Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petra Garganon pöksygate

Vierailija
19.08.2026 |

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua sinänsä, että Petra saa tästä kritiikkiä. On ollut jo yleinen esiintymisasu vuosia. En ite tykkää, että siitä on tullut naislaulajien univormu.

Kaikki naisartistit ei pukeudu peppu ja reidet esillä. Esim. Jenni Vartiainen, Diandra, Jippu, Vesta, Ellinoora, Jonna Tervomaa, Suvi Teräsniska, Vesala, Behm, Maija Vilkkumaa ja Erin esiintyy aina vaatteet päällä. 

No ainakin Behmillä on ollut keikoilla melkoisen lyhyt hame. Niin lyhyt että istuessaan hän pistää jalat ristiin. Itse pidän tätä seksikkäämpänä kuin Petran minihousuja. Toisaalta ymmärrän keski-ikäisten naisten ärtymyksen. Miehenä voin sanoa, että kyllä se katse ihan väkisinkin noihin Petran reisiin kohdistuu...

Vierailija
182/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua sinänsä, että Petra saa tästä kritiikkiä. On ollut jo yleinen esiintymisasu vuosia. En ite tykkää, että siitä on tullut naislaulajien univormu.

Kaikki naisartistit ei pukeudu peppu ja reidet esillä. Esim. Jenni Vartiainen, Diandra, Jippu, Vesta, Ellinoora, Jonna Tervomaa, Suvi Teräsniska, Vesala, Behm, Maija Vilkkumaa ja Erin esiintyy aina vaatteet päällä. 

No ainakin Behmillä on ollut keikoilla melkoisen lyhyt hame. Niin lyhyt että istuessaan hän pistää jalat ristiin. Itse pidän tätä seksikkäämpänä kuin Petran minihousuja. Toisaalta ymmärrän keski-ikäisten naisten ärtymyksen. Miehenä voin sanoa, että kyllä se katse ihan väkisinkin noihin Petran reisiin kohdistuu...

Okei, mä katon pärstää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes on Petra Gargsno? Kuulostaa ihan häiriintyneeltä oravalta.

Tarkoitit varmaan kysyä "Ketä se on"?

Tarkoit varmaan: "Mikä se on"?

Vierailija
184/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pukenut sille tuollaisen kauhistuksen ylleen vain nolatakseen sen julkisesti.

Miksi tuollaisia uikkarin kokoisia käytetään nykyään keikka-asuina, ja yleisurheilijat käyttää bikinin kokoisia ja näköisiä asuja lähes sama missä lajissa?

Vierailija
185/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä kuin suomipaitaa olisi tuunattu mustalla jätesäkillä ja jätesäkin nyörillä.

Ei jatkoon.

Vierailija
186/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri naisilla hirttää kaasu kiinni ja alkaa naisen haukkuminen? 

Miehet tota asua enemmän haukkui.

Vierailija
187/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämänkään artistin lava-asu sieltä tyylikkäimmästä päästä ole, tuksutyylinen meikki ja tekotukka, kieroine huulitäytteineen, kinkkuverkot jalassa, 3 numeroa liian pieni mekko ja onko alushousut unohtuneet kinkkuverkko-sukkisten alta?

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…

Maailma on täynnä kauniita ja katseet kääntäviä tyylikkään seksikkäitä vaatteita, miksi pitää valita ne epäimartelevimmat ja halvimman näköiset?

Vierailija
188/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämänkään artistin lava-asu sieltä tyylikkäimmästä päästä ole, tuksutyylinen meikki ja tekotukka, kieroine huulitäytteineen, kinkkuverkot jalassa, 3 numeroa liian pieni mekko ja onko alushousut unohtuneet kinkkuverkko-sukkisten alta?

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…

Maailma on täynnä kauniita ja katseet kääntäviä tyylikkään seksikkäitä vaatteita, miksi pitää valita ne epäimartelevimmat ja halvimman näköiset?

Tolla on munat.

Vierailija
189/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sinänsä se ja sama, miten artistit lavalla pukeutuu. Ja jos haluaa pukeutua paljastavasti, niin totta kai niin saa tehdä. 

Mutta on sanottava näin naisena et oon aika kyllästynyt näkemään tätä samaa tyyliä monilta naisartisteilta ja miten  voimaantuminen tapahtuu niin usein paljastavan pukeutumisen kautta. Musta on paljon virkistävämpää, kun naisartisti voimaantuu jostain muusta kuin paljastavasta pukeutumisesta ja s€ksistä. Sitä paitsi ei se ole enää mikään uusi juttu, Madonnat sun muut ovat tehneet tuon jo paljon aiemmin. 

