Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten selvitä kesästä, kun suonikohjut vaivaa??!!

26.05.2007 |

siinäpä huolen aiheeni.. olen nyt rv 20 ja toinen jalkani on polvesta alaspäin suonikohjujen värittämä.. osa niistä on kipeitä tai kipeytyy pitempään ollessani seisaallaan. käytän päivittäin tukisukkia tai lentosukkia, sellaisia polvisukka-pituisia. parhaiksi olen kokenut ihan marketeissa myytävät lentosukat, jotka ovat melko paksut..

nyt sitten kesän lähestyessä pitäisi tietty alkaa kesävaatteita satsaamaan ja sitten kun tarkenee capreissa ja hameissa, niin meikämamma joutuu vetään silti tuki- tai lentosukat jalkaan.. huh huh..

liekö suonikohjuille haitaksi jos ei aina pidä tukisukkia? voinko kesällä olla ilman sukkia, jos ei jalkaa särje tai jos sen kestää. pahentuuko kohjut jos ei jatkuvasti ole sukka jalassa?

antakaa vinkkejä miten olette selvinneet kuumasta kesästä suonikohjujen kanssa... kiitos jo etukäteen! :)

ja jos tiedätte suht halpoja ohuita tukisukkia myyviä liikkeitä tai nettisivuja, niin otan ilomielin osoitteet vastaan! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla itsellä suonikohjuja jalassa ja alapäässä. kaikista paras apu on ollut tukivyö ja hyvät tukisukkat. oon käyttänyt myös halpoja tuksisukkia, mut niistä ei ole oikein mitään hyötyä. kun ostaa kerralla kunnon tukisukat, niin ei kolota, eikä pakota jalkoja.. kyllähän se kirpasee, kun ostaa tukivyön 49¿ ja sukat 40-70¿. kesällä meinaan pitää vaan tukivyötä ja viileimpinä päivinä sit tukisukkia myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla