Sori nyt vaan jos tämän sanomisesta joku mielensä pahoittaa, mutta mies on parhaimmillaam 25-vuotiaaksi asti.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vanhan miehen eltaantunut tuoksu, tyhjät pakarat ja laiska erektio. Hyh hyh. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei kyllä yli 25-vuotiaista kostu.
Ajattele. Jonain päivänä tuo olet sinä. Vai menikö se päivä jo?
Miksi minun sitä pitäisi ajatella?
Totta. Parempi jättää ajatteleminen fiksummille.
Tehdään niin. Mieti sinä fiksumpana minun vanhenemistani ihan vapaasti, pikkuinen. Aloititkin jo.
Miksi "ajattelet" että minua kiinnostaa sinun vanhenemisesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vanhan miehen eltaantunut tuoksu, tyhjät pakarat ja laiska erektio. Hyh hyh. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei kyllä yli 25-vuotiaista kostu.
Tehdään niin. Mieti sinä fiksumpana minun vanhenemistani ihan vapaasti, pikkuinen. Aloititkin jo.
Sinähän siitä aloit puhua. Minua se ei kiinnnosta pätkääkään. Kiinnostavat vain nuoret, hyvännäköiset ja vahvan erektion omaavat miehet.
No uusilla potuilla ja valkosipulilla kaksvitonen jonne menettelee jos kypsänä saa uunista tuoreeltaan palansa leikata.
Ei kai kukaan voi tosiasioista mieltään pahoittaa. Nuoret miehet best 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän siitä aloit puhua. Minua se ei kiinnnosta pätkääkään. Kiinnostavat vain nuoret, hyvännäköiset ja vahvan erektion omaavat miehet.
Harmi. Luulisi että älykkyydellä olisi jotain arvoa. Tai käytöstavoilla. Tai työpaikalla. Mutta näköjään tyydyt vähään.
Jos tarkkoja ollaan, niin kaikenikäiset miehet on paskoja.