia, mitä et halua julkisesti nettiin. 

Itse ajattelin laittaa:

Ikä: 18-75 v.

Sukupuoli: muu

Työkokemus: 0-20 vuotta 

Tuo on yhtä helppo hakkeroida kuin Vastaamon tapaus. En halua mitään tietojani nettin. 

Vierailija
62/67 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä puuhastelua mikä yrittää näyttää siltä että valtio muka tekee jotain työttömyyden vähentämiseksi.

Mää tein profiilin : Oon jorma 56v ja teen isoja voileipiä. Tykkään kattoo telkkaa. Ja maalan joskus linnunpönttöjä.

Olet siis ammattimainen linnunpönttömaalaaja! Karenssia!!!

T. Työkkärin täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut työnhakuprofiili julkaistuna jo kuukausia, ei yhtään yhteydenottoa. Sitäpaitsi kun tarkastin työnhakuprofiilini, tuli ruudulle vain virheilmoitus: "Tarvittavia tietoja ei pystytä lataamaan".

Hienostipa toimii tämäkin kötöstys...

Vierailija
64/67 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkaloiset kuvittelee että sen myötä avoimien työpaikkojen määrä kasvaa exponentiaalisesti.

Yksikään rekrytoija ei ala selailemaan sitä loputonta työttömien listaa läpi. Se odottelee, että joku nykyisistä työntekijöitä vinkkaa hyvästä työntekijästä, joka on kilpailijalla töissä. Kortistossa olevia ei kelpuuteta. Kuukausi työttömänä tarkoittaa rekrytoijien silmissä elämänhallinnan menettänyttä alkoholistia.

Vierailija
65/67 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkaloiset kuvittelee että sen myötä avoimien työpaikkojen määrä kasvaa exponentiaalisesti.

Yksikään rekrytoija ei ala selailemaan sitä loputonta työttömien listaa läpi. Se odottelee, että joku nykyisistä työntekijöitä vinkkaa hyvästä työntekijästä, joka on kilpailijalla töissä. Kortistossa olevia ei kelpuuteta. Kuukausi työttömänä tarkoittaa rekrytoijien silmissä elämänhallinnan menettänyttä alkoholistia.

Suomella ei ole varaa noin kermaperseisiin työnantajiin lapsellisine ennakkoluuloineen.

Vierailija
66/67 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä hirvittää yksityisyyden suoja,sinne kun voi kirjautua vaikkei oliskaan työnantaja,epäilen suuresti tätä uutta himmeliä

Vierailija
67/67 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi