Tuleeko pms vaikka olisi tullut raskaaksi?
Eli viime la oltiin ilman ehkäisyä miehen kanssa, sunnuntaina oli ovisoireita ja nyt on tänään alkanut pms-oireet (hermot kireällä, rinnat kiepät, palelee jne). Ongelma on se, että en tiedä kiertoni pituutta, kun sain keskenmenon ja olin lääkkeellisessä tyhjennyksessö vajaat 5 vko sitten.
Jännittää, olenko raskaana, tämä siis ainoa ehkäisytön yhdyntä km:n jälkeen. Eihän kehonikaan kuitenkaan vielä 'tiedä'. jos on tärpännyt, kun kiinnittyminen tapahtuu vasta n. 6-7 pv hedelmöittymisestä?
Kommentit (3)
eli niistä ei oikeasti voi tulkita eikä päätellä yhtään mitään. Monet naiset luulee ja jälkeenpäin tulkitsee oireita miten sattuu.
Mulla oli menkkamaisia kipuja ja ties mitä, en muista oliko jopa tuhruttelua. Noh, joka tapauksessa odotin vaan milloin menkat alkaa ja vedin sen vuoden ensimmäisen ja ainoan kännin. Siis yleensä hyvä jos yhden siiderin join puolessa vuodessa ja sit just kun olen tullut raskaaksi hirrrvee känni kaverin häissä. Noh, luojan kiitos lapsella ei mitään ainakaan havaittavaa ongelmaa.
Muun muassa heijastekipua jalkaan kohdusta joka on mulla joka kk. Olin kuitenkin raskaana.