Nelikymppinen nainen perui jo sovitut treffit
Tenttasi muutaman päivän existä ja sen jälkeen totesi että todennäköisesti riideltäisiin koko ajan. Toisaalta ihan hyvä itsetuntemus jos tietää jo etukäteen ettei pysty käyttäytymään. Oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun pyydän ketään niin vanhaa treffeille. Olisi voinut luulla olevan kiitollinen että joku vielä pyytää.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset on hankalia
M55+
Etenkin vanhat miehet. Hirveän kärttyisiä. Olin kerran kiinnostunut viiskymppisestä miehestä. Oli tosi äkäinen tapaus. Palasin ikäisiini hyväntuulisiin miehiin.
N29
Niiden ongelma on andropaussi. Eikä sitä voi hoitaa, koska tilaa ei tunneta eikä tunnusteta.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaakin suoltaa samaa sontaa päivästä toiseen? Ei taida olla elämässä muuta sisältöä kuin keksiä provoja ja nekin ovat luokattoman huonoja. Mutta niinhän se on tytkimuksissakin todettu, että miehelle sinkkuudella on karummat seuraukset kuin naisilla.
No tutkimukset ei kerro koko totuutta. Sanoisin että tämän palstan kommentitkin kertoo enempi naisten hädästä kun jäävät vanhoiksi piioiksi
Vanhoilla miehillä on liikaa painolastia, henkisesti ja fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaakin suoltaa samaa sontaa päivästä toiseen? Ei taida olla elämässä muuta sisältöä kuin keksiä provoja ja nekin ovat luokattoman huonoja. Mutta niinhän se on tytkimuksissakin todettu, että miehelle sinkkuudella on karummat seuraukset kuin naisilla.
No tutkimukset ei kerro koko totuutta. Sanoisin että tämän palstan kommentitkin kertoo enempi naisten hädästä kun jäävät vanhoiksi piioiksi
Tottakai sanoisit. Kyllähän incelin sanomiset menee heittämällä tutkimusten yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin yksinkertaisen ihmisen ei kannata pilata muiden elämää treffailemalla tai seurustelemalla. Olet vain taas typerä trolli jonka tarkoitus jälkeen kerran haukkua 40+ ikäisiä naisia. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että tuollainen existä tenttaaminen ei riipu iästä tai sukupuolesta.
Väitinkö että riippuisi? Olet niin tyhmä että servasit itse itsesi.
Voi sua pientä, kun ei me naiset taaskaan hyväksytty sun paskanjauhantaa. Et ole mitään muuta kuin paska trolli, kun tulet taas haukkumaan naisia naisvaltaiselle palstalle. Tyhmyytesi loistaa kilometrien päähän ja nainen välttää paskan, kun ei ala tapailemaan sua.
Että pusi pusi vain tyhmä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi olla noin yksinkertainen? Se, että on sinkkunainen joka kirjoittaa tänne ei tarkoita, että olisi vanhapiika. Esim. mä 47v sinkku en voi olla vanhapiika koska mulla on lapsi ja olen ollut naimisissa. Moni meistä sinkuista myös nauttii yksin elämisestä koska ollaan huomattu minkälaisia miehet osaa olla. Mä en ainakaan edes halua parisuhdetta vaan mulle riittää seksisuhde. Miksi ottaa miestä kokonaan vaivoikseen, kun voi ottaa pelkästään sen nautinnollisen osan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sanoisit. Kyllähän incelin sanomiset menee heittämällä tutkimusten yli.
No sinä olet asiantuntija noissa incel-hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitys iällä sun mielestä oli ap? Kun se piti tuossa aloituksessa ihan mainita.
Ap:n tarkoitus oli jälkeen kerran haukkua 40+ ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi olla noin yksinkertainen? Se, että on sinkkunainen joka kirjoittaa tänne ei tarkoita, että olisi vanhapiika. Esim. mä 47v sinkku en voi olla vanhapiika koska mulla on lapsi ja olen ollut naimisissa. Moni meistä sinkuista myös nauttii yksin elämisestä koska ollaan huomattu minkälaisia miehet osaa olla. Mä en ainakaan edes halua parisuhdetta vaan mulle riittää seksisuhde. Miksi ottaa miestä kokonaan vaivoikseen, kun voi ottaa pelkästään sen nautinnollisen osan.
Elät itsepetoksessa ja tiedät että ikäisesi nainen ei kelpaa enää edes seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu se on naisilla tuollaista.
Ei ota ketä tahansa ja ajattelee hieman järjelläkin siinä kun mies lähtee kenen tahansa kelkkaan kunhan jollekin kelpaa. Sit ihmetellään kun nainen onkin ihan persoona ja tulee erimielisyyksiä. Miten se silleen kun oli ihan erilainen.
No naiset on kovia riitelemään, ja saa riidan aikaan jopa yksinään. Tämä tapaus oli sikäli erikoinen, että hänellä oli itsereflektiokykyä.
