Mun avioliitto on ohi
Jo toinen. Uusperhe oli jo alusta lähtien liian vaikea asetelma. Siinä vielä exät sättimässä. Kukaan ei oikeastaan hyväksynyt minua ja ongelmia tietysti myös sekä miehessä että minussa.
Mä olen ihan kappaleina, enkä tiedä miten jatkaa eteenpäin.
Kommentit (52)
Mulla päättyi liitto toukokuussa. Yksi elämistä ollut vaikeaa hyväksyä. Tsemppiä
Jotkut asiat vaan tulevat tiensä päähän. Jos parisuhde alkaa tuntua pakkotyöleiriltä, niin turha sitä on pitkittää hakkaamalla päätään seinään. Elämällä voi olla vielä paljon annettavaa, joko yksin tai jonkun muun kanssa.
Suhde loppuu yleensä siihen kun mies ei huomioi naista ja tekee vai omia juttuja ja jättää naisen hoitamaan kotia ja vieraita lapsia jotka ei ole nnaisen omia sitten. Miehet pitää itsestäänselvyytenä että nainen alkaa hoitaa kotia ja lapsia ja nainen jättää oman uransa taakseen eikä sa toteutta omia haaveitaan.
Jos ei ole hyvä olla suhteesssa niin sitten ero.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja onneksi olkoon. Olet pian yksi meistä!
Luuseri sinkuista jolla useampi ero takana??
Vierailija kirjoitti:
Suhde loppuu yleensä siihen kun mies ei huomioi naista ja tekee vai omia juttuja ja jättää naisen hoitamaan kotia ja vieraita lapsia jotka ei ole nnaisen omia sitten. Miehet pitää itsestäänselvyytenä että nainen alkaa hoitaa kotia ja lapsia ja nainen jättää oman uransa taakseen eikä sa toteutta omia haaveitaan.
Näin. En tiedä yhtäkään suhdetta missä mies ei olisi laiminlyönyt perhettä. Aina tulee vaimon puolelta ero.
Miksi miehet ovat niin lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. En tiedä yhtäkään suhdetta missä mies ei olisi laiminlyönyt perhettä. Aina tulee vaimon puolelta ero.
Missä Weetee piireissä oikein liikut?
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä yleensä käy kun ydinperhe menee ensin rikki.
Ihmiset eroilevat nykyään niistä niin helposti.
Joillekin sarjaeroajille tuo lause on sellainen joka heidän mielestään pitäisi kieltää,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja onneksi olkoon. Olet pian yksi meistä!
Luuseri sinkuista jolla useampi ero takana??
Sinkkuus on mahtavaa. Saan olla yksin ja jos seuraa kaipaan, aina on joku ystävä jonka tapaa.
Miehiä en kaipaa lähelleni. Teen sen selväksi hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Weetee piireissä oikein liikut?
Aivan normaalia elämää elän. Jos on vaikea hyväksyä, niin mene itseesi.
Jos olet puuma iässä ja kiimaa alkaa tulla, takuulla saat paksua.
Vierailija kirjoitti:
Ootko juoppo. Ne on aina huonoja miehiä.
jänniä ne on. naiset tykkää.
Nyt vaan otat rauhallisesti ja et ota mitään ihmissuhteita moneen vuoteen. Opit elää ja oleen yksin. Se on nyt paras ratkaisu asiaan. Oliko monta lasta tässä suhteessa.? Onko yhteisjuoltajuus vai lapset jo tarpeeksi isoja.
Olen eronnut avo -ja avioliitosta. Jälkimmäinen kirpaisi kovasti, vaikka syyt ymmärränkin. Yhteisen aikuisen lapsen kanssa olemme saaneet tehdä työtä, että selvisimme kuivin jaloin.
Kaikki siihen kuuluvat prosessit on nyt 5 vuoden aikana käyty läpi. Elin itsekseni ensimmäiset 2 vuotta. Sitten vähän sinkkuilin, oli yhtä ja toista, kunnes pian 2 vuotta sitten tutustuin ikäiseeni mieheen.
Emme ole sopineet mistään emmekä tule asumaan saman katon alla. Olemme yhdessä, kun se on kivaa ja sopiva hetki järjestyy. Muuten lähetämme viestejä liki päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun avioliittoni, ei mun avioliitto.
Sanoisin että mun avioliitto tai minun avioliittoni. Ensimmäinen puhekieltä, toinen oikein.
Puhekielikin on oikein. Eihän suomalaiset puhu suomea väärin, vaikka puhuisivat eri tavalla kuin yleiskielen normit. Ilman puhujia ei olisi kieltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet puuma iässä ja kiimaa alkaa tulla, takuulla saat paksua.
Jaa sulta vai 🤣 Paksu on paksu ja sitä ei tarvitse houkutella näkyville. Tosimes on tosimies, sinä olet no, sinä.
Mun tie tuli päähän 14 vuoden jälkeen avioliittoa jossa vuosi vuodelta tuli vaan lisää ongelmia. Lopulta oltiin kämpiksiä 3 vuotta jotka harrasti sillo tällö sitä. Mietin lopulta menikö edes rakkaudesta naimisiin vai tavan takia.?
Erosta selvitty ja oltu sinkkuna pitkään. En ole edes tekemisissä hänen kanssaan vuosii.. Ei lapsia eikä siten mitää syytä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun avioliittoni, ei mun avioliitto.
Sanoisin että mun avioliitto tai minun avioliittoni. Ensimmäinen puhekieltä, toinen oikein.
Puhekielikin on oikein. Eihän suomalaiset puhu suomea väärin, vaikka puhuisivat eri tavalla kuin yleiskielen normit. Ilman puhujia ei olisi kieltäkään.
Kirjoitettuna se vain tökkää silmään, vaikka puhuttaessa ei edes huomaa noita pikkuvirheitä, jännä juttu.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole laiminlyönyt perhettä siinä mielesaä, kuin alkuperäinen lainattu laiminlyömisen ilmaisee. Hän osallistuu kotitöihin ja on läsnä.
Ongelmana on henkinen laiminlyönti. Kaikki vaikea jää vaimon ratkaistavaksi. Ja jälkeenpäin muistetaan kertoa, että väärin ratkaistu.
Ap
Harmittaako sua, kun et itse ole saanut? Kommentistasi päätellen en ihmettele yhtään.