Naapuri teki minusta valituksen, koska pelaan yöllä ja puhun mikrofoniin normaalilla äänenvoimakkuudella
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään pelaaja ei puhu mikrofoniin normaalilla äänenvoimakkuudella.
Olet väärässä oletuksesi kanssa.
Valituksen tekeminen ei tarkoita, että joku on tehnyt mitään väärää. Taloyhtiöön kuuluu normaalit elämisen äänet.
Tämä on totta. Minun naapuristani kuului silloin tällöin riitelyä. Mielestäni pieni riitely kuuluu elämään. Kuitenkin eräs toinen naapuri koetti saada minut mukaan porukkavalitukseen noiden riitelyäänien takia. En suostunut, mutta arvelen, että valitus tehtiin.
Taloyhtiössä asuva teini kirkui ja raivosi niin kovaa että kuului neljä kerrosta ylemmäs. Jatkui tuntikausia.
Oli peli mikä tahansa, osanottajat huutavat. Eivät vain itse tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttärelläni on tuollainen hullu naapuri, joka huutaa öisin. Hän on tehnyt tästä hullusta myös monta valitusta.
Tyttäreni tekee etätöitä, joten hän yrittää pitää sen verran meteliä päivällä, että naapuri pysyisi päivällä hereillä, mutta huonoin tuloksin.
Miksi asuu asunnossa jossa on huono äänieristys jos se haittaa?
Helsingin keskustasta ei pysty vuokraamaan yhtä edullista asuntoa kuin mitä hänellä nyt on. Odottaa vain että tämä yöllä huutava hullu saa häädön.
Miksi hänen täytyy asua Helsingin keskustassa? Itse muutin sieltä syrjempään kun bilettäminen jäi historiaan. Ei tulisi mieleenkään valittaa metelistä jos muuttaa bilettäjien sekaan.
Hän asuu lähellä työpaikkaansa, vaikka tekeekin suurimman osan ajastaan etätöitä. Ei halua muuttaa radanvarteen, vaikka ei olekaan bilettäjä. Hän harrastaa museoissa käymistä ja ylipäätään kulttuuria, kahviloita, näyttelyjä, konsertteja. Radan varren taajamat ovat ankeita. Hullu voi muuttaa radanvarteen, koska hänelle keskustassa asuminen on turhaa.
Kaikkihan siellä haluaa asua, mutta ei se ole taloudellisesti mahdollista kuin harvalle. Jos on varaa, niin ne talot ovat sitten noita bileluukkuja täynnä. Jostain on aina rahvaan luovuttava, näin se maailmassa menee.
EI SE MITÄÄN, MINÄ HUUDAN JATKOSSA AAMULLA, KUN YRITÄT NUKKUA.