Nelikymppinen nainen perui jo sovitut treffit
Tenttasi muutaman päivän existä ja sen jälkeen totesi että todennäköisesti riideltäisiin koko ajan. Toisaalta ihan hyvä itsetuntemus jos tietää jo etukäteen ettei pysty käyttäytymään. Oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun pyydän ketään niin vanhaa treffeille. Olisi voinut luulla olevan kiitollinen että joku vielä pyytää.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ap, edes pyysit tällaisen vanhan naisen, jota siis et halua Edes Seksiin, näille treffeille? Olisiko Kiitollinen Vanha Nainen (40 v.) siivonnut kotonasi vai ostanut sinulle uudet housut ja olutta?
Ymmärrätkö että keskustelussa on useita henkilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v naisille pitäisi pistää otsaan muistutus "parasta ennen päiväys ohi " jotta muistavat että ovat parisuhdemarkkinoilla obsolete kamaa katsoessaan peiliin.
Miten joku voi olla noin harhainen ja pihalla oikeasta elämästä?
Ei hän väärässä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaakin suoltaa samaa sontaa päivästä toiseen? Ei taida olla elämässä muuta sisältöä kuin keksiä provoja ja nekin ovat luokattoman huonoja. Mutta niinhän se on tytkimuksissakin todettu, että miehelle sinkkuudella on karummat seuraukset kuin naisilla.
No tutkimukset ei kerro koko totuutta. Sanoisin että tämän palstan kommentitkin kertoo enempi naisten hädästä kun jäävät vanhoiksi piioiksi
Miten ihminen voi olla noin yksinkertainen? Se, että on sinkkunainen joka kirjoittaa tänne ei tarkoita, että olisi vanhapiika. Esim. mä 47v sinkku en voi olla vanhapiika koska mulla on lapsi ja olen ollut naimisissa. Moni meistä sinkuista myös nauttii yksin elämisestä koska ollaan huomattu minkälaisia miehet osaa olla. Mä en ainakaan edes halua parisuhdetta vaan mulle riittää seksisuhde. Miksi ottaa miestä kokonaan vaivoikseen, kun voi ottaa pelkästään sen nautinnollisen osan.
Elät itsepetoksessa ja tiedät että ikäisesi nainen ei kelpaa enää edes seksiin.
Voi toista, en tiedä itkeäkö vai nauraa. Ei naisilla ole tuollaista ongelmaa missään iässä eikä asia muutu siitä miksikään sinun katkerien kommenttiesi johdosta. Olet pettynyt elämään ja olet pettynyt naisiin, mutta muutos lähtee sinusta itsestäsi eikä se tapahdu naisia solvaamalla.
Ei kiinnosta jonkun vanhan naisen ulina. Ennemmin vihaan naisia, kuin olisin jossain parisuhteessa.
No miksi sitten jatkuvasti uliset naisista, jos ei kerran kiinnosta?
Varmaan samasta syystä kuin naaraat tekee jatkuvasti somessa ja täällä ketjuja miehistä joita ne niin vihaa.
-ohis
En mä ainakaan tee sellaisia. En mä miehiä yleisesti ottaen vihaa. Mua ei vain kiinnosta parisuhde tai edes tapailu.
Jos jotakin ihmistä vihaan, niin se johtuu sen ihmisen teoista ja/tai sanoista riippumatta siitä onko tämä mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v naisille pitäisi pistää otsaan muistutus "parasta ennen päiväys ohi " jotta muistavat että ovat parisuhdemarkkinoilla obsolete kamaa katsoessaan peiliin.
Miten joku voi olla noin harhainen ja pihalla oikeasta elämästä?
Ei hän väärässä ole
Onhan. Todella harhainen pitää ihmisen olla, jos kuvittelee, erä yli 40v naiset eivät saa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Aapee väisti niinsanotusti luodin joten saa olla ihan tyytyväinen tilanteeseen. Tuollaisia mt-ongelmallisia naisia roikkuu ihan kestona deittipalstoilla ja utelevat kaiken mahdollisen yksityistiedon kumppaniehdokkaista ja sitten jollakin itse keksimällään syyllä pistävät välit poikki. Osa lyö jopa lopettajaisiksi luurin korvaan ihan pikkuasiasta. Täysin tunnekyvyttömiä.
Ihmettelen mitä ne niillä utelemillaan tiedoilla tuntemattomista edes tekee.
Tyypillinen mies.
Suhun tutustuttuaan nainen ei haluakaan. Ja syy on tietenkin keksitty, ei sussa voi olla vikaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaakin suoltaa samaa sontaa päivästä toiseen? Ei taida olla elämässä muuta sisältöä kuin keksiä provoja ja nekin ovat luokattoman huonoja. Mutta niinhän se on tytkimuksissakin todettu, että miehelle sinkkuudella on karummat seuraukset kuin naisilla.
No tutkimukset ei kerro koko totuutta. Sanoisin että tämän palstan kommentitkin kertoo enempi naisten hädästä kun jäävät vanhoiksi piioiksi
Miten ihminen voi olla noin yksinkertainen? Se, että on sinkkunainen joka kirjoittaa tänne ei tarkoita, että olisi vanhapiika. Esim. mä 47v sinkku en voi olla vanhapiika koska mulla on lapsi ja olen ollut naimisissa. Moni meistä sinkuista myös nauttii yksin elämisestä koska ollaan huomattu minkälaisia miehet osaa olla. Mä en ainakaan edes halua parisuhdetta vaan mulle riittää seksisuhde. Miksi ottaa miestä kokonaan vaivoikseen, kun voi ottaa pelkästään sen nautinnollisen osan.
Elät itsepetoksessa ja tiedät että ikäisesi nainen ei kelpaa enää edes seksiin.
Edelleen miten voit olla noin yksinkertainen? Miksi jotkut ei ymmärrä, että kaikki ei halua parisuhdetta? Miten tyhmä on ihminen joka kuvittelee, että tämän ikäinen ei kelpaa parisuhteeseen? On mua paljon vanhempiakin jotka ovat aloittaneet uuden parisuhteen.
En elä itsepetoksessa. En vain halua parisuhdetta. En halua miestä häiritsemään mun omaa rauhaa. Pelkkä seksi riittää.Mitä vit tua sä siitä parisuhteesta jauhat? Katkeraa paskaa suollat vain.
Mies alkaa hermostumaan kun puhutaan faktoista 😁
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista, kun ei saanut niitä.
Varmaan samasta syystä kuin naaraat tekee jatkuvasti somessa ja täällä ketjuja miehistä joita ne niin vihaa.
-ohis