Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tervepainoisille ollaan ystävällisiä ja palvelualttiita, kun taas itsensä lihottaneille jopa töykeitä? Vapauduin ylipainosta ja.... 😃

Vierailija
21.08.2026 |

...nyt minua tullaan ystävällisesti palvelemaan, kun menen esim. vaatekauppaan. Olin kyllä kuullut tästä ilmiöstä aikaisemminkin, mutta itse koettuna se on ihan järisyttävä parannus elämässä.

Muutos on näkyvä myös ihan työkaverien kesken. Ennen minua ylenkatsoneet ottavat minut nyt tosissaan.

Ja miehet varsinkin ovat villinä, kun näkevät naisen joka ei ole lihottanut itseään (oikeasti olen, mutta olen myös vapauttanut itseni ylimääräisistä kiloista).

Tässähän ihan itsetunto paranee kohisten. 😁

Ihan kiva yllärietu sen lisäksi, että uniapnea, kivut, säryt, väsymys, masis, nälkäkiukku, korkea verenpaine, kömpelyys, hikoilu ym. paranivat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis paljon iho roikkuu?

Vierailija
2/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista havainnut, aina on palveltu liikkkeessä kuin liikkeessä. Ehkä se on naisten kohdalla eri juttu.

M64

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ylipaino vaikuttanut palveluun. Saan aina ystävällistä palvelua. Näin täällä Ruotsissa.

4/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole moista havainnut, aina on palveltu liikkkeessä kuin liikkeessä. Ehkä se on naisten kohdalla eri juttu.

M64

En oo huomannu mäkään 😃

Vierailija
5/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ylipaino vaikuttanut palveluun. Saan aina ystävällistä palvelua. Näin täällä Ruotsissa.

Håmå

Vierailija
6/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no onpas mielenkiintoista. En ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi varta vasten jotenkin "lihottanut" itseään. ( Pois lukien tietysti kaikki sumopainijat, yms. marginaaliporukat), mutta näin "normaalielämässä". Miksi sinä siis alun perin teit niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi