Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä örveltäviä naisia

Vierailija
22.08.2026 |

Tykkään raittiista, rauhallisesti käyttäytyvistä naisista.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitsekkaan ymmärtää. Pääasia että ymmärrät omat tekosi ja valintasi. Maailmassa riittää kyllä ihmisiä jotka elävät eri tavalla kun sinä.

No mielestäni minulla on velvollisuus varoittaa ihmisiä terveyshaitoista ja käytösongelmista. ap

Ei sull ole mitään velvollisuutta. Omista asioista huolehtiminen on sun velvollisuus. Kannattais ihan lähteä vaikka torille huutelemaan, voisi ääni kuulua paremmin:) 

Tässä kohtaa olen kanssasi eri mieltä. Mielestäni on tärkeää huolehtia lähimmäisistään. ap

Saat ihan vapaasti olla erimieltä, mua ei sillain niinkuin kiinnosta, ihan suoraan sanottuna. Ja en jaksa uskoa, että täällä vauva.fi sivuilla anonyyminä heilujat ovat sinulle lähimmäisiä. Sun pitäisi etsiä ne lähimmäiset sieltä, niin no, lähempää.

Jos sinua ei kiinnostaisi, et kirjoittaisi tähän ketjuun. ap

Monet käyvät kommetoimassa ketjuihin jotka eivät kiinnosta, myös minä. Mutta, nyt otan toisen lasillisen viiniä (enkä edes ruuan kanssa, vaan ihan huvikseni), jos alan örveltämään, niin aivan sama arvostatko vai et. Sinusta tulee muutes mieleen se jankuttaja joka ei arvosta niitä jotka ei osaa ruotsin kieltä. Voi sentään teitä, en arvosta ihmisiä.

Vierailija
42/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitsi, mä örvelsin eilen mieheni kanssa täysillä aamuun asti. Pian saunaan ja lisää kaljaa.

Kippis! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö ne örveltävät naiset pakottaa sut suhteeseen vai mikä on ongelma? Sinulla on valinnanvapaus. 

No onhan ne tulleet lähentelemään. ap

Arvaa miten paljon enemmän naiset joutuu kärsimään siitä, että joutuvat örveltävien miesten lähentelemiksi??? Ja nainen on vielä usein alakynnessä.  Toisaalta ihan hyvä, että miehetkin joutuu kärsimään samoista ilmiöistä, joista naiset on kärsineet kautta aikojen.  Ymmärrät siis varmaa  hyvin naisia. 

Vierailija
44/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt vain sitten vaikka vain varoittanut niistä alkoholin haitoista, miten tuo että sua ei örvellys kiinnosta liittyy siihen asiaan? Meinaatko että nyt naiset joukoin alkavat täysraittiiksi, kun juuri sinä et hyväksy pisaraakaan alkoholia?

Örvellys nimenomaan kuuluu niihin haittoihin. Se aiheuttaa mm. vaaratilanteita sekä örveltäjälle että sivullisille. ap

Vierailija
45/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä myöskään örveltäviä miehiä.

Vierailija
46/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on tulkinta asia, tiedän naisia jotka kännissä käyttäytyy suorastaan vihamielisesti,  no onhan niitä myös miespuolisia että kännistä tyyppiä ei voi tunnistaa joka se on selvin päin hyvinkin rauhallinen.

Vierailija
47/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö ne örveltävät naiset pakottaa sut suhteeseen vai mikä on ongelma? Sinulla on valinnanvapaus. 

No onhan ne tulleet lähentelemään. ap

Arvaa miten paljon enemmän naiset joutuu kärsimään siitä, että joutuvat örveltävien miesten lähentelemiksi??? Ja nainen on vielä usein alakynnessä.  Toisaalta ihan hyvä, että miehetkin joutuu kärsimään samoista ilmiöistä, joista naiset on kärsineet kautta aikojen.  Ymmärrät siis varmaa  hyvin naisia. 

Yksi vääryys ei oikeuta toista vääryyttä. ap

Vierailija
48/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitsekkaan ymmärtää. Pääasia että ymmärrät omat tekosi ja valintasi. Maailmassa riittää kyllä ihmisiä jotka elävät eri tavalla kun sinä.

No mielestäni minulla on velvollisuus varoittaa ihmisiä terveyshaitoista ja käytösongelmista. ap

Ei sull ole mitään velvollisuutta. Omista asioista huolehtiminen on sun velvollisuus. Kannattais ihan lähteä vaikka torille huutelemaan, voisi ääni kuulua paremmin:) 

Tässä kohtaa olen kanssasi eri mieltä. Mielestäni on tärkeää huolehtia lähimmäisistään. ap

Saat ihan vapaasti olla erimieltä, mua ei sillain niinkuin kiinnosta, ihan suoraan sanottuna. Ja en jaksa uskoa, että täällä vauva.fi sivuilla anonyyminä heilujat ovat sinulle lähimmäisiä. Sun pitäisi etsiä ne lähimmäiset sieltä, niin no, lähempää.

Jos sinua ei kiinnostaisi, et kirjoittaisi tähän ketjuun. ap

Monet käyvät kommetoimassa ketjuihin jotka eivät kiinnosta, myös minä. Mutta, nyt otan toisen lasillisen viiniä (enkä edes ruuan kanssa, vaan ihan huvikseni), jos alan örveltämään, niin aivan sama arvostatko vai et. Sinusta tulee muutes mieleen se jankuttaja joka ei arvosta niitä jotka ei osaa ruotsin kieltä. Voi sentään teitä, en arvosta ihmisiä.

