Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi ok syy perua treffit?

Vierailija
30.01.2026 |

Tehty pöytävaraus tai ostettu liput, jne lukkoon lyöty aika

1) Treffikumppanin lapsi tarvii vanhempaansa. Oli sitten aikuinen, teini, exän luona asuva. Exälle/teinille/aikuiselle lapselle ei halua sanoa ei

2) Ei vaan nyt jaksa kun oli töissä rankka päivä

3) Kaveri pyysi käymään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää perua niin sitten pitää. Semmosta vaan että jos siitä tulee toiselle taloudellisesti takkiin niin se tulee korvata mukisematta. 

Tässä nyt ei määritelty millanen suhde on kyseessä mutta mulle tehtäisiin tasan kerran oharit, sen jälkeen turha soitella perään. Joku läheisen joutuminen onnettomuuteen tms. on sentään hyväksyttävä syy mutta harvoin peruminen tommosesta johtuu. Ja vähän ohis mutta kokemus on osoittanut että mitään ei ikinä kannata maksaa muitten puolesta koska niitä rahoja et saa takas. Ja oharit on helppo tehdä kun ei ole mat rahat kiinni XD Toisin sanoen, jos halutaan tehdä kimppavaraus/tilaus niin mitään ei tapahdu ennen kuin rahat on mun tilillä. Suosittelen samaa kaikille.

Vierailija
2/5 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivulias kirvely kullissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noilla peruu, niin kertoo ihmisestä, että ei ole luotettava ihminen. 

Eka kohta, jos on jotain tosi dramaattista sattunut, niin silloin lapsi tarvii vanhempaansa, ei kerro epäluotettavuudesta. 

Vierailija
4/5 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan mikään noista syistä ole sopiva ellei teinillä ole joku sairaalakeikka yms tai ei voi olla yksin. Siitä voi kyl kertoa että pahoittelut mutta lapsi on nyt sen verran sairaana että pakko perua. Kerron myöhemmin lisää ja sovin uuden ajan

Vierailija
5/5 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskohta on ok. Jos lapsi tarvitsee niin silloin tietysti pitää auttaa.

Kakkonen: töissä on aina rankkaa. En haluaisi treffailla ihmistä, joka ei pysty tekemään mitään jos on ollut töissä rankkaa.

Kolmonen: vastatkoon kaverille että nyt ei sovi, olen menossa treffeille. Kaveria voi tavata muulloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän