Lapsuuden tuttu teki jo kolmannelle miehelle lapsen.
Voiko joku kertoa miten arki sujuu jos sulla on kolme lasta ja kaikilla eri isä? Tuntuu käsittämättömältä ja ehkä vähän moraalittomalta.
Kommentit (58)
En tiedä, mutta minulla on pikkuserkku, jolla 7 lasta 5 eri miehen kanssa. Ensimmäisen kanssa 3 yhteistä lasta ja sen jälkeen 4 eri miehen kanssa, yksi kullekin. Elelee nykyisin yksinhuoltajana ja 3 nuorinta lasta ovat vielä alaikäisiä.
Mielenkiintoisinta ehkä on se, että nyt tämä ensimmäinen ex-mies, jonka kanssa nuo 3 lasta siis, on alkanut epäilemään, onko hän yhdenkään lapsensa isä ja vaatii nyt jo aikuisilta lapsiltaan dna-näytettä idyystestiä varten.
Melkoisen huolimaton tavarastaan on kyllä ollut tuo pikkuserkkuni.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ilmeisen haluttu miesten keskuudessa jos on useampi isä lapsilla.
Jotkut naiset eivät löydä edes sitä yhtä miestä joka haluaisi lapsia heidän kanssaan.
Kyllä jokaiseen reikään löytyy ruikkija, jos oikein etsimään lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ainoat tiedot ihmisestä on että hänellä on kolme lasta ja jokaisella lapsella on eri isä, en osaa sanoa yhtään mitään kyseisen ihmisen tai lasten isien moraalista tai tilanteen käsitettävyydestä.
Sen voin sanoa että jos olisin joku noista lapsista, olisi hyvin ahdistavaa huomata että aikuisiksi itseään kutsuvat ihmiset arvostelevat kovin sanoin ja rumasti erityissti äidistä puhuen anonyyminä netissä.
Mun on huomattavasti vaikeampi käsittää tarvetta olla ilkeä tuntematonta perhettä kohtaan, varsinkin kun mukana myös lapsia. Jos on tarve ilkeillä ja purkaa näin pahaa oloa niin haukkukaa vaikka poliitikot mutta älkää nyt alkako lapsia kiusaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä arvostelua.
Minusta on vain positiivista,että on useampi isä. Todistaa sen, että naisessa on sellaisia piirteitä, että moni mies haluaa hänet lapselleen äidiksi. Itse katson vain hyvällä.
Se piirre on herkästi aukeavat haarat ja ei se mies erityisesti lasta halua tämän kanssa, kunhan tykkää paneskella.
Itseasiassa kyllä haluaa.
Miehet myös haluaa ennemmin naisen jolta saa kuin naisen jolta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta minulla on pikkuserkku, jolla 7 lasta 5 eri miehen kanssa. Ensimmäisen kanssa 3 yhteistä lasta ja sen jälkeen 4 eri miehen kanssa, yksi kullekin. Elelee nykyisin yksinhuoltajana ja 3 nuorinta lasta ovat vielä alaikäisiä.
Mielenkiintoisinta ehkä on se, että nyt tämä ensimmäinen ex-mies, jonka kanssa nuo 3 lasta siis, on alkanut epäilemään, onko hän yhdenkään lapsensa isä ja vaatii nyt jo aikuisilta lapsiltaan dna-näytettä idyystestiä varten.
Rumasti puhut pikkuserkustasi. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu.
Todistettavasti paneksinut peräti kolmesti. Muusta emme tiedä. Jopa on soutelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ilmeisen haluttu miesten keskuudessa jos on useampi isä lapsilla.
Jotkut naiset eivät löydä edes sitä yhtä miestä joka haluaisi lapsia heidän kanssaan.Kyllä jokaiseen reikään löytyy ruikkija, jos oikein etsimään lähdetään.
Ei löydy. Jotkut naiset eivät saa keltään.
Veikkaan että kaunis ja karismaattinen nainen jolle AP on kateellinen. Toivottavasti ei naisen lapset lue hänen likaisen ja katkeran mielensä tuotoksia.
Eikö tuossa jokainen lapsi saa enemmän huomiota ja resusseja kun on oma isä erikseen antamassa sitä? Parempi tuo on kuin 10 lapsen systeemi jossa keskimmäiset kasvavat näkymättöminä muka lapsirakkaassa ja kunniallisessa ympäristössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyseisen henkilön tavannut vain kerran, joten täysin vieras ihminen hän on minulle. Tilanteen tiedän vain siitä, kun on suvun kesken yleinen taivastelun aihe.
Koko homman tarkoitus on lisääntyä.
Mies ei ruiki kuin niitä joiden kanssa haluaa lisääntyä. Se voi olla joskus tiedostamatonta, mutta se että halu herää tarkoittaa aina viettiä lisääntyä kohteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No siinä on kyllä nainen ollut anteliasta sorttia. Ymmärrän täysin tuon ensimmäisen miehen tilanteen ja aiheelliset epäilyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H mikä h. Valitettavasti tollasillekin maksetaan lapsilisiä yms tukiaisia.
Jos äitiys tekee naisesta h*oran, mikä sinun äitisi silloin on?
Äitini oli vain yhden miehen kanssa 15-vuotiaasta lähtien, naimisiin ja lapsia ja koko ikä yhdessä. Äitiys tekee naisesta h:n jos makaa useamman miehen kanssa. Mikä va jakki Sää oot kun tollaisa kyselet vai onko sullakin useampi äp ärä taloudessa?
Eli äitisi oli jo teininä h*ora. Kielenkäytöstä päätellen olet perinyt hänen tapansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyseisen henkilön tavannut vain kerran, joten täysin vieras ihminen hän on minulle. Tilanteen tiedän vain siitä, kun on suvun kesken yleinen taivastelun aihe.
Ja olet ylpeä valitsemastasi toimintatavasta? Sukusi kuulostaa ihan painajaiselta.
En ymmärrä mikä ongelma tuossakin on? Voihan se olla jopa helpompi lapsille, että jokaisella eri isä, että myös isille on helpompaa oman lapsen elättäminen, kun että elättäisi useampaa lasta?
Minun eksä ei halunnut lapsia minun kanssa mutta teki lapsia 3 eri miehen kanssa joista kaksi on alkoholisteja. Itse olin töissä käyvä ja hyvintoimeentuleva. Sattumalta eksäni muutti joskus tähän samaantaloyhtiöön missä asun. Olen katsellut sen touhuja.
Lapsia käy noissa sekoilukuvioissa vähän säääliksi.
En yleensä puhu ihmisistä roskana, mutta tällä tavalla muista puhuva ihminen tuo ensimmäisenä sen sanan mieleeni