Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alisa ja Janne

Vierailija
19.08.2026 |

Joko täällä on keskusteltu aiheesta? Olisipa kyllä söpö pariskunta. Toivottavasti romanssi kukoistaa. Ja Janne: älä pyllyile, Suomen kanssa ei siitä tykkäisi!

Kommentit (321)

Vierailija
281/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannesta saa sellaisen kuvan, että on varsinainen pelimies ja sählää monessa mukana. Julkisuuttako hakee Alisan siivellä?

Anna tulla faktatietoa sitten, jos sinulla sellaista on! Jonkun ihmisen perusteeton dissaaminen on suorastaan kiusaamista. 

Häh? Onhan hän ollut julkisuudessakin vaikka missä mukana toista kymmentä vuotta! Tulee mieleen tyyppi, joka on kuin tuuliviiri ja hyökkää tempauksesta toiseen. ADHD? 

Tottakai kaikki toivovat heille onnea ja parasta tulevaisuutta, mutta kyllähän tuo tuntuu huolestuttavalta kun toinen on niin päinvastainen kaikin tavoin. Alisa olisi varmasti mieluinen palkintopokaali monelle julkisuudessa ryvettyneelle miehelle. Tuollaisia ei perus julkkispiireistä löydä. 

Millä tavalla tuuliviiri? Edellinen suhde kesti viisi vuotta.

Vierailija
282/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne S näyttää epärehelliseltä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella hämmentynyt Alisan tavasta kommentoida suhdetta: en ole varma saanko kertoa/mitä saan sanoa tms. Siis mitä ihmettä - kuka aikuisen naisen puolesta oli kieltämässä miten hän saa omasta ihmissuhteestaan puhua? 

Tyypillistä käytöstä autistilla.

Vierailija
284/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella hämmentynyt Alisan tavasta kommentoida suhdetta: en ole varma saanko kertoa/mitä saan sanoa tms. Siis mitä ihmettä - kuka aikuisen naisen puolesta oli kieltämässä miten hän saa omasta ihmissuhteestaan puhua? 

Missä on noin sanonut sanalleen?

Vierailija
285/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa on vilpitön ja kaunis niin sisältä kuin päältä. Hänelle toivoisi vain parasta ihmissuhdetta ei mitään joka paikan höylää.

Vierailija
286/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa on timantti ei yhtään vähempää. Näitä ei joka oksalla kasva.

Vierailija
287/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään.

IL: Minkälainen suhde sinulla on Janne Saariseen vai onko teillä suhdetta?

– Mie en ehkä halua vielä kommentoida siihen, Vainio vastasi.

Vierailija
288/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa kohtelee kaikkia ystävällisesti ja on vilpitön. Hänelle soisi ainakin sellaisen seurustelukumppanin, joka voi julkisesti olla hänen rinnallaan.

No Saarinen ei ole sellainen hyvä, jos ovat vain ystäviä.

Vierailija
289/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään.

IL: Minkälainen suhde sinulla on Janne Saariseen vai onko teillä suhdetta?

– Mie en ehkä halua vielä kommentoida siihen, Vainio vastasi.

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
290/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alisa on vilpitön ja kaunis niin sisältä kuin päältä. Hänelle toivoisi vain parasta ihmissuhdetta ei mitään joka paikan höylää.

Jokapaikanhöylä kuvaa ihmistä, joka osaa monia taitoja olematta silti mestari missään niistä. Henkilö on yleispätevä muttei spesialisti.

Vierailija
291/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Jannessa häiritsee en usko, että on vilpittömästi seurustelemassa Alisan kanssa.

Seuraa eksänsä instagramia säännöllisesti.

Alisa ansaitsisi niin paljon paremman miehen siltä se itsestä tuntuu. Toivottavasti olen väärässä Jannen suhteen.

Alisa vaan on niin ainutlaatuinen ja aito.

Vähän surullinen olen tuosta parisuhteesta. Taisi olla laittautuminen urheilugaalaan ja se haastattelu Hesarille virhe. Helsingin pintaliitäjäjulkkiset aktivoituivat. Ja nehän osaa tuon iskemisen taidon, valitettavasti siihen se sitten jääkin. 

Vierailija
292/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Jannessa häiritsee en usko, että on vilpittömästi seurustelemassa Alisan kanssa.

Alisa ansaitsisi niin paljon paremman miehen siltä se itsestä tuntuu. Toivottavasti olen väärässä Jannen suhteen.

Vähän surullinen olen tuosta parisuhteesta. Taisi olla laittautuminen urheilugaalaan ja se haastattelu Hesarille virhe. Helsingin pintaliitäjäjulkkiset aktivoituivat. Ja nehän osaa tuon iskemisen taidon, valitettavasti siihen se sitten jääkin. 

Näinpä. 

Vierailija
293/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alisa tuli kaikesta päätellen urheilugaalan esiintymisellään julkkismiesten silmätikuksi. Olavi Uusivirran  kommentti jäi mieleen, suhtautuivat häneen kuin saaliseläimeen. Pikkutytöltä näyttävä huippujuoksija onkin meikissä ja iltapuvussa Hollywood-tasoinen  superkaunotar, jota kukaan ei ole oikein ennen huomannut. Kaikenmaailman ryvettyneet paatuneet naistenkaatajat iskivät häneen silmänsä. 

Mitäs Olof Nyström on mennyt töräyttämään?

Vierailija
294/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannen eksä aiheuttaa kysymysmerkkejä Jannen ja Alisankin suhteen. Onko Jannella ns. puhtaat jauhot pussissa. 

Pakko sano sulle totsmiseen että viituakos sulle kuuluu.  Miksi haukut ihmisä,  Mikäs piru sinä olet ihmisiä arvioimaan?   Alisa on itse valinnut rakkaansa ja jätä heidät rauhaan. 

Vierailija
295/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokapaikanhöylä kuvaa ihmistä, joka osaa monia taitoja olematta silti mestari missään niistä. Henkilö on yleispätevä muttei spesialisti.

Missäs sinä olet spesiaalisti.....et missään.  Olet mt haukkuva läski. 

Vierailija
296/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Alisa ei voisi myös pyllyillä?

Vierailija
297/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä surullinen on oikea sana. Ei edes voi rehellisesti olla yhdessä ilman vähättelyä, että ovat vain ystäviä. Toivottavasti ovat vain ystäviä vailla mitään seurustelusuhdetta, jos näin on niin on ok kieltää seurustelu.

Vierailija
298/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannesta saa sellaisen kuvan, että on varsinainen pelimies ja sählää monessa mukana. Julkisuuttako hakee Alisan siivellä?

Imaise lehmä persreikääsi ja vihellä.   Sinunlaisen puheilla ei ole merkitystä.

Vierailija
299/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on niin ihmeellistä? Monet kiltit tytöt ihastuu pahoihin poikiin. Ja monet ulkoisesti kiltin ja viattoman oloiset tytöt saattaa olla intiimielämässään ihan muuta, eivät vaan kuuluta sitä kaikille.

Vierailija
300/321 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä surullinen on oikea sana. Ei edes voi rehellisesti olla yhdessä ilman vähättelyä, että ovat vain ystäviä. Toivottavasti ovat vain ystäviä vailla mitään seurustelusuhdetta, jos näin on niin on ok kieltää seurustelu.

Mitä vittua hullu sulle kuuluu kun mulle ei mitenkään.    Mitn paljon tässässä ketjussa mielisairaita ???