Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin todistaa, että mieheni on väkivaltainen ja lievästi alkoholiongelmainen?

Vierailija
26.05.2007 |

Olen monen vuoden jälkeen vakavasti harkitsemassa eroa miehestäni, joka on äkkipikainen ja saattaa suutuspäissään läpsiä, töniä, potkia jne minua, ja lapsiakin suuttuessaan retuuttaa vähän turhan kovakouraisesti omaan huoneeseen. Lisäksi hän lipittelee viiniä vähintään kahtena päivänä viikossa joka viikko noin pullollisen kerrallaan, selvää viikonloppua ei ole tainnut olla vuosiin.

Väkivalta on kuitenkin niin lievää, ettei siitä ole jäänyt jälkiä, ja tyhmyyttäni ja hyväuskoisuuttani olen vuosikaudet ajatellut, etten voi tehdä tapauksista ilmoitusta jos ei ole todisteita, enkä kyllä alkuun halunnutkaan tehdä. Mies käyttäytyy myös humalassa erittäin asiallisesti, mutta krapulapäivinä hän on kiukkuinen ja entistä lyhytpinnaisempi.

En ole uskaltanut jättää miestäni, koska hänellä on ökyrikas isä, joka palkkaisi varmasti miehelle jonkun huippujuristin ja menettäisin lapsemme. Ajattelin, että jos voisin jotenkin todistaa tuon väkivaltaisuuden tai viinan lipittelyn, minulla olisi edes jotain saumaa lasten suhteen (olen muuten ihan normaali ja kunnollinen ihminen, joten ei ole mitään syytä miksi lapset eivät voisi asua minun kanssani). Osaako joku auttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lienee riittävää todistusaineistoa.

Vierailija
2/3 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten lähes jokaisessa väkivaltaperheessä, meilläkin kuka tahansa naapuri ja puolituttu olisi valmis todistamaan, kuinka isä on aina niin täydellinen isä ja lasten kanssa ja mukava ja seurustelee naapureiden kanssa, ja äiti on vähän semmoinen hiljainen ja syrjäänvetäytyvä...

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kyllä useinkaan ole sellaisia riitoja, joissa sanallinen sisältö olisi jotenkin erityistä. Miehellä pinna napsahtaa niin salamannopeasti, ja sitten tilanne onkin jo ohi, ennen kuin kukaan ehti tajuta sen edes alkaneen. Mutta oikein hyvällä tuurilla voisi onnistua.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi