Olenkohan täysin poikkeuksellinen mies?
Ikää kohta 41 vee. En ole koskaan elämäni aikana käynyt naisen kanssa treffeillä.
Autoissani ei ole koskaan kukaan naispuolinen ihminen istunut. Asunnossani ei ole koskaan käynyt kukaan ulkopuolinen pl joku satunnainen huoltoukkeli.
Joskus vietän koko kesäloman puhumatta sanaakaan muille ihmisille.
Vapaa-aikani olen vietellyt yksikseni pääosin.
Työskentelen konsulttina ja pyörittelen tässä tehtävässä satojen miljoonien eurojen hankkeita. Palavereita on joskus armotonta tahtia, 6-8 tuntia päivässä. Rahallinen korvaus on toki hyvä, ministeritason palkkaa.
Mitä enemmän ikää tullut niin sitä enemmän alkanut tuntua sielussa. Aina höpötetään, että kaikille on joku vastinkappale, mutta mitä jos ei ole? Joskus tuntuu että suorittavaa työtä tekevillä tuntuu olevan helppoa löytää vastakappale.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen löytäminen voi olla vaikeaa, mutta kun sinulla selvästi sosiaalisia taitoja on kun pärjäät tuollaisessa työssä, niin miten sinulla ei ole ystäviä joiden kanssa viettää aikaa ja matkustella? Eikö ole sisaruksiakaan?
Onko pakko olla ystäviä joiden kanssa viettää aikaa ja matkustella?
Jos parisuhdetta toivoo, ja myöskin ajatellen niin, että se kumppani ei olisi ainoa merkittävä sosiaalinen kontakti elämässä(ihan myös kumppanin mielenterveyden kannalta), niin kyllä tämä olisi erittäin suotavaa ja suositeltavaa. -Eri
Ap:lla on sosiaalisia kontakteja töissä.
Kaikki ihmiset eivät jaksa loputonta ihmisten kanssa olemista.
Esim. minä voin JOKO olla parisuhteessa TAI pitää ystäviä, mutta en kykene molempiin. Täytyy ihmisen saada yksinäänkin olla, ja minun aika paljon.
Tietysti olen mieluummin parisuhteessa miehen kanssa kuin pidän naiskavereita, joten mieheni todellakin on merkittävin sosiaalinen kontaktini yksityiselämässä. Ei sen mielenterveys näytä 20 vuodessa isommin kärsineen.
Sinulla on rauhaa ei myrskyt pauhaa, sinulla on aikaa ei naiset vaivaa, ilo ompi aina ei suru mieltä paina, elämä on kuin silkkiä vain, vai mitä?
AP, en tiedä mikä kirjoituksesi pointti on. Homous on nykyään ihan ok, jopa änkeröoikeiston mielestä (suurimman osan ainakin), eikä Suomessa ole tai tule koskaan olemaan sharia-lakia. Anna siis sydämesi viedä.
Kyllähän nykyään saa olla homo jos haluaa.
Ei sun ole pakko tapailla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä! Oon yli 30 v nainen ja olin viime vuonna ekaa kertaa treffeillä ikinä 🥲 Mut jatkoa seurasi ja ihania juttuja muutenkin. Oon vaan tahallani pitänyt itseni poissa treffimaailmasta kunnes annoin sille mahdollisuuden. Tai siis pitkään siinä meni et joku kolahti niin paljon et lähdin treffeille. Elämä on ihmeellistä, kaikkea hyvää voi tapahtua. N
Hyvä, että uskalsit. Kiva kuulla, että myös jatko on mennyt mukavasti. :)
Joo, valitettavasti se juttu päättyi mutta päivääkään en vaihtaisi pois. 💗 N
Mistä sinä olet ap omaa vastinkappalettasi etsinyt?
Nää on näitä jotka myöhäisherää et muillakin on oma perhe ja päätyy ostamaan aasialaisen vaimon.
Voin keskittyä harrastuksiin, olettaen että fyysinen kyky riittää: kuntopyöräilyä, kuntosalia, golffaamista, pianonsoittoa jne.
ap