Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OrpoPurran EK-oikeistopolitiikka tuottanut 100 000 pienituloista lisää

Vierailija
23.08.2026 |

Ne, jotka ovat tienanneet eniten, tienaavat vielä enemmän kuin aikaisemmin, ja niillä, joilla on mennyt huonosti, menee vielä huonommin kuin aikaisemmin.

Hallituksen tekemät sosiaaliturvan leikkaukset ja veronalennukset ovat johtaneet ennakoitua suurempaan tuloerojen kasvuun tutkimuslaitos Laboren mukaan.

Pienituloisten määrä on kasvanut hallituksen päätösten seurauksena liki 99 000 henkilöllä, kun pienituloisen raja vedetään joukkoon, jonka tulot ovat alle 60 prosenttia väestön mediaanitulosta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo teidän tukipummiem asenne on Kyllä jännä vaaditte muita tekemään enemmän töitä ja maksamaan enemmän veroja samalla kun kitisee että ette mielestänne saa riittävästi muiden maksamista veroista mutra ette todellakaan suostu itse hankkimaan töitä että.itse alkaisitte veronmaksajaksi

Taidat olla pelkän sukulaisuuden perusteella ilman osaamista palkattu, kun et osaa kirjoittaakaan. Oletko niistä poliiseista se, joka osaa lukea?

Ihan tyypillinen naisen kommentti. Kun ei keksi viestin sisällöstä haukuttavaa niin aletaan keksimään asioita että pääsee haukkumaan viestin ulkonäköä ja viestin tuojaa. Tuliko sinulle parempi mieli vai joudutko vielä itkemään viestistäni meidän veronmaksajien maksamalla terapeutille?

Vierailija
22/26 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Nyt saa rumakin mies halvalla luottotiedottomalta nuorelta mieheltä palveluksia:)

Persut saavat ääneni myös ensi vaaleissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy olen niin köyhä. Veronmaksajat maksaa koko elämäni mutta ei anna käyttörahaa elämyksiin niin olen niin köyhä yhyy yhyy

Vierailija
24/26 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloinen on pienituloinen niin kauan kunnes pärjää omilla työtuloilla. Yhteiskunnan tukien ei ole tarkoitus tehdä kenestäkään hyvätuloista tai edes keskituloista. Yhteiskunta pitää hengissä ja antaa katon päälle. Se riittää

Vierailija
25/26 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeistopolitiikkaa vielä näkynyt.

Alammeko kutsua Purraa ja Orpoa kommareiksi? Ei olisi kaukaa haettu, joten saatat olla oikeassa ja kommarithan fanittavat Puttea. Näin on palstalla kerrottu. 

Vierailija
26/26 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy olen niin köyhä. Veronmaksajat maksaa koko elämäni mutta ei anna käyttörahaa elämyksiin niin olen niin köyhä yhyy yhyy

Joku kansanedusta liittyi keskusteluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän