OrpoPurran EK-oikeistopolitiikka tuottanut 100 000 pienituloista lisää
Ne, jotka ovat tienanneet eniten, tienaavat vielä enemmän kuin aikaisemmin, ja niillä, joilla on mennyt huonosti, menee vielä huonommin kuin aikaisemmin.
Hallituksen tekemät sosiaaliturvan leikkaukset ja veronalennukset ovat johtaneet ennakoitua suurempaan tuloerojen kasvuun tutkimuslaitos Laboren mukaan.
Pienituloisten määrä on kasvanut hallituksen päätösten seurauksena liki 99 000 henkilöllä, kun pienituloisen raja vedetään joukkoon, jonka tulot ovat alle 60 prosenttia väestön mediaanitulosta.
Kommentit (26)
Hyvä! Nyt saa rumakin mies halvalla luottotiedottomalta nuorelta mieheltä palveluksia:)
Persut saavat ääneni myös ensi vaaleissa!
Yhyy yhyy olen niin köyhä. Veronmaksajat maksaa koko elämäni mutta ei anna käyttörahaa elämyksiin niin olen niin köyhä yhyy yhyy
Pienituloinen on pienituloinen niin kauan kunnes pärjää omilla työtuloilla. Yhteiskunnan tukien ei ole tarkoitus tehdä kenestäkään hyvätuloista tai edes keskituloista. Yhteiskunta pitää hengissä ja antaa katon päälle. Se riittää
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikeistopolitiikkaa vielä näkynyt.
Alammeko kutsua Purraa ja Orpoa kommareiksi? Ei olisi kaukaa haettu, joten saatat olla oikeassa ja kommarithan fanittavat Puttea. Näin on palstalla kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy olen niin köyhä. Veronmaksajat maksaa koko elämäni mutta ei anna käyttörahaa elämyksiin niin olen niin köyhä yhyy yhyy
Joku kansanedusta liittyi keskusteluun.
Ihan tyypillinen naisen kommentti. Kun ei keksi viestin sisällöstä haukuttavaa niin aletaan keksimään asioita että pääsee haukkumaan viestin ulkonäköä ja viestin tuojaa. Tuliko sinulle parempi mieli vai joudutko vielä itkemään viestistäni meidän veronmaksajien maksamalla terapeutille?