Kuopiolainen yritysjohtaja kävi vähäosaisten kimppuun!
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/9713724
Mutta ei kyllä ainakaan itseäni kiinnosta mikään kattopeltien asentelu.... taidanpa keittää hyvät zufet nyt, jes...
Kommentit (79)
Kuopiolainen superjohtaja ei ihan ymmärrä ettei hänen tarjoamallaan palkalla saa Kuopiosta juuri mitään. Mutta jos saavut jostain edullisemman hintatason maasta, niin saatat saada ihan mukavasti sukanvarteen. Samasta syystä suomalaiset duunaritkin lähtivät vielä muutama vuosikymmen sitten keikkatöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on korkeuskammo niin eipä katolla kiipeillä.
Kausityö ei myöskään kauheasti houkuttele kun etsii vakipaikkaa tai edes vuoden kestävää työtä.
Totta, ei varmaan niin. Mutta jos vaihtoehdot ovat: täysi työttömyys tai kausityö, niin työ on kyllä ilman muuta aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtaja on niin oikeassa. Puhuu totta ja on itse nähnyt joten on todellinen asiantuntija. Ei suomalaiselle kelpaa työt. Makaa kotona mieluummin.
Työtä kolmeksi kuukaudeksi
Sekin on tyhjää parempi.
Ei välttämättä. Jos saa muuten tukea, kela "vyöryttää" tuloa seuraaville kuukausille. Itse sairastuin pätkätyökarusellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi suomalaisia duunareita ei ole syytetty milloin mistäkin. Vuosikymmeniä. Ja syyttely jatkuu
Vaikka yrittäjät siirtävät firmat ulkomaille, ja ne jotka jäävät, palkkaavat halpaa ulkomaista työvoimaa.
Silti syy on aina työntekijöissä.
Olisi mielenkiintoista kuulla, mistä tuo yrittäjien puhdas viha suomalaisia kohtaan oikein on tullut.
Ehkä joku yrittäjä voisi valaista asiaa?
Tarttunut kokkareisiin persuista, jotka on imeneet sen Putinilta.
Ja me kaikki tiedetään, miten se "imeminen" tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtaja on niin oikeassa. Puhuu totta ja on itse nähnyt joten on todellinen asiantuntija. Ei suomalaiselle kelpaa työt. Makaa kotona mieluummin.
Sekin on tyhjää parempi.
Kesätyöt sopii opiskelijoille. Sori jos ei löydy 60 ammattilaista kesätöihin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän nyt tuhannennen kerran: suomalainen yrittäjä EI PALKKAA suomalaisia maa-ja metsätalous töihin koska ei voi periä majoitusvuokrana puolta palkkaa takaisin. Ja suomalaiset eivät tyydy laittomiin alle TES palkkoihin. Tuo on vaan sitä tunnettua ihmisvihaa jota Suomi on väärällään, siksi persut jyrää taas kerran. Tuolla hokemalla yrittäjät ajavat päättäjiä toteuttamaan heidän toivettaan halvoista orjatyöntekijöistä joilla on pelkästään velvollisuuksia, ei yhtään oikeuksia.
Ainahan se suomalaiset työntekijän vikaa ettei työpaikassa ole työntekijöitä tai vaihtuvuus on isoa. Kyllä se kertoo paikasta eikä vika ole työntekijässä tai laiskuudessa työssä ja sen ehdoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti töitä on kolmeksi kuukaudeksi, mutta työtä voi olla tänä aikana 0 - 40 tuntia viikossa. Palkka 9.70 tunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on tyhjää parempi.
riittääkö että pääsee loimaan kassaan ja nauttimaan korotettua etua? Väi jääkö palkka vain haitaksi koska koko vuoden bruttopalkka lasketaan saatuna työttömyysetuutena peruspäivärahoille? Ja joo koko jörjestelmä ois syytä laittaa uusiksi alusta lähtien. Totaalinen rakenneuudistus jonka jälkeen vanhalla tiedolla miten asiat toimi ei tee enää mitään.
On tärkeää että työlupa on haettu Suomeen niin ei voi vaihtaa maata ja on sidottu työnantajaan
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan possun ahneus kasvaa kun voi käsitellä työväkeä kuin jotain pelinappuloita. Vanhat huonot roskiin ja uudet muualta tilalle.
Ja tätä paskaa edistää PS. Kiitti ihan v i t u s t i.
Eipä se paskaa puhunut vaan totta. Kuten itekin todistat heti aloutuksessa sen puhuvan totta, "minua ei ainakaan kiinnosta mikään kattopeltien asentelu" kyse ei ole kiinnostamisesta vaan siittä että on sinun velvollisuus aikuisena ihmisenä elättää itsesi jotenkin muuten kun pummimalla meiltä jouta työnteko kinnostaa
Oli ennestäänkin käsitys, että yrittäjäksi ryhtyy se luokan tyhmin, joka ei kykene pysymään missään työpaikoissa vaan saa kenkää toistuvan tyrimisen ja suunsoiton vuoksi.
Käsitykseni vahvistui.
kaveri kävi kokemassa ei työ vaatteita turva köysiä tellinkeitä. tuohon firmaan tuskin kukaan hakee viihtyy n2h. kohta konkassa verot ja vakuutus maksutkin maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kome kuukautta vähemmän pummimista veronmaksajilta sekä kolme kuukautta kallisarvoista työkokemusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi suomalaisia duunareita ei ole syytetty milloin mistäkin. Vuosikymmeniä. Ja syyttely jatkuu
Vaikka yrittäjät siirtävät firmat ulkomaille, ja ne jotka jäävät, palkkaavat halpaa ulkomaista työvoimaa.
Silti syy on aina työntekijöissä.
Olisi mielenkiintoista kuulla, mistä tuo yrittäjien puhdas viha suomalaisia kohtaan oikein on tullut.
Ehkä joku yrittäjä voisi valaista asiaa?
Tottakai savolainen vihaa suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se paskaa puhunut vaan totta. Kuten itekin todistat heti aloutuksessa sen puhuvan totta, "minua ei ainakaan kiinnosta mikään kattopeltien asentelu" kyse ei ole kiinnostamisesta vaan siittä että on sinun velvollisuus aikuisena ihmisenä elättää itsesi jotenkin muuten kun pummimalla meiltä jouta työnteko kinnostaa
T. Kirjoitustaidon opettelun laiminlyönyt persu Oulun suunnalta.
Varmaan sinäkin jobbaat putkien sukitusta köyhille vanhuksille kauluspaita päällä, ihmishirviö.
Vierailija kirjoitti:
kaveri kävi kokemassa ei työ vaatteita turva köysiä tellinkeitä. tuohon firmaan tuskin kukaan hakee viihtyy n2h. kohta konkassa verot ja vakuutus maksutkin maksamatta.
Eli ihan normipersutouhua. Kiitos tiedosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on tyhjää parempi.
Kesätyöt sopii opiskelijoille. Sori jos ei löydy 60 ammattilaista kesätöihin.
Ei voi puhua ammattilaisesta jos on työttömänä. Ammattilainen tarkoittaa että työskentelee siinä ammatissa
Tarttunut kokkareisiin persuista, jotka on imeneet sen Putinilta.