Ei-kokoomuslaisten akateemisten pino
täällä yksi ekonomi, joka ei voisi kuvitellakaan äänestävänsä porvareita.
Kommentit (14)
Koskaan en ole äänestänyt oikeistoa. 18-vuotiaana välttelin kokkareita intuitiopohjalta, nyt kolmevitosena on jo perusteitakin olla vasuri.
DI 30v, useimmiten vihreä (puolue ei mikään huipputärkeä minulle)
Kolmekymppinen valtiotieteiden maisteri, äänestän vihreitä ja toisinaan demareita
Vain painajaisunissani voisin äänestää Kokoomusta tai vielä pahempaa olisi äänestää Keskustaa.
Mieheni on myös akateeminen (ja jopa hyvätuloinen) ja äänestää vihreitä. Siskoni ja hänen miehensä ovat akateemisia ja äänestävät vasemmistoliittoa. Hyvin punavihreää on muutenkin koko akateeminen kaveripiirini.
Meidänkin tuttavapiirimme on hyvin vahvasti punavihreää - paitsi veljeni, joka on insinööri;)
ja äänestän vasemmistoa, joskus olen äänestänyt myös vihreitä
Olisikohan sillä mitään tekemistä, että tajuaa oikeasti jotain yhteiskunnasta sen kanssa, että ei äänestä kokoomusta?
Oliskohan sillä mitään tekemistä, että tajuaa oikeasti jotain taloudesta ja asioista sen kanssa, että ei äänestä demareita? ;D
Vierailija:
Mielenkiintoista. Lähes kaikki vasemmalle kallistujat on lukeneet yhteiskuntatieteitä.Olisikohan sillä mitään tekemistä, että tajuaa oikeasti jotain yhteiskunnasta sen kanssa, että ei äänestä kokoomusta?
en ole vielä ikinä äänestänyt kokoomusta, enkä äänestä - aikuisikäni olen äänestänyt vihreitä
Meitä on taatusti enemmän!
Maisteri, jatko-opiskelija
aineenopettaja (HY), vihreä ties kuinka kauan...
Samanlainen puoliso myös:)