Selkäkarvallinen mies🤢
Hyi helvata..mitä mieltä naiset?
Vielä siinä peffan yläpuolella,alaselässä hirveintä.
Kommentit (31)
Mun mies on karvainen. Minkäs sille sit mitään mahtaa? Ihan miehinen piirre ainakin. Toki auttaa asiaan jos on muuten komea
Minulla on ihana vaimo, kun hän aina silittää selkäkarvojani. 😍
Ööh, ne voi ajaa. Vahata tai sokeroida.
Minkä nainen pienille tisseilleen voi-> moni ottaa implantit. Selkäkarvojen ja kalukarvojen vahaus on pikkasen pienempi operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihana vaimo, kun hän aina silittää selkäkarvojani. 😍
Karvaisen pirulaisen löytänyt, säälin 🤢🤢👹
Tykkään. Ihana painaa pää karvaiselle miehekkäälle rinnalle tai selälle. Ei mitään naismaista sheivailjaa minulle. Parran tietysti saa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Ihana painaa pää karvaiselle miehekkäälle rinnalle tai selälle. Ei mitään naismaista sheivailjaa minulle. Parran tietysti saa ajaa.
🤮🤮🤮🤮
Karvaiset miehet erittävät smäidää, joka haisee hikoillessa bakteerien innostuessa. Smäidä hoitaa karvoja, mutta maistuu yksisoluisille.
Suomalaisista monella on aasiasta tuleva vähäkarvainen geeniperimä, joka vaikuttaa myös korvavaikun koostumukseen.
On joo oksettavia, karvat miehen silmistä alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset miehet erittävät smäidää, joka haisee hikoillessa bakteerien innostuessa. Smäidä hoitaa karvoja, mutta maistuu yksisoluisille.
Suomalaisista monella on aasiasta tuleva vähäkarvainen geeniperimä, joka vaikuttaa myös korvavaikun koostumukseen.
Eiköhän aasialaisilla ole mustaa karvaa,mustat tiheät hiuksetkin on. Aika harva suomalainen on aivan mustahiuksinen,kuten aasialaiset. Perussuomalainen on suortuva on haituvaista ja maantienväristä.
No minä tykkään kyllä jos on kunnolla karvoja eikä vain pari hassua.
https://www.instagram.com/p/DXx77kCCTLj/?img_index=2 mihua ainakin viehättäisi karvaselkänainen t äiä 43
Tykkään rintakarvoista joten miksei selkäkarvatkin kävisi.
Joo.. karvat ehdoton nou nou miehillä. Hygienia!
Kaikki liiat karvat hyi, vähän voi olla. Karvattomuus on luonnotonta, miehillä ja naisilla.
Kyllä nykymiehen kuva on karvaton .