Hei, mitä sinun miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (39)
Puhuu veljensä kanssa puhelimessa.
Kittaa kaljaa, vetää kokaa nokkaan, vilkuilee vierasta lihaa. Yhteyttä ei ole pitänyt kohta vuoteen. Unohti kertoa, että haluaa erota.
Se pelaa tossa peliä ja mä katson. En jaksa enää tässä iässä ite pelata pelejä, mutta tykkään yhä seurata niiden tarinoita ja mitä niissä tapahtuu. Joten ostan sille aina pelejä ja sanon,e ttä pelaa tuo mulle :D
Haluan ketjun "Mitä sinun haamusi tekee juuri nyt?". Miestä tai koiraa ei ole, eikä huonekasvia.
Haki mulle viiniä lasiin ja nyt tekee jotain hyvää ruokaa keittiössä. Mä makaan sohvalla ja katson suoratoistosta suosikkiohjemiani. Täällä määrään minä!
Just vessassa ja mikrossa tulossa hänelle iltapuuro. Tultiin äsken salilta.
Lukee iltasatua lapsenlapsille. Tuttu kirja kuuluu makuuhuoneesta. Luettu aikanaan omille lapsille monta kertaa.
Tumputtaa saunan eteissä Riikka Purran naamakuvalle ja ähkii.
Laittaa just tietokoneen kiinni. Tulee minun kanssani tähän soffalle, lasi punaviiniä ja leffa.
Vierailija kirjoitti:
Just vessassa ja mikrossa tulossa hänelle iltapuuro. Tultiin äsken salilta.
Onko mieslapselle Onnipuurot tulossa?
Ei käsitystä, olen mökillä ja mies kaupungissa. Ehkä pelaa tai ruokkii kissoja, kuuntelee musiikkia.
Haaveilee sähköautosta ja Sofia Virrasta.
Vierailija kirjoitti:
Töissä, yövuoro.
Niinhän sä luulet.
Kusetin päivällä oikein pitkän kaavan mukaan, ja tuolla se nyt läähättää televisiolle sohvalla, kun siellä vilahtaa lajitoverinarttuja- on se hassu perseilijä.
Katsoo Valioliigaa ja juo valkoviiniä. Paistoi meille aiemmin lohta, teki lohkoperunat ja lämmitti saunan, joten se hänelle nyt suotakoon.
Ryyppää. Ihmettelee, kun en raskaana ole kovin ilahtunut asiasta.
Juo olutta. Ekan kerran kesään juo olutta ja olen iloinen. Minäkin juon lonkeroa. Ekaa kertaa pitkään aikaa päätettiin juoda alkoholia. Telkkarissa alko just kyllä isä osaa lapissa. Mies netissä tuossa katsoo twitchiä.
Valehtelee eilisestä illasta.