Maksusovellus MobilePay lakkasi toimimasta Sailfish-käyttöjärjestelmää käyttävissä Jolla Phone -puhelimissa.
MobilePay ei tällä hetkellä toimi Sailfishilla, koska Android-sovelluksemme on pystyttävä varmistamaan sekä laitteen että sovellusympäristön luotettavuus niin tietoturvassa, sääntelynmukaisuudessa kuin auditointivaatimuksissa, Vipps MobilePay Suomen maajohtaja Perttu Kröger sanoo IS:lle.
HIHOHO...
edelläkävijät ja "vakoilupuhelimia" välttävät Jolla-käyttäjät ensin maksaa tuplahinnan spekseistä mitä on 300 e luureissa ja nyt tämä.
Huvittavaa.
Kommentit (26)
Jolla kannattaa kiertää kaukaa. Mahtaako takuukaan toimia kunnolla?
Jollan ostaja on samalla beta-testaaja:lol.
Itse käytän Androidiin perustuvaa GrapheneOS:ia toistaiseksi, se on selkeästi valmiimpi tuote. Ei kuitenkaan ole varmaa, kuinka kauan Android Open Source Project on vielä ylipäätään olemassa, joten on hyvä, että muitakin vaihtoehtoja kehitetään.
Vierailija kirjoitti:
Jolla kannattaa kiertää kaukaa. Mahtaako takuukaan toimia kunnolla?
Mistä vedit tuon takuuasian tähän, vai keksitkö FUDia omasta päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän Androidiin perustuvaa GrapheneOS:ia toistaiseksi, se on selkeästi valmiimpi tuote. Ei kuitenkaan ole varmaa, kuinka kauan Android Open Source Project on vielä ylipäätään olemassa, joten on hyvä, että muitakin vaihtoehtoja kehitetään.
Itse olen aina ostanut suositun vähintään keskihintaisen puhelimen . Niissä on aina kaikki toiminut moitteetta. En halua keskeneräisä virityksiä joissa on lastentauteja.
Putlerin liittolaiset katoavat yksi kerrallaan. Armeniakin otti etäisyyttä.