Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä örveltäviä naisia

Vierailija
22.08.2026 |

Tykkään raittiista, rauhallisesti käyttäytyvistä naisista.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuollaista eilen neljä tuntia. Rva Jasminilla oli kova meno päällänsä ja klo 2.20 hänelle soitettiin aikuinen poika hakemaan äippä kotiin nukkumaan. 

Vierailija
102/103 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö ne örveltävät naiset pakottaa sut suhteeseen vai mikä on ongelma? Sinulla on valinnanvapaus. 

No onhan ne tulleet lähentelemään. ap

En usko. Miksi ne tollaista kuivaa kuikka koposta lähentelisi?

Oon hyvännäköinen, hoikka ja aika lihaksikas. ap

Missä ne kännissä örveltävät naiset sua jahtaa? Oletko töissä jossain alkkisten päiväkerhossa?

En muuten usko, että sä olet komea. Tänne kirjoittelee vain rumat luuserit.

Viimeksi puiston penkillä istuessani. Kolme keski-ikäistä naista, juhannusyönä. ap

On siitä sitten aikaa. Ja juhannusyö, ei ne muuten. Kävikö pahastikin?

Ei onneksi käynyt mitään. Ai niin, ja viime viikolla känninen, ehkä 35-vuotias nainen lähestyi ruokakaupassa. Tuli siihen iskemään minua, kun katselin mausteita. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt vain sitten vaikka vain varoittanut niistä alkoholin haitoista, miten tuo että sua ei örvellys kiinnosta liittyy siihen asiaan? Meinaatko että nyt naiset joukoin alkavat täysraittiiksi, kun juuri sinä et hyväksy pisaraakaan alkoholia?

Örvellys nimenomaan kuuluu niihin haittoihin. Se aiheuttaa mm. vaaratilanteita sekä örveltäjälle että sivullisille. ap

Edelleen, alkoholia voi ottaa myös kohtuudella. Lasillinen viiniä ruoan kanssa ei kyllä laita örveltämään. Lisäksi alkoholista voi olla hyötyä hyvin pienissä määrin, joten lopeta lässytys. Mä olen saanut jopa sairaalassa konjakkia leikkauksen jälkeen. Ajatella. 

Nykytutkimuksen mukaan ei voida määrittää turvallista rajaa alkoholinkäytölle. Lisäksi naiset miehiä herkempiä alkoholille. Ja monet puhuvat lasillisesta, kun todellisuudessa menee enemmän. ap

Ei jumalauta suoraan sanottuna. Miten voi oikeasti olla noin tyhmä? Kun mä kirjoitan lasillisesta ruoan kanssa, niin se saatana vieköön tarkoittaa lasillista ruoan kanssa. Mä vihaan sun kaltaisia mustavalkoisia tyhmiä ihmisiä.

Kuule, nyt sinun pitää rauhoittua. Laitat foorumin kiinni ja käyt vaikka kävelyllä. ap

Ohis, mutta sun kannattaisi juoda lasi tai viisi vaikka punaviiniä. Löystyy se pipo.

Maksa siinä löystyy. ap

Itseasiassa se kovettuu. Mut nevermind, ei kaikkea tarvi ymmärtää. 

Niin kovettuu ensin, mutta haudassa löystyy. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi