Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sori nyt vaan jos tämän sanomisesta joku mielensä pahoittaa, mutta mies on parhaimmillaam 25-vuotiaaksi asti.

Vierailija
22.08.2026 |

Sitä vanhemmilla ei tee mitään.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vanhan miehen eltaantunut tuoksu, tyhjät pakarat ja laiska erektio. Hyh hyh. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei kyllä yli 25-vuotiaista kostu.

Ajattele. Jonain päivänä tuo olet sinä. Vai menikö se päivä jo?

Miksi minun sitä pitäisi ajatella?

Totta. Parempi jättää ajatteleminen fiksummille.

Tehdään niin. Mieti sinä fiksumpana minun vanhenemistani ihan vapaasti, pikkuinen. Aloititkin jo.

Vierailija
42/69 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vanhan miehen eltaantunut tuoksu, tyhjät pakarat ja laiska erektio. Hyh hyh. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei kyllä yli 25-vuotiaista kostu.

Tehdään niin. Mieti sinä fiksumpana minun vanhenemistani ihan vapaasti, pikkuinen. Aloititkin jo.

Miksi "ajattelet" että minua kiinnostaa sinun vanhenemisesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän siitä aloit puhua. Minua se ei kiinnnosta pätkääkään. Kiinnostavat vain nuoret, hyvännäköiset ja vahvan erektion omaavat miehet.

Vierailija
44/69 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uusilla potuilla ja valkosipulilla kaksvitonen jonne menettelee jos kypsänä saa uunista tuoreeltaan palansa leikata. 

Vierailija
45/69 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan voi tosiasioista mieltään pahoittaa. Nuoret miehet best 🥰.

Vierailija
46/69 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän siitä aloit puhua. Minua se ei kiinnnosta pätkääkään. Kiinnostavat vain nuoret, hyvännäköiset ja vahvan erektion omaavat miehet.

Harmi. Luulisi että älykkyydellä olisi jotain arvoa. Tai käytöstavoilla. Tai työpaikalla. Mutta näköjään tyydyt vähään.

Vierailija
47/69 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkkoja ollaan, niin kaikenikäiset miehet on paskoja.

Vierailija
48/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen rupsahtaminen saa aina hyvälle tuulelle, vaikka olisi muuten huono päivä :). Ei enää status-miehiä ja mä haluan olla vain kaveria, vaan yksinäisyyttä rupsahtaneena yh-äitinä kissankusen hajuisessa kämpässä snadissa viinitonkkakännissä. Voi sitten kirjoitella miten on hieno rouva ja keskustella miten on todella yläluokkainen. Huomenna taas tuntemaan alemmuutta nuorempia kollegoita kohtaan.

Vierailija
49/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makuasioita . Täysin yksilöllistä se että mihin ikään asti kenenkin mielestä nainen/mies on parhaimmillaan. Sinä olet tuota mieltä ja joku toinen on eri  mieltä jne.

En ymmärrä miksi tuosta joku mielensä pahoittaisi.

Vierailija
50/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko itse olevasi jotenkin merkityksellinen? Joku heräisi öisin hiestä märkänä murehtimaan mitä sinä ajattelet? 

Vierailija
51/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, erektio on vahvimmillaan 16-vuotiailla. Varttuneiden naisten pitää antaa pojan kokeilla eka kerta.

Vierailija
52/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehheh...poikasiahan nuo on +35 ikään asti, lapsellisia haihattelijoita jotka alkaa aikuistua tuolloin, muutama vuosi lisää niin voi alkaa ajatella jotain miehisyyttä tulleen

Vierailija
53/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mutta naisilla rupsahtaminen alkaa jo 17 ikävuoden jälkeen. Ja se on nopeaa.

Kuka yllättyi, että kaikki palstan luuseri-incelit on pedoja 🤭

Voi teitä mammoja. 17v on nuori nainen. 55v setämies saa panna ihan laillisesti vaikka 16 vuotiaita ja sekös teitä kismittää. Pedot tykkää PIKKULAPSISTS. 13-17 nuoria naisenalkua joilla on jo perse ja rinnet katsoo jokaikinen mies vaivihkaa uimarannoilla. Ja usein nämä käyttää vieläpä stringibikineitä eli itsekin tietävät olevansa kauniita.

Vierailija
54/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellyttävää, kun nainen yrittää kääntää asiat näin, vaikka se ei mitenkään perustuisi biologiaan ja todellisuuteen. Voimia ap:lle. 

Perustuuhan, sillä miehet kuolevat nuorempina. 

Ei johdu geeneistä vaan elintavoista. Niitä voi muuttaa. 

Vierailija
55/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hehheh...poikasiahan nuo on +35 ikään asti, lapsellisia haihattelijoita jotka alkaa aikuistua tuolloin, muutama vuosi lisää niin voi alkaa ajatella jotain miehisyyttä tulleen

Miksi olet haihattelijoiden poikasten kanssa? Aika surkea elämänpiiri sinulla. Taidat olla pk-seudult? Siellä riittääkin nouta sijaisia hintahtavia "miehiä" toista se on täällä Pohjanmaalla:)

Vierailija
56/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että miehen parasta ennen on 27 ja naisten parasta ennen 25.

Vierailija
57/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. M67

Vierailija
58/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun miehet ovat innostuneet julistamaan julkisesti, kuinka syvästi inhoavat ikääntyvää naista, ei minkäänlaisella miehellä tee missään iässä mitään. Ellei sitten joku halua hetken huviin niitä kaikkein komeimpia. Parisuhteeseen ei mitään järkeä ole miehen kanssa ryhtyä, vanhenemiselta kun ei kukaan välty ellei kuole nuorena.

Miehet ovat innostuneet…? Täällä oli tasan yksi (lapsellinen) heitto naisista.

Mutta tuossa olet oikeassa, että vanhenemiselta ei voi välttyä, niin miehet kuin naisetkaan. Eli jos sitä ei kumppanissaan kestä, niin ei kannata ryhtyä parisuhteeseen, ylipäätään kenenkään kanssa.

Vierailija
59/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun miehet ovat innostuneet julistamaan julkisesti, kuinka syvästi inhoavat ikääntyvää naista, ei minkäänlaisella miehellä tee missään iässä mitään. Ellei sitten joku halua hetken huviin niitä kaikkein komeimpia. Parisuhteeseen ei mitään järkeä ole miehen kanssa ryhtyä, vanhenemiselta kun ei kukaan välty ellei kuole nuorena.

Miehet ovat innostuneet…? Täällä oli tasan yksi (lapsellinen) heitto naisista.

Mutta tuossa olet oikeassa, että vanhenemiselta ei voi välttyä, niin miehet kuin naisetkaan. Eli jos sitä ei kumppanissaan kestä, niin ei kannata ryhtyä parisuhteeseen, ylipäätään kenenkään kanssa.

Mies vanhenee kuin viini ja nainen kuin maito! Siinä se ero!

Vierailija
60/69 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on parhaimmillaan +40 v:nä. Nuorempia en pane. Setämiehet parhaita panoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi