Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä asiallinen tapa päättää ystävyys?

Vierailija
20.08.2026 |

En halua olla enää kaikkien kanssa tekemisissä. Mietin että onko tämä hyvä tapa vastata seuraavan kerran kun joku ei-toivottu ottaa yhteyttä?

"Hei, on ollut hienoa viettää aikaa kanssasi. Olen tehnyt kuitenkin viimeaikoina paljon itsetutkiskelua ja olen tullut siihen tulokseen ettei meidän tekemisissä olo vie minua kohti sitä ihmistä miksi minun on tarkoitus tulla. Toivon etten kuule sinusta enää. Kaikkea hyvää."

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

shittiä.

Vierailija
22/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä teksti. Jos saisin tuollaisen niin olisin ihan rikki. Parempi vain ghostata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan asiallista päättää ystävyyttä.. mun mielestä ei. Se voi näivettyä ja kuivua kasaan, mutta ns lopettaminen on jo ehkä lapsellista. Ehkä jopa huomiohuoraamista.

Vierailija
24/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sulla parodiatili Instassa? Vaikutat ihan siltä yhdeltä hahmolta, jonka nimee en nyt millään muista.

Vierailija
25/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeneminen on usein kultaa. Kaikkea ei tarvi ääneen sanoa. Voi vain vähentää/lopettaa yhteydenpitoa. Siinä se. 

Kaikki eivät ole näin suomalaisia, että pitäisivät vaikenemista arvossa.

Vierailija
26/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen, aika dramaattinen viesti, jonka sisältö on sekava. Jos on ollut niin hienoa olla toisen kanssa tekemisissä ei kannattaisi paukutella sen vastineeksi, miten pitääkin tästä nyt kehittyä aivan eri suuntaan. Jos haluat olla diplomaattinen ja kohtelias kiität vain yhteisestä ajasta, etkä lässytä enempää muusta. Ja tökkäsy, ettet halua kuulla toisesta enää mitään tulee selväksi jo muutenkin ja antaa sinusta epävarman, huomionhaluisen vaikutelman niin ehdottomassa lauseessa. 
Hio viestiäsi niin, ettei tarvitse sitten selitellä ja jankuttaa enää enempää  loukkaantuneille ihmisille. Usein kyllä riittää sekin, ettet vain enää pidä yhteyttä. Miksi haluat tehdä asiasta numeron?

Vierailija
27/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

shittiä.

Kyllä. Diippiä sellaista. Heikkolahjaisen oloinen viesti.

Vierailija
28/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol niin nolo toi viesti 🤣

Vierailija
29/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan asiallista päättää ystävyyttä.. mun mielestä ei. Se voi näivettyä ja kuivua kasaan, mutta ns lopettaminen on jo ehkä lapsellista. Ehkä jopa huomiohuoraamista.

Jos on tunnistanut jonkun vaikkapa persoonallisuushäiriöiseksi, niin silloin ainoa oikea tapa on vain katkaista se henkilö kokonaan pois. Ei ole lapsellista, vaan järkevää. 

Vierailija
30/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tästä aloituksesta kertoo ”kun joku ei-toivottu ottaa yhteyttä”. Ei taida nämä ei-toivotut ottaa yhteyttä muutenkaan, ja nyt ap käyttää aikaansa miettien tökeröitä vastauksia kysymyksiin, joita ei koskaan tule. 

Vierailija
31/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, etten kuule sinusta enää. :D Kai sä myös varmistat, ettei hän muuta samaan rappuun, tule samaan duuniin, opiskeluun jne. Toi on kyllä todella tökerösti sanottu.

Vierailija
32/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran päättänyt ystävyyden viestiin: Haista sinä vttu. Ihan vielä aikuisena ihmisenä. Olen ajatellut että se oli nolouden huippu, mutta tämä kyllä pesee jopa sen.

Vierailija
33/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tunnistanut jonkun vaikkapa persoonallisuushäiriöiseksi, niin silloin ainoa oikea tapa on vain katkaista se henkilö kokonaan pois. Ei ole lapsellista, vaan järkevää. 

Niin tietenkin kyse on äärimmäisistä tapauksista kun palstalla ollaan.

Vierailija
34/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin nämä Ap:n ”ei-toivotut henkilöt” edes yhden tai kahden viestin jälkeen lähestyvät Ap:ta enää. Ap:lla on vaan jotain omia pään sisäisiä ongelmia, ja haluaa näpäyttää näitä ei-toivottuja henkilöitä hölmöllä viestillä. Lapsellista. 

Vierailija
35/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, etten kuule sinusta enää. :D Kai sä myös varmistat, ettei hän muuta samaan rappuun, tule samaan duuniin, opiskeluun jne. Toi on kyllä todella tökerösti sanottu.

😂

Vierailija
36/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ehdottoman hyvä ja kertoo sinusta kaiken. Siinä on kavereilla nauramista, kun tuo laitetaan levitykseen.

Etenkin ihana yritys sivistykseen eli "meidän tekemisissä olo" saa varmasti aikaan isosti riemua.

Onko parempi tapa vaan vetäytyä, eikä perustella?

Se on mielestäni raukkamaisempaa kun tuo aapeen rehellisyys.

Aapee on ihan selkeä.

Se on toki sitten totaali adios.

Vierailija
37/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveä teksti. Jos saisin tuollaisen niin olisin ihan rikki. Parempi vain ghostata. 

Minä kuolisin nauruun. Tässä kohtaa viesti on niin tasoton, että kertoo enemmän lähettäjästä kuin vastaanottajasta.

Vierailija
38/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule me teimme eräälle bimbolle selväksi sen ettei kiinnosta paaaaljon myöhemmin kuin tämä tajusi ja sekin viranomaisteitse. kun halusi vielä pahentaa asiaa. kommunikointi oin a ja o.

toinen tapaus voisi olla että vääntelee parin sanan kommenttinsa hämärän lehden hämärille takasivuille (henk.koht.) parilla sanalla, ja huom. ANONYYMISTI vielä. todeeeella välkky.

ja sama kommentti on näkynyt someajalla (ylen kommentti ketjuissa),ilmeisesti töksö töks.

Vierailija
39/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista. Oletko kenties kännissä, jos et niin huolestuttavaa. :D

Vierailija
40/84 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on diplomaattinen. En ole tainnut päättää yhtäkään ihmissuhdetta diplomaattisesti. Kaikki diplomatia on yleensä siinä vaiheessa jo käytetty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi