Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luokkakokous tulossa - kuka on menestynyt?

Vierailija
10.03.2024 |

Luokkakokous tulossa ja varmaan kukin miettii miten oma elämä on mennyt suhteessa muihin. Ketkä ovat mielestäsi menestyneitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jonka ei tarvitse  mennä luokkakokoukseen pönkittämään itsetuntoaan. Itse en mene satojen kilometrien päähän tapaamaan jonninjoutavaa sakkia, joiden kanssa en ole vuosikymmeniin ollut tekemisissä.

Vierailija
2/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää ajattelisin, että vaikka lääkäri tai professori on menestynyt elämässään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mää ajattelisin, että vaikka lääkäri tai professori on menestynyt elämässään

Haloo...professoriksi nyt pääsee kuka vaan mutta tohtoriksi ei kaikki. Pitää ymmärtää biologiasta ja matikasta

Vierailija
4/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka onnellisena nauttii ainutkertaisesta elämästään. Silloin harvemmin välittää siitäkään, mitä joku random-porukka hänestä ajattelee. 

Vierailija
5/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että tasapainoisen, rauhallisen ja tyytyväisen oloinen ihminen on menestynyt. Menestyjän ei tarvitse korostaa titteliään tai tilitietojaan.

Vierailija
6/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, jolla on hyvä palkka ja kaunis vaimo. Ei siis todellakaan joku random pelle apurahatutkija

Vierailija
7/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä ylipäätään menee luokkakokoukseen? Luokallani oli reilu parikymmentä ihmistä ja vain yhden lapsuudenystäväni kanssa olen ollut yhteydessä peruskoulun jälkeenkin. En edes muista kaikkien nimiä enää 20 vuoden jälkeen, täysin vieraita ihmisiä. 

Vierailija
8/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ylipäätään menee luokkakokoukseen? Luokallani oli reilu parikymmentä ihmistä ja vain yhden lapsuudenystäväni kanssa olen ollut yhteydessä peruskoulun jälkeenkin. En edes muista kaikkien nimiä enää 20 vuoden jälkeen, täysin vieraita ihmisiä. 

Varmaan sellaiset, joita kiinnostaa nähdä koulukavereitaan.

Vierailija
9/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään halua nähdä heistä ainuttakaan!

M 49

Vierailija
10/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään halua nähdä heistä ainuttakaan!

M 49

Sinua ei taida olla pakottamassa kukaan?

Vierailija
11/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo vuosikymmeniä aikaa ja osaa naisista ei ensin osannut oikein yhdistää kun sitten jo riskissä kunnossa.Myös vanha koulukiusaaja piikitteli edelleen ja kuvitteli naisten kiinnostusta.

Vierailija
12/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta omassa luokkakokouksessani oli se eronnut ja pidempään työttömänä ollut. Hän oli ja on aina ollut oma itsensä avoin ja kaikkia kohtaan huomaavainen ja reilu mutta ei koskaan  kynnysmatto. Ihminen, joka sai kaikki monesti hymyilemään. Mutta ei koskaan mikään pelle. 

Vierailija
13/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän jonka ei tarvitse  mennä luokkakokoukseen pönkittämään itsetuntoaan. Itse en mene satojen kilometrien päähän tapaamaan jonninjoutavaa sakkia, joiden kanssa en ole vuosikymmeniin ollut tekemisissä.

Juuri näin. 

Vierailija
14/14 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi