Onko tämä asiallinen tapa päättää ystävyys?
En halua olla enää kaikkien kanssa tekemisissä. Mietin että onko tämä hyvä tapa vastata seuraavan kerran kun joku ei-toivottu ottaa yhteyttä?
"Hei, on ollut hienoa viettää aikaa kanssasi. Olen tehnyt kuitenkin viimeaikoina paljon itsetutkiskelua ja olen tullut siihen tulokseen ettei meidän tekemisissä olo vie minua kohti sitä ihmistä miksi minun on tarkoitus tulla. Toivon etten kuule sinusta enää. Kaikkea hyvää."
Kommentit (91)
No laitahan tuo viesti ja tule kertomaan mitä ei-toivotut henkilöt vastasivat!
Vierailija kirjoitti:
Olisi erittäin järkyttävää saada tuollainen viesti eikä se unohtuisi koskaan. Eri asia on, jos tuon tapaisen viestin lähettäisi jollekin häirikölle. Tai jos tuon viestin lähettäisi sellainen hankala ihminen, josta muutenkin haluaa eroon.
Häiriköllekään ei tuollaista viestiä kannata lähettää.
Jos joku viesti pitäisi laittaa, niin mahdollisimman lyhyt ja neutraali.
Joillekin häiriköille ihan mikä tahansa viesti tai vaikkapa puheluun vastaaminen (kun et tiennyt kuka soittaa) on merkki siitä että haluat hänen olevan yhteydessä uudestaan vaikka tulemalla seuraavaksi oven taa, työpaikalle jne
Älä laita mulle tuollaista viestiä,a
Vierailija kirjoitti:
Olisi erittäin järkyttävää saada tuollainen viesti eikä se unohtuisi koskaan. Eri asia on, jos tuon tapaisen viestin lähettäisi jollekin häirikölle. Tai jos tuon viestin lähettäisi sellainen hankala ihminen, josta muutenkin haluaa eroon.
Lisää vielä ap viestiisi, älä soita minulle tai ota yhteyttä minä otan yhteyttä kun huvittaa.
Suhteen hiljainen hiivuttaminen on paljon parempi vaihtoehto. Tuo viesti on erittäin loukkaava ja saa sinut vaikuttamaan mielisairaalta.
Eipä ole ollut välienkatkaisua ystävään
tai kaveriin ikuisuuksiin, samat tyypit
olleet matkassain lojaalisti
sen sata vuotta.. Asuinpaikallani
ei ole sen suurempaa merkitystä
ystävyytemme syvyyteen.
~
Mutta sitten nämä anonyymisivustot.
Nämä ovat asia täysin erikseen.
Olen vähentänyt reilusti
ajanviettoani täällä, koska riivinràutà
kôpr0fiili on sinnikkäästi yhä vain
kannoillani > toistuvasti >
kirjoittamassa hirvittàvää,
séksuaalisesti kehoani ja naiseuttani
häpàisevaa törkyà, suoranaisia valhêita
Onlyfans-sivustosta jne. Ystäväni ja
läheiseni neuvo onkin tämä: 'Lopeta
saitin käyttäminen, 🔴poistu sivulta
> A.S.A.P.🔴👋
Ajattele hyvinvointiasi ja jaksamistasi.
Stàlkattuna oleminen psýkøpaàttien
ja syyntàkèettomien tsta saattaisi tühota
koko loppuelämäsi.' -E-
Miksi ystävyyttä tarvitsee päättää mitenkään? Ei kukaan ole tilivelvollinen kenellekään, ellei ole naimisissa tai työsuhteessa. Vähennät vain yhteydenpitoja ja etäännyt pikkuhiljaa, kyllä se kaveruus itsestään kuihtuu pois siinä.
Joskus viestiä ei vaan osaa muotoilla hyvin. Olen varmaan itsekin loukannut ihmisiä huomaavaisiksi tarkoitetuilla tökeröillä torjunnoilla.
Joskus on parempi liueta vaan. Olla hiljaa, ja jos toinen jotain ehdottaa, niin vastaa, että nykyisen elämäntilanteen vuoksi tapaaminen ei sovi yms. Tai jättää kokonaan vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en antanut mitään selityksiä, ei vaan kiinnostanut enää.
Ystävyydet loppuvat ihan itsestäänkin, jos ns. ystävät saavat aiheen syyttää sinua omista virheistään. Ei siinä tarvitse muuta kuin haukkoa henkeä ja unohtaa.
Kysy koneilta mitä ne oikein nauraa.