Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä yleinen huono piirre sinussa on?

Vierailija
23.08.2026 |

Tehdään vastaketju :D Ja oletko tehnyt työtä tämän piirteen käsittelyyn ja eroon pääsemikseksi?

Itsellä se on kateus yhistettynä katkeruuteen. Juontuu kurjasta lapsuudesta ja aikuisiälläkin tapahtuneista asioista. En ole vuosiin kyennyt työntekoon, mutta en pääse eläkkeelle. Olen jumissa Pohjanmaalla, vaikka haluaisin tehdä töitä ja harrastaa, sekä asua Helsingissä. Joku voi pitää mua onnenpekkana, kun olen saanut omistusasunnon ja auton hommattua. Silloin, kun olin vielä työssä, nyt nuo on vaan rasite.

Kadehdin kaikkia, joilla on työ, vakaa toimeentulo, ystäviä. harrastuksia, lämpimät suhteet läheisiin ja sellaisillekin jotka voivat asua Helsingissä. Kuulostaa typerälle, mutta näin on. Tarvitsisin psykoterapiaa ja mielialalääkitystä, mutta rahat ei riitä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolen laskeuma.

Sama, ja lisäksi palleatyrä ja kierosilmäinen.

Ja shitt vielä tuo aggressiivinen flatus mainittujen lisäksi. Kyllä ihminen on turhaan peräsuolilla täytetty. Se ulostus ja piereskely olisi niin helppoa esim navan kohdilta. Siinä ei kauaa napu rutise. 

Vierailija
42/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääke maksaa joku 5e/3kk. On halpaa olla hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialalääke maksaa joku 5e/3kk. On halpaa olla hullu.

Niin ja oon siis itekin. 

Vähän samantyylinen kun ap Kateuden lisäksi vielä möksähdän helposti. Vetäydyn kun en jaksa päällepäsmäröiviä ihmisiä.

Vierailija
44/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys. En jaksa mennä mukaan kaikeb maailman draamaan mitä kaveripiirissä tapahtuu.  Ei vaan kiinnosta. Oppisivat olemaan, aikuiset ihmiset!  Ja, en työstä tätä piirrettä ....ei kiinnosta ;-).

Vierailija
45/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mitä huvittaa enkä välitä muista ihmisistä yhtään mitään. Enpä usko että ketään kiinnostaa

Vierailija
46/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhallinen eli naisille liian tylsä. 

M39

Vierailija
47/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika laiska. En jaksa esim. pitää huushollia niin siistinä kuin haluaisin, ja tympii siivoilla toisten sotkuja. Väsyneenä olen usein ärtynyt, ja joskus huomaan olevani vähän kiukkuinen ilman kunnollista syytä. 

Vierailija
48/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunelmointi. Ideoita olisi vaikka mihin, mutten koskaan toteuta mitään. En pidä työstäni ja olen vuosia tiedostanut, että pitäisi tehdä jotain muuta, mutten vaan saa otettua sitä askelta tästä MUKAVUUSYMPYRÄSTÄ. 

Vierailija
49/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen joskus ihan siis vahingossa sitä, että jos toinen kertoo että oli matkalla Pariisissa, niin sen jälkeen sanon että "Joo mekin ollaan käyty 10 kertaa siellä" tai toinen kertoo että teki ensimmäistä kertaa mitä tahansa niin sitten jotenkin tosi kokeneena konkarina muka ohi mennen kerron miten itsekin "aina kun teen sitä, joka kerta kun teen tätä, joka vuosi aina siellä ja täällä". Siis en anna tilaa toisen kokemukselle (varsinkin jos se on ensimmäinen käynti/tekeminen) vaan haluan näyttää miten itse olen tehnyt samaa monta monta kertaa eikä kaverin kokemus ole kovinkaan kummoinen. 

Siis monesti en tietoisesti ajattele näin vaan ihan vahingossa osallistun keskusteluun kertomalla että joo mekin aina käydään siellä tai että taisi olla itselläkin jo 20. kerta kun tein sitä tai tätä. Mutta se saattaa kuulostaa ikävältä kaverin vähättelyltä kuten tuossa jo kuvasin aiemmin. Yritän kiinnittää tähän jatkossa huomiota. 

Vierailija
50/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen manipuloiva

Vierailija
51/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkasuus! Laiskuus!

Vierailija
52/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa relata, aina pitäisi saada jotain aikaiseksi.

Vierailija
53/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono ilmaisemaan itseäni verbaalisesti. Hukkaan ajatuksen punaisen langan väärin valittuun sanamuotoon, kerron vain taustoja tai perusteluja, mutta en pääkohtaa tai töksäytän väärän sanan, jolloin asia muuttuu toiseksi. 

Vierailija
54/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa pitää puoliani ja olen umpirehellinen ja se johtaa vaikeuksiin. Ihmisille pitäisi kertoa valkoisia valheita totuuden sijaan. 

Vierailija
55/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välinpitämättömyys. En jaksa mennä mukaan kaikeb maailman draamaan mitä kaveripiirissä tapahtuu.  Ei vaan kiinnosta. Oppisivat olemaan, aikuiset ihmiset!  Ja, en työstä tätä piirrettä ....ei kiinnosta ;-).

Tuon takia mulla ei juuri oo naispuolisia kavereita. Ei kiiinnosta ne ihmissuhdelätinät yhtään. Oon kai autisti

Vierailija
56/56 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa lähteä tästä parisuhteesta vaikka en ole onnellinen. Tiedän hyvin monta muuta joilla sama. 

Tarkoitan siis että en ole vahva tekemään päätöstä joka on vaikea

Tee itsellesi palvelus ja laita oma onnellisuutesi etusijalle.