Loppuelämän yksin
En halua enää olla ihmisten kanssa tekemisissä. Loppuelämä yksin niin ei satu enempää.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just luin erään Suomessa asuvan thaimaalaisen kirjoituksen siitä, että hän on muille ystävällinen niin hänellä paniikkikohtauksia, stressiä yms. mielenterveysongelmia. koska joutunut kiusatuksi elämänsä aikana ja hyväksikäytetyksi.
Tutunoloista. Kiltti on altis noille.
Tuo juuri osoittaa kulttuurisidonnaisuuden. Suomalaiset eivät auta muita, kiusaavat. Ulkomaalaistaustaiset enemmän empaattisia ja ystävällisiä.
Miksi se on näin?
Vierailija kirjoitti:
Just luin erään Suomessa asuvan thaimaalaisen kirjoituksen siitä, että hän on muille ystävällinen niin hänellä paniikkikohtauksia, stressiä yms. mielenterveysongelmia. koska joutunut kiusatuksi elämänsä aikana ja hyväksikäytetyksi.
Saattaa olla myös Suomi naisten ras-smia aasialaisia naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on HELLvetti paikka asua ja HELLsinki sen pääkaupunki
Ja saman aikaan onnellisin maa.
Mulla sama suunnitelma. Pääsen eläkkeelle ja voin muuttaa asiallisemmalle paikkakunnalle. Olen köyhä, kyllä, mutta kyykytys loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tykkään omasta seurastani 99% ajasta. Lenkilläkin tykkään käydä yöllä, kun ei ole muita. Pari kertaa kuussa tykkään kuitenkin käydä baarissa ryypiskelemässä, pelaamassa biljardia ja juttelemassa naisille. m49
Tähän monien elämä on mennyt. Joutuu pelkäämään uhkia ja olemattomia uhkia. Joutuu elämään varuillaan.
Itse en pelkää uhkia vaan viihdyn itsekseni. m49
Minäkin tykkään olla omissa oloissani. En ole yksinäinen.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla myös Suomi naisten ras-smia aasialaisia naisia kohtaan.
En tunne koko ihmistä. Jutun perusteella huono isäsuhde, kaverit kiusannut ja lopuksi työpaikalla ongelmia. Mainitsi juuri siitä, että thaimaalaiset on muille ystävällisiä ja itse saa paskaa niskaan.
Samoja fiiliksiä.
Mä tein tuon päätöksen jo 32-vuotiaana eron jälkeen (mies jätti toisen takia). Nyt olen 52, ja olen edelleen tyytyväinen päätökseeni, enkä halua ketään elämääni.
Oho! Olipas rohkea kaveri. Kiva juttu. m