Laita korkki kiinni, itsesikin tähden. ap

Vierailija
49/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja. Pidä nyt vain huolta omista asioistasi. Vaikutat yksinkertaiselta ihmiseltä. 

Huolehdin oman hyvinvointini lisäksi kanssaihmisteni hyvinvoinnista. ap

Anteeksi nyt vain, mutta sun huolenpito ei kiinnosta paskan vertaa. Jos mä haluan ottaa ruoalla lasin viiniä, niin mähän otan. Joku jeesustelija voi pitää suunsa kiinni. En kaipaa sun lässytystä.

Vierailija
50/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt vain sitten vaikka vain varoittanut niistä alkoholin haitoista, miten tuo että sua ei örvellys kiinnosta liittyy siihen asiaan? Meinaatko että nyt naiset joukoin alkavat täysraittiiksi, kun juuri sinä et hyväksy pisaraakaan alkoholia?

Örvellys nimenomaan kuuluu niihin haittoihin. Se aiheuttaa mm. vaaratilanteita sekä örveltäjälle että sivullisille. ap

Edelleen, alkoholia voi ottaa myös kohtuudella. Lasillinen viiniä ruoan kanssa ei kyllä laita örveltämään. Lisäksi alkoholista voi olla hyötyä hyvin pienissä määrin, joten lopeta lässytys. Mä olen saanut jopa sairaalassa konjakkia leikkauksen jälkeen. Ajatella. 

Vierailija
51/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja. Pidä nyt vain huolta omista asioistasi. Vaikutat yksinkertaiselta ihmiseltä. 

Anteeksi nyt vain, mutta sun huolenpito ei kiinnosta paskan vertaa. Jos mä haluan ottaa ruoalla lasin viiniä, niin mähän otan. Joku jeesustelija voi pitää suunsa kiinni. En kaipaa sun lässytystä.

Et kirjottaisi tähän, jos ei kiinnostaisi. ap

Vierailija
52/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en jaksa raivoraittiita ihmisiä. Ovat usein tylsiä ja ahdasmielisiä nipottajia, juuri kuten aapeekin.

Vierailija
53/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noin tyhmä. Mä kirjoitan tähän koska yritän saada jotakin järkeä ja todellisuutta sun tyhmään päähän. Vit uttaa suoraan sanottuna sun kaltaiset tyhmä, ylimieliset ja mustavalkoiset ihmiset. Sun tarkoitus oli selvästi trollata. Täysi paska trolli olet jolla kusta päässä. Tämä on mun mielipide ja sitä en muuta vaikka kuinka vinkuisit. 

Vierailija
54/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, alkoholia voi ottaa myös kohtuudella. Lasillinen viiniä ruoan kanssa ei kyllä laita örveltämään. Lisäksi alkoholista voi olla hyötyä hyvin pienissä määrin, joten lopeta lässytys. Mä olen saanut jopa sairaalassa konjakkia leikkauksen jälkeen. Ajatella. 

Nykytutkimuksen mukaan ei voida määrittää turvallista rajaa alkoholinkäytölle. Lisäksi naiset miehiä herkempiä alkoholille. Ja monet puhuvat lasillisesta, kun todellisuudessa menee enemmän. ap

Vierailija
55/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se örvellys oikein on?

Vierailija
56/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noin tyhmä. Mä kirjoitan tähän koska yritän saada jotakin järkeä ja todellisuutta sun tyhmään päähän. Vit uttaa suoraan sanottuna sun kaltaiset tyhmä, ylimieliset ja mustavalkoiset ihmiset. Sun tarkoitus oli selvästi trollata. Täysi paska trolli olet jolla kusta päässä. Tämä on mun mielipide ja sitä en muuta vaikka kuinka vinkuisit. 

Koetetaan pidättäytyä asiattomasta kielenkäytöstä, joka, muuten, on usein seurausta alkoholista. ap

Vierailija
57/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykytutkimuksen mukaan ei voida määrittää turvallista rajaa alkoholinkäytölle. Lisäksi naiset miehiä herkempiä alkoholille. Ja monet puhuvat lasillisesta, kun todellisuudessa menee enemmän. ap

Ei jumalauta suoraan sanottuna. Miten voi oikeasti olla noin tyhmä? Kun mä kirjoitan lasillisesta ruoan kanssa, niin se saatana vieköön tarkoittaa lasillista ruoan kanssa. Mä vihaan sun kaltaisia mustavalkoisia tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
58/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetetaan pidättäytyä asiattomasta kielenkäytöstä, joka, muuten, on usein seurausta alkoholista. ap

Arvasin, että suollat tuollaista paskaa. Ei, mun ruma kirjoittelu ei johdu alkoholista vaan se johtuu siitä, että en voi sietää sun kaltaisia kusipäisiä ihmisiä. Sä itse aloitit asiattomuudet etkä hyväksy toisten vastauksia. Poistoon tämäkin trollipaska. 

Vierailija
59/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen naisviha-aloitus tällä kertaa. Jos tämä ei olisi trolli ja naisvihaa, niin ap olisi kirjoittanut örveltävistä ihmisistä eikä vain naisista. Normaalilla järjellä varustettu ihminen myös hyväksyisi muiden mielipiteet. 

Vierailija
60/77 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on luuseri joka ei saa pillua edes känniseltä naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi