Sori nyt vaan jos tämän sanomisesta joku mielensä pahoittaa, mutta mies on parhaimmillaam 25-vuotiaaksi asti.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että 2,5% miehistä kiinnostaa.
Nuoruus ei ole miehelle mitään valttia. Samanlaista yksinäisyyttä se on nuorenakin. Vanhana vain tietää, että muutosta ei ole tulossa.
Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän oppii naisista. Tarpeeksi paljon oppii, niin ei enää tee mieli olla missään lähemmässä kanssakäymisessä naisten kanssa.
Se vanhan miehen eltaantunut tuoksu, tyhjät pakarat ja laiska erektio. Hyh hyh. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei kyllä yli 25-vuotiaista kostu.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin jo nuorempana hieman varttuneemmista. Tuon ikäiset ovat pelkkää testosteronia, spermaa ja kehittymätöntä etuotsalohkoa.
Ooh <3
Oispa 25:n kroppa ja testot ja viiskymppisen viisaus ja varat. T. Mies 47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus ei ole miehelle mitään valttia. Samanlaista yksinäisyyttä se on nuorenakin. Vanhana vain tietää, että muutosta ei ole tulossa.
Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän oppii naisista. Tarpeeksi paljon oppii, niin ei enää tee mieli olla missään lähemmässä kanssakäymisessä naisten kanssa.
We wish.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We wish.
Totuus sattuu. Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
No voivoi. Mitenköhän tästä nyt ikinä selviäisi, mutta kyllähän se on faktaa, että jos karttuvan iän päälle lyödään hankala luonne niin ei sen akan perään kyllä huutele kuin suomen passia hinkuava gambialaispoika tai 3/4 leijonapullon kietaissut pillunkipeä parikymppinen.
Kuulostaapa kauhealta, nuori musta mies. Lol.
Nuoren miehen sperma on terveintä ja parasta. Sitähän sitä sisäänsä haluaa. Ihan biologinen juttu. Facts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We wish.
Totuus sattuu. Tiedän.
Taasko sattui?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
M55
No etkä ole.
Vierailija kirjoitti:
Se vanhan miehen eltaantunut tuoksu, tyhjät pakarat ja laiska erektio. Hyh hyh. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei kyllä yli 25-vuotiaista kostu.
Itsellä ei yläikäraja noin alhaalla, mutta tosiaan muutoin samaa mieltä. Testot laskeneet jne. Kyllä visuaalisesti nuori/nuorehko mies on mukavampi katsella ja kumppanina energinen ja utelias. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei yläikäraja noin alhaalla, mutta tosiaan muutoin samaa mieltä. Testot laskeneet jne. Kyllä visuaalisesti nuori/nuorehko mies on mukavampi katsella ja kumppanina energinen ja utelias. 😍
Nuori mies on ihanan positiivinen, hymyileväinen ja iloinen. Ei aina naama norsun toosalla kuten yli kolmikymppiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele. Jonain päivänä tuo olet sinä. Vai menikö se päivä jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We wish.
Totuus sattuu. Tiedän.
Taasko sattui?
Olet vaan nolo. Ja helppo vedättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun sitä pitäisi ajatella?
Totta, mies tienaa parhaiten kun on 25.
Naisiahan ei muu kiinnosta joten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun sitä pitäisi ajatella?
Totta. Parempi jättää ajatteleminen fiksummille.
Mä ihan myönnän tään todeksi:( Itelläni on 6-vee skidi, joka tuumasi äsken, et "Hitto sä faija oot vanha!". 🙄
M27
No voivoi. Mitenköhän tästä nyt ikinä selviäisi, mutta kyllähän se on faktaa, että jos karttuvan iän päälle lyödään hankala luonne niin ei sen akan perään kyllä huutele kuin suomen passia hinkuava gambialaispoika tai 3/4 leijonapullon kietaissut pillunkipeä parikymppinen.