En oikein ymmärrä örveltäviä naisia
Tykkään raittiista, rauhallisesti käyttäytyvistä naisista.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että humalainen nainen pilaa tämän ketjun. Tuo, joka raivostui ja rupesi floodaamaan iskulauseitaan. Juuri tuollaisesta käytöksestä yritin varoittaa. ap
En ole kännissä vaan annan typerällä trolille samalla mitalla takaisin. Itsepä aloitit äärettömän typerän trollin joten kestä seuraukset. Luot naisvihaa ja olet pelkkä trolli. Jos et loisi naisvihaa kirjoittaisit örveltävistä ihmisistä etkä vain naisista. Olet aivan helvetin tyhmä ihminen ja täyttä saastaa tuon naisvihasi kanssa. Häivy paskasaasta.
Missä viinin kanssa läträtään, sieltä ei kirosanoja puutu. ap
Oikeasti miten voit olla noin tyhmä?! En edelleenkään ole kännissä enkä ole tänään juonut alkoholia. Voin silti kiroilla. Vihaan sun kaltaisia helvetin tyhmiä ihmisiä. Olet täyttä saastaa tuossa naisvihassasi.
Kiroilu on kuitenkin ala-arvoista käytöstä. ap
Voi mussun mussun. Täysin ala-arvoista on tuo sun järjetön naisvihasi. Olet sairas päästäsi. Pelottavaa, että tuollainen sairas ihminen on vapaalla jalalla. Mikä helvetti sä oikein kuvittelet olevasi?!?
Luulen, että elämässä on paljonkin asioita mitä ap ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että humalainen nainen pilaa tämän ketjun. Tuo, joka raivostui ja rupesi floodaamaan iskulauseitaan. Juuri tuollaisesta käytöksestä yritin varoittaa. ap
En ole kännissä vaan annan typerällä trolille samalla mitalla takaisin. Itsepä aloitit äärettömän typerän trollin joten kestä seuraukset. Luot naisvihaa ja olet pelkkä trolli. Jos et loisi naisvihaa kirjoittaisit örveltävistä ihmisistä etkä vain naisista. Olet aivan helvetin tyhmä ihminen ja täyttä saastaa tuon naisvihasi kanssa. Häivy paskasaasta.
Missä viinin kanssa läträtään, sieltä ei kirosanoja puutu. ap
Oikeasti miten voit olla noin tyhmä?! En edelleenkään ole kännissä enkä ole tänään juonut alkoholia. Voin silti kiroilla. Vihaan sun kaltaisia helvetin tyhmiä ihmisiä. Olet täyttä saastaa tuossa naisvihassasi.
Voi mussun mussun. Täysin ala-arvoista on tuo sun järjetön naisvihasi. Olet sairas päästäsi. Pelottavaa, että tuollainen sairas ihminen on vapaalla jalalla. Mikä helvetti sä oikein kuvittelet olevasi?!?
Koetetaan pidättäytyä loukkauksista ja asiattomasta kielenkäytöstä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt vain sitten vaikka vain varoittanut niistä alkoholin haitoista, miten tuo että sua ei örvellys kiinnosta liittyy siihen asiaan? Meinaatko että nyt naiset joukoin alkavat täysraittiiksi, kun juuri sinä et hyväksy pisaraakaan alkoholia?
Örvellys nimenomaan kuuluu niihin haittoihin. Se aiheuttaa mm. vaaratilanteita sekä örveltäjälle että sivullisille. ap
Edelleen, alkoholia voi ottaa myös kohtuudella. Lasillinen viiniä ruoan kanssa ei kyllä laita örveltämään. Lisäksi alkoholista voi olla hyötyä hyvin pienissä määrin, joten lopeta lässytys. Mä olen saanut jopa sairaalassa konjakkia leikkauksen jälkeen. Ajatella.
Nykytutkimuksen mukaan ei voida määrittää turvallista rajaa alkoholinkäytölle. Lisäksi naiset miehiä herkempiä alkoholille. Ja monet puhuvat lasillisesta, kun todellisuudessa menee enemmän. ap
Ei jumalauta suoraan sanottuna. Miten voi oikeasti olla noin tyhmä? Kun mä kirjoitan lasillisesta ruoan kanssa, niin se saatana vieköön tarkoittaa lasillista ruoan kanssa. Mä vihaan sun kaltaisia mustavalkoisia tyhmiä ihmisiä.
Kuule, nyt sinun pitää rauhoittua. Laitat foorumin kiinni ja käyt vaikka kävelyllä. ap
Ohis, mutta sun kannattaisi juoda lasi tai viisi vaikka punaviiniä. Löystyy se pipo.
Maksa siinä löystyy. ap