Kalev on tunnettu palmurasvan käytöstä suklaassa, mites se sopii Pandalle?
Kommentit (23)
Toivottavasti mahdollisimman moni jättää Pandat ostamatta. Itse ainakin jätän. Valitettavasti ihmisten muisti on lyhyt. Kun etsittiin suomalaisuutta kuvaavia tuotteita, turkkilainen jenkki ja italialainen sisu pääsivät listalle.
Se, Kalev siis, oli joskus 20 vuotta sitten hyvää. Ei se enää ole. Mustikkasuklaa oli tosi hyvää. Viimeksi kun ostin jostain ihmettelin mitä on tapahtunut, onko makuaistini muuttunut vai mikä siinä on kun oli suorastaan pahaa.
Laittavat kookosrasvaa mikä on pahinta myrkkyä ihmiselle. Eipä mitään kun on vegaania kuitenkin!
Se tekee suklaat annetulla reseptillä.
Muistan kun mummi ja pappa toivat Kalev-makeisia suomeen kasarilla vai ysärin alussa? Suklaa oli kuin jauhoa tai sahajauhoa. Pölyisevää, mautonta.
Riittää kun Pandan osakkeen omistajat ovat tyytyväisiä osinkoihinsa. Karkin nassuttajista ei välitetä.
Vierailija kirjoitti:
Se, Kalev siis, oli joskus 20 vuotta sitten hyvää. Ei se enää ole. Mustikkasuklaa oli tosi hyvää. Viimeksi kun ostin jostain ihmettelin mitä on tapahtunut, onko makuaistini muuttunut vai mikä siinä on kun oli suorastaan pahaa.
Mä taas en 20 vuotta sittenkään tykännyt siitä mustikkasuklaasta. Kai mustikasta tulee suklaisiin maku, joka minun suussani maistuu kemikaaliesanssilta.
Sitä ostetaan mitä halvimmalla saadaan, vaikka Pandaa sitten. Aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Viru valge sokolaadi
Kuulostaa hyvältä, otetaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun Pandan osakkeen omistajat ovat tyytyväisiä osinkoihinsa. Karkin nassuttajista ei välitetä.
Halpa hinta, suomalainen ostaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Laittavat kookosrasvaa mikä on pahinta myrkkyä ihmiselle. Eipä mitään kun on vegaania kuitenkin!
On teillä aivopesu syönyt olennaiset osat aivoista.
Sekä Panda että Kalev ovat osa orkla konsernia. Käytetään mitä omistaja sanelee.
Vierailija kirjoitti:
Se tekee suklaat annetulla reseptillä.
Lisämmä koostikse vähä Kalevi gusi.
Kalevia tai Pandaa ei olisi kumpaakaan pitänyt myydä Orklalle.
Luuletko että niitä kiinnostaa muu kuin maksimituotot?