Onpa hassua.
Mulla on miehistä tämä kokemus. Aina on kaikki vialla ja jos itsellä on huono päivä niin pitää päästä pilaamaan naisenkin olo.
Ja kaikki on aina naisen vika.
Sama kokemus täällä. Halusin erota miehen jatkuvan raivoamisen ja kiukkuamisen takia. Viikonloput saattoivat olla rauhallisempia mutta arki oli yhtä kärsimystä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin yksinkertaisen ihmisen ei kannata pilata muiden elämää treffailemalla tai seurustelemalla. Olet vain taas typerä trolli jonka tarkoitus jälkeen kerran haukkua 40+ ikäisiä naisia. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että tuollainen existä tenttaaminen ei riipu iästä tai sukupuolesta.
Väitinkö että riippuisi? Olet niin tyhmä että servasit itse itsesi.
Voi sua pientä, kun ei me naiset taaskaan hyväksytty sun paskanjauhantaa. Et ole mitään muuta kuin paska trolli, kun tulet taas haukkumaan naisia naisvaltaiselle palstalle. Tyhmyytesi loistaa kilometrien päähän ja nainen välttää paskan, kun ei ala tapailemaan sua.
Että pusi pusi vain tyhmä luuseri.
130kg naiselle kaikki on pientä. Voit avautua tästä vaikka terapeutillesi, mielisairas läsikasa.
Kannattaa ottaa venäläinen nainen. Heille on tärkeää vain, että et käy maksullisissa naisissa etkä läträä viinan kanssa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät osaa hakea apua ongelmiinsa ja terapiaan meno tarkoittaa heille heikkoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu se on naisilla tuollaista.
Ei ota ketä tahansa ja ajattelee hieman järjelläkin siinä kun mies lähtee kenen tahansa kelkkaan kunhan jollekin kelpaa. Sit ihmetellään kun nainen onkin ihan persoona ja tulee erimielisyyksiä. Miten se silleen kun oli ihan erilainen.
No naiset on kovia riitelemään, ja saa riidan aikaan jopa yksinään. Tämä tapaus oli sikäli erikoinen, että hänellä oli itsereflektiokykyä.
Onpa hassua.
Mulla on miehistä tämä kokemus. Aina on kaikki vialla ja jos itsellä on huono päivä niin pitää päästä pilaamaan naisenkin olo.
Ja kaikki on aina naisen vika.
Sama kokemus täällä. Halusin erota miehen jatkuvan raivoamisen ja kiukkuamisen takia. Viikonloput saattoivat olla rauhallisempia mutta arki oli yhtä kärsimystä hänen kanssaan.
Mietitkö koskaan miksi mies voi pahoin juuri sinun kanssasi, kun aiemmin hänellä oli hyvä olla?
Eikö ole jännää että pelkkä neutraali faktojen sanominen saa naiset näkemään misogyniaa. Nykyajan feministeille tyypillistä on se että mitään heidän tekojaan ei saisi sanoittaa, koska he eivät itsekään kykene kohtaamaan totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa venäläinen nainen. Heille on tärkeää vain, että et käy maksullisissa naisissa etkä läträä viinan kanssa liikaa.
Höpöhöpö! Aivan kuin heillä ei mitään standardeja olisi. Ystäväni karkasi suomalaismiehen luota. Joku Thaimaasta ostettu vaimo ehkä JOUTUU pysymään jonkun juntin kanssa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät osaa hakea apua ongelmiinsa ja terapiaan meno tarkoittaa heille heikkoutta.
No naiset ja terapiat on nähty. Terapiassa narsistinaiset saavat toisilta kaltaisiltaan validaation ja synninpäästön, sekä kuvitelman että miehet olisibat syyllisiä naisten omiin mokailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät itsepetoksessa ja tiedät että ikäisesi nainen ei kelpaa enää edes seksiin.
Voi toista, en tiedä itkeäkö vai nauraa. Ei naisilla ole tuollaista ongelmaa missään iässä eikä asia muutu siitä miksikään sinun katkerien kommenttiesi johdosta. Olet pettynyt elämään ja olet pettynyt naisiin, mutta muutos lähtee sinusta itsestäsi eikä se tapahdu naisia solvaamalla.
Aapee väisti niinsanotusti luodin joten saa olla ihan tyytyväinen tilanteeseen. Tuollaisia mt-ongelmallisia naisia roikkuu ihan kestona deittipalstoilla ja utelevat kaiken mahdollisen yksityistiedon kumppaniehdokkaista ja sitten jollakin itse keksimällään syyllä pistävät välit poikki. Osa lyö jopa lopettajaisiksi luurin korvaan ihan pikkuasiasta. Täysin tunnekyvyttömiä.
Ihmettelen mitä ne niillä utelemillaan tiedoilla tuntemattomista edes tekee.
Mikä merkitys iällä sun mielestä oli ap? Kun se piti tuossa aloituksessa ihan mainita.