Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olit lastesi kanssa kotona?

Vierailija
21.08.2026 |

Kiinnostaisi tietää, kauanko hoidit lapsiasi kotona eli olit äitiyslomalla/hoitovapaalla? Ja montako lasta? Olitko välissä töissä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona kunnes nuorempi täytti kolme vuotta. Pienen pätkän työssä ja 90-luvun laman siivittämänä 500 päivää ansiosidonnaista. Onnenkantamoinen saada olla lasten kanssa kotona, saivat herätä kun unet loppuivat.

Vierailija
42/45 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta 3v ikäerolla ja eskari-ikään saakka hoidettiin kotona. Välillä minä olin kotihoidontuella, välillä mies, lisäksi minä pitkillä sairauslomilla. Ja osa ajasta vuoroteltiin miehen kanssa töissä niin että kävin töissä miehen vapaapäivinä (pitkät vuorot, pitkät vapaat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5v kotona putkeen, lapsia kaksi. Esikoinen oli tuon 3,5v ja kuopus 1,5v kun menivät pieneen yksityiseen päiväkotiin, jossa pienet ryhmät ja samat hoitajat koko päiväkotiajan. Olisin halunnut että kuopus olisi saanut olla vielä 0,5-1v kotona, mutta tuo ei ollut taloudellisesti mahdollista silloin.

Vierailija
44/45 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi on ja olin hänen kanssaan kotona 1v 7kk. Sitten lapsi meni ihanalle perhepäivähoitajalle, päiväkotiin en olisi noin pienenä laittanut. Nykyään ei paljon enää ole perhepäivähoitajia ainakaan tällä paikkakunnalla.

Vierailija
45/45 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsen sain 18v ja olin amiksessa, olin kuukauden , kävin kesään asti koulun loppuun ja lapsen isä hoiti , hän meni armeijaan kun mun kesäloma alkoi. Toisen lapsen kanssa olin 3v kodinhoitotuella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan