Mun avioliitto on ohi
Jo toinen. Uusperhe oli jo alusta lähtien liian vaikea asetelma. Siinä vielä exät sättimässä. Kukaan ei oikeastaan hyväksynyt minua ja ongelmia tietysti myös sekä miehessä että minussa.
Mä olen ihan kappaleina, enkä tiedä miten jatkaa eteenpäin.
Kommentit (52)
"Uusperhe oli jo alusta lähtien liian vaikea asetelma".
Sinäpä sen sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit.
Uusperhehimmelit eivät useinkaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde loppuu yleensä siihen kun mies ei huomioi naista ja tekee vai omia juttuja ja jättää naisen hoitamaan kotia ja vieraita lapsia jotka ei ole nnaisen omia sitten. Miehet pitää itsestäänselvyytenä että nainen alkaa hoitaa kotia ja lapsia ja nainen jättää oman uransa taakseen eikä sa toteutta omia haaveitaan.
Näin. En tiedä yhtäkään suhdetta missä mies ei olisi laiminlyönyt perhettä. Aina tulee vaimon puolelta ero.
Miksi miehet ovat niin lapsia?
Mieheni ei ole laiminlyönyt perhettä siinä mielesaä, kuin alkuperäinen lainattu laiminlyömisen ilmaisee. Hän osallistuu kotitöihin ja on läsnä.
Ongelmana on henkinen laiminlyönti. Kaikki vaikea jää vaimon ratkaistavaksi. Ja jälkeenpäin muistetaan kertoa, että väärin ratkaistu.
Ap
Mikä AP on oma osuutesi asiassa?
Puhuitko selvästi tunteistasi ja tarpeistasi?
Vai haudoitko niitä sanomatta mitään?
Ihmiset kun eivät ole ajatustenlukijoita.
Puhun. Ja se on juuri se seikka, joka käännetään minua vastaan. Kun puhun, niin kuulemma vaadin.
Ja onhan se osittain totta, että olen dominoiva, mutta en mä oikeasti useinmiten vaadi. Vaadin normaaleja asioita esim lasten suhteen ei rajatonta ruutuaikaa, turvallisuuteen liittyviä asioita jne. Muista suostun neuvottelemaan normaalist, mutta kanssani ei neuvotella.
Jos esim joku päivä olisin halunnut perunoita jauhelihakastikkeen kanssa spagetin sijaan ja kysynyt, käykö se, olisi vastattuu joo ja tehty perunoita. Sitten myöhemmin sanottu, että oli pakko tehdä perunoita, kun minä vaadin. Ja samaa rataa kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä uusioperhe ollut jo 20 vuotta. Ei ongelmia
Johan murjaisit emävalheen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit.
Uusperhehimmelit eivät useinkaan toimi.
Lasten turvattomuuden ja turvan tunteen vaihtelut ovat koko ajan läsnä noissa alati vaihtuvissa himmeleissä.
Itsekeskeinen vanhempi altistaa lapsen tuollaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päättymässä ensimmäinen, neljännesvuosisadan päättyvä avioliitto. Puolison eroilmoituksen ja alkulamaannuksen jälkeen olen alkanut järjestelemään talouttani uudelleen. On helpottanut henkisesti, ettei tästä jää kuin henkisiä vaurioita ja nekin aika parantaa.
Puolisollasi on taatusti jo toinen. Onko jäänyt siitä jo kiinni?
AP on siis epäonnistunut toistamiseen ihmisenä, puolisona ja vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Miksi se sinua kiinnostelee?
Vierailija kirjoitti:
AP on siis epäonnistunut toistamiseen ihmisenä, puolisona ja vanhempana.
Niin.
Ap
Mikä AP on oma osuutesi asiassa?
Puhuitko selvästi tunteistasi ja tarpeistasi?
Vai haudoitko niitä sanomatta mitään?
Ihmiset kun eivät ole ajatustenlukijoita.