Onko oikein? mieheni haluaa erota koska minulla on usein migreeni?
Miten te muut migreenikot pärjäätte miestenne kanssa? Minulla aina viikonloppuisin migreeni vaikka syön estolääkkeitä ja usein viikollakin. Itse pärjäilen ihan hyvin tän taudin kanssa, olen siis tottunut, mut nyt mies pisti eron ehdoksi että katsotaan onko akupunktiosta apua. Mitä mieltä?
Kommentit (11)
josko hän löytäisi paremmat lääkkeet. Eihän tuosta mitään tule. Ja seksin jälkeinen särkykohtaus taitaa johtua siitä että veri lähtee liikkeelle. MIeti mikä muu asia saa mikreenikohtauksen liikkeelle. Itselläni se oli tietokoneen näyttö joka oli liian ylhäällä, kun sitä laskettiin 50cm alemmas niin kuukaudessa mikreeni katosi.
Toinen on verenpaine. Onko estolääkitys sellainen jossa on mukana verenpainetta alentava lääke.
Jos on ero tulossa niin kannattaisi sijoittaa rahaa kunnon lääkäriin ja oikeastaan vain neurologiin. Vaasassa on Riekkinen
olisi se kyllä hyväksi elämänlaadullesi noin yleensä.
avioliitosta en osaa sanoa, mies kuulosta niin paskamaiselta
Toisekseen itse käyttäisin sairaslomaa siihen potemiseen, muutenhan elämäsi on yhtä sirastamista ja työntekoa, milloin ehdit elämään? Kannattaisko tehdä esim. 6h työpäivää? Nythän on olemassa myös se osapäiväsaikku, kannattaa kysyä siitä lääkäriltä. Lääkkeiden tarkistus olisi myös tärkeää, onko kaikki vaihtoehdot todella kokeiltu ja silti kohtauksia tulee 2x viikossa?
jos sinulla todettaisiin syöpä?
se ' myötä- ja vastoinkäymisissä' taisi mennä häneltä aika pahasti ohi
Ehkä sun migreenisikin helpottaa tuon kautta? Joudutko elämään viikot jännityksessä kun sulla on viikonloppuisin migreeniä?
Terv. migreenistä myöskin kärsivä
Jos harrastatte niin ei ole oikein.
ja sitä mieheni ei oikein kestä ja tiedän kyllä ettei se ole mukavaa.
Yritän kyllä aina kuitenkin...
ap
koska sitä on niin usein enkä ole ihan oma itseni kohtauksen aikana. Ja yleensä yksi kohtaus kestää noin 2 päivää. Töissä pystyn kyllä olemaan säryn aikana, koska estolääkkeet tekee säryn lievemmäksi ja lisäksi otan särkylääkettä. En vaan sitten aina töiden jälkeen jaksa juuri muuta tehdä kuin kotityöt ja katsoa telkkaa...
ap
että luulee migreenisi olevan jotenkin " tekosyy" (seksiin liittyen)...? Voi hitsi kurja tilanne :(. Ennenkaikkea toivon että saisit avun migreeniisi. Sen miehen voit sitten vaikka lempata ite mäelle ;). -3-
Miehesi ei näköjään tajua, millaista migreeni todellisuudessa on. Jää pois töistä migreenin takia. Miksi menet töihin? Lepää kotona! -2-
eli jumpassa käynti häiritsee, niin kävi naapurin pariskunnalle. Mies ei tykännyt kun vaimolla oli iltamenoja eli jumppaa silloin tällöin. Anna mun nauraa!
Sitten eräs toinen pariskunta erosi koska mies ei tykänny kun vaimo oli pikkasen pyöreä vaikka ei todellakaan mitenkään lihava. Myöhemmin tämä vaimo sanoi että ei kadu eroa, olisi pitänyt erota jo aiemmin mies oli kuulema pelkkä paska koko avioliiton ajan.