Mitä sinä ajattelet yh-äidistä joka lähtee Turkkiin lomalle ilman lapsiaan?
Kommentit (9)
tuttu ja turvallinen hoitaja, niin hyvää matkaa.
aattelen että se on köyhä ja ei ole varaa ostaa lapsille matkaa.
t. aviopari jolla ei toivoakaan päästä ilman lapsia lomailemaan edes kotimaassa.
Ensin ajattelisin, että miesten takiahan se sinne taaaaas lähti.
Sitten ajattelisin, että on mulla otsaa ajatella noin ja että yh on reissunsa ja miehensä Turkissa ansainnut ja että mä en kestäis kyllä ilman sitä toista vanhempaa edes tätä yhtä lasta.
Hän on lomansa ansainnut ja kaikki muut yh-äidit.
En ymmärrä tätä kysmystä, pitäisikö tässä paheksua, että lähtee ilman lapsia, vai että lähteeä Turkkiin. Eikö ole ihan normaalia, että äiti joskus haluaa lomailla ilman lapsia, syödä rauhassa ja lököillä auringossa ja vaan olla ilman, että tarvii koko ajan singahdella lasten perässä.
Miten joku voi ottaa " lomaa lapsestaan" ??? Se on minulle aivan käsittämätön käsite.
Jos on hyvä hoitaja, niin hän on lomansa ansainnu ja toivotan oikein rentouttavaa matkaa!!!
ajattelisin varmaan, että piru, saiskohan ton omankin lapsen jonnekin hoitoon, jotta pääsisin mukaan reissuun.
Itse olen yh ja kyllä vain, joskus elämässäni toivoisin pääseväni lomalle ilman lapsia. Tähän on niinkin yksinkertainen syy, kuin se, että pääsisin rentoutumaan ilman huolta lapsista. Ulkomaille en lapsia edes uskaltaisi mukaan ottaa. Toisaalta olisiko loma lomaa ilman lasta, kun ikävähän siinä tulisi.
Ja Turkki voisi olla ihan kiva maa...lämmin taitaa siellä olla ja paljon rantaviivaa. Itse kun suosin suomalaista miestä, niin oli huvittavaa lukea, miten jotkut miettisivät, että miesten perään sinne nainen lähtisi. Hassua, että vieläkin ihmisillä on se kuvitelma, että yh:t ovat helppoja ja jakavat itseään...lisäksi yh:t ovat miestennielijöitä. Totuus kun hyvin usein on aivan toisenlainen :)
Ei kai siitä nyt mitään negatiivista pitäis löytyä??