Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi allekirjoitatte kommenttinne sukupuoli- ja ikämerkinnällä tyyliin N21 tai M51?

Vierailija
22.08.2026 |

Minkä vuoksi ajattelette, että kommenttinne muuttuvat pätevämmiksi korostamalla kommentin kirjoittajan sukupuolta tai ikää? 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotias naisihminen.

T: NI30.

Nyt mua ei sekoiteta uroskoiraan🤪

Vierailija
22/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitän tunnisteen silloin kun sillä on merkitystä asian/aiheen kannalta josta jaan tietoani/oppia.  / M1957

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan nuo laitetaan siksi, että jotkut typerät ihmiset kuvittelevat kommentin olevan jotenkin validimpi, jos se tulee esimerkiksi keski-ikäiseltä mieheltä nuoren naisen sijaan. Sen takia laitan usein huvikseni M45 tms. Oikeastihan olen nainen ja vanhempi.

Vierailija
24/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasti ärsyttääkseni sinua. N42

Vierailija
25/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain silloin kun iällä ja sukupuolella on merkitystä, muutoin en.

Milloin mielestäsi on?

No esimerkiksi jos haluaa kertoa näkemyksiään synnytyskivuista tai siitä, minkälaista nuoriso oli kasarilla niin näkemyksen uskottavuudessa auttaa, jos ei ole esim. M21

Vierailija
26/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syynä ole pätevyyden tavoittelu vaan se, että kommentin lopussa ilmenee sukupuoleni ja ikäni. M67

Vierailija
27/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista on trolleja.

Suurin osa tunnisteista on täysiä valheita, siis sukupuoli ynnä ikävuodet ovat valheita. Valhetunnisteita käyttävät eivät ole trolleja, vaan heillä on myrkyllinen agenda.

Vierailija
28/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan nuo laitetaan siksi, että jotkut typerät ihmiset kuvittelevat kommentin olevan jotenkin validimpi, jos se tulee esimerkiksi keski-ikäiseltä mieheltä nuoren naisen sijaan. Sen takia laitan usein huvikseni M45 tms. Oikeastihan olen nainen ja vanhempi.

Ja kiukkunen kasa

Vierailija
29/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava nähdä minkä ikäiset vastaa.

Vierailija
30/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun päivän valeprofiili. P13. Lue persu 13-vuotias.  

Vierailija
31/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pienentää merkin esimerkiksi n47.

Vierailija
32/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kuittaamaan muu sukupuolisesti.

X44

Vierailija
33/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noita kukaan usko? 

Jokainen voi olla ihan mitä haluaa.

M35 tai N62 tai N21 tai M58

Yksi noista on oikein tai sitten ei

Vierailija
34/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en, mutta minusta tuo käytäntö antaa paljon lisävalaistusta ja auttaa ymmärtämään itse kirjoituksessa kerrottua mielipidettä, ja myös minkä elämänkokemuksen perusteella kommentti on laadittu. Persut vois laittaa omien tuotostensa allekirjoitukseksi vaikka M5 tai M16. 

Vihreät taas H5 tai H16 jossa H merkitsee h i n t t i ä tai h u l l u a tai molempia.

Vierailija
35/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pienentää merkin esimerkiksi n47.

Lyhensin omani metrin mittaiseksi.

T. Motumbo

Vierailija
36/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Ja ääliöihin se uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Niin kuin muukin propaganda.

Vierailija
37/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta kun ei saa edes allekirjoittaa viestiään.

P31

Vierailija
38/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain silloin kun iällä ja sukupuolella on merkitystä, muutoin en.

Milloin mielestäsi on?

Mä laitan yleensä palkka ja säästökeskusteluun kertoakseni että naiset voi tienata itse yli miesten keskiarvon ja kakskymppisen ei kannata olla kateellinen vielä 20 vuoteen, koska mulla on etumatkaa.

N54

Vierailija
39/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mielipide asettuu eri kontekstiin riippuen iästä ja sukupuolesta.  Suhtaudun eri tavoin parikymppisen tytön kuin viisikymppisen miehen näkemyksiin.  Kuten varmaan jokainen tekee.

Täällä tosin ei tiedä koskaan, onko totta.  Totta ainakin se, että haluaa esiintyä tietyn ikäisenä. 

Vierailija
40/41 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymilla palstalla olisi nimenomaan mahdollisuus keskittyä siihen että MITÄ sanotaan, eikä siihen että KUKA sanoo.

Olen täysin samaa mieltä. Jos puhutaan esimerkiksi elokuvista tai musiikista, niin on tärkeämpää mitä ja miten sanoo eikä kuka sanoo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan