Voi Alissa, kun olet niin kaunis muutenkin niin ripsi- ja kulmaväriä ei todellakaan tarvita!
Luonnonkaunis kun on, anna luonnonkauneuden näkyä!
Kommentit (22)
Juurikin päinvastoin- on paljon kauniimpi hillityllä meikillä.
On kaunis meikillä ja ilman. Oikea Suomen Neito.
En ymmärrä miksi naisurheilijat meikkaavat kisoihin. Eikö itse suorituksella pitäisi olla väliä, eikä siltä onko mun naama tarpeeksi hyvin laitettu...
Ihan kuin sinulle kuuluisi millään tavalla. Hoida onat kulmakarvasi.
Alisa on khaleesi ja kaunis sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naisurheilijat meikkaavat kisoihin. Eikö itse suorituksella pitäisi olla väliä, eikä siltä onko mun naama tarpeeksi hyvin laitettu...
Väitätkö siis, että et ole koskaan missään kohdannut naisurheilijoiden ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua?
Alisa on kunnon arjalainen nainen. Sen pitää tehä ainaki neljä lasta et sen hyvät geenit leviää.
Vierailija kirjoitti:
Tiskin sinun ymmärrystä edes kaivataan. Keskity vain omaan ulkonäköösi. Fiksu ja sivistynyt ihminen ei arvostele kenenkään ulkonäköä, vaan antaa kehorauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö siis, että et ole koskaan missään kohdannut naisurheilijoiden ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua?
Vaikuttaako se urheilusuoritukseen millään lailla? Oletko huomannut kuinka miehet ovat vimpan päälle ulkönäköön satsannneet? En minäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on khaleesi?
Kauniista naisesta nimenomaan tulee ehostamalla ihan tolkuttoman kaunis. Meikkaaminen kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Millainen pillu Alisalla mahtaa olla? :p
Sellainen jota sä et tule koskaan saamaan.
Mikä pakkomielle jollain palstaukolla on hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Kauniista naisesta nimenomaan tulee ehostamalla ihan tolkuttoman kaunis. Meikkaaminen kannattaa aina.
Hyi tökötit naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on khaleesi?
Khaleesi on Lohikäärmeiden äiti televisiosarjassa Game of Thrones ja häntä näytteli Emilia Clarke. Ks.
Anna ihmisten olla ja tehdä kuten itse haluavat.