Petra Garganon juttu tällä hetkellä on kai se, että hänen artistiminänsä esiintyy vahvana naisena sekä henkisesti että fyysisesti. Pakettiin siis sopii, että voi myös esitellä vahvaa olemustaan. Ei kyse ole varsinaisesti seksillä myymisestä. Mutta jos näät sen seksinä, niin ehkä se kertoo jotain itsestäsi eikä tuosta artistista. 

Eipä ole ei... Jos esiintyvä nainen tai mies pukeutuu seksikkäästi ja julkaisee kuvia joissa esiintyy seksikkäissä asuissa on se seksiä. Seksi myy.

Käy harrastamassa seksiä. Alat nähdä vähemmän seksiä ympärilläsi. 

Kaikki eivät ole kaltaisiasi siveydensipuleita. Seksi myy. Halusit sitä tai et.

Vierailija
190/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sinänsä se ja sama, miten artistit lavalla pukeutuu. Ja jos haluaa pukeutua paljastavasti, niin totta kai niin saa tehdä. 

Mutta on sanottava näin naisena et oon aika kyllästynyt näkemään tätä samaa tyyliä monilta naisartisteilta ja miten  voimaantuminen tapahtuu niin usein paljastavan pukeutumisen kautta. Musta on paljon virkistävämpää, kun naisartisti voimaantuu jostain muusta kuin paljastavasta pukeutumisesta ja s€ksistä. Sitä paitsi ei se ole enää mikään uusi juttu, Madonnat sun muut ovat tehneet tuon jo paljon aiemmin. 

Petra Garganon juttu tällä hetkellä on kai se, että hänen artistiminänsä esiintyy vahvana naisena sekä henkisesti että fyysisesti. Pakettiin siis sopii, että voi myös esitellä vahvaa olemustaan. Ei kyse ole varsinaisesti seksillä myymisestä. Mutta jos näät sen seksinä, niin ehkä se kertoo jotain itsestäsi eikä tuosta artistista. 

Eipä ole ei... Jos esiintyvä nainen tai mies pukeutuu seksikkäästi ja julkaisee kuvia joissa esiintyy seksikkäissä asuissa on se seksiä. Seksi myy.

Oonko ainoa joka ei näe tuossa asussa tippaakaan seksikkyyttä? Ei herätä sitten mitään tuntemuksia puoleen tai toiseen. Epäilevästi katson kaikkia teitä, joiden peppuvakoa tuo hiertää.

Sinä et näe, mutta moni muu näkee. Petra on seksikäs ja tuollaiset vaatteet korostavat asiaa.                                      

Vierailija
191/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muuten ei saa huomiota, niin pukeudutaan "seksikkäästi", tosin seksikkyys on katsojan silmissä. Ovatko Petra ja Erika seksikkäitä? 🤔

Seksikkyys # provosoivuus, paljastelulla  shokeeraus. Narsismi ei ole seksikästä 

Ja taas narsismi. Kuten psykologi sanoi. Narsismi on nykyään muotisana jota käytetään, kun joku henkilö ei ole sitä mitä sanan käyttäjä toivoo.

Vierailija
192/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tai tuleeko Petran pöksyt Suomeen näytille?

Vierailija
193/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku kehuskelee narsismillaan toitottaen, " että en välitä muiden mielipiteistä", "minä pukeudun (tai jätän pukematta) niin kuin haluan viis yleisistä sopivaisuusnormeista" " jos minua huvittaa hieroa pi**uani muiden naamaan niin so what, vain minäminä olen tärkeä".

Ja mitkä " sopivaisuusnormit " pätee artistin keikalla? 

Älä mene sinne keikalle jos et halua nähdä. Ongelma ratkaistu! 

Vierailija
194/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pukenut sille tuollaisen kauhistuksen ylleen vain nolatakseen sen julkisesti.

Miksi tuollaisia uikkarin kokoisia käytetään nykyään keikka-asuina, ja yleisurheilijat käyttää bikinin kokoisia ja näköisiä asuja lähes sama missä lajissa?

Lavalla on todella kuuma.

Vierailija
195/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä katseeni on koko ajan hänen haarovälissään, en voi sille mitään vaikka olen tavallinen hetero täti-ihminen. Jos hän haluaa nostaa treenatut pakaransa esiin kuten videolla antoi ymmärtää, ei nuo ihan parhaat housut siihen ole.

Vierailija
196/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kadehtisivat toistensa reisiä?

Vierailija
197/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavalla on todella kuuma.

Miksi ennen kestettiin vaatteet päällä? Hiki sai virrata, sehän kuuluu lavashowhon.

Vierailija
198/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mä katon pärstää. 

Kaikki katsoo Petran huuhuuta, väitti mitä hyvänsä. Eihän tätä gatea muuten olisi käynnissä.

Vierailija
199/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku kehuskelee narsismillaan toitottaen, " että en välitä muiden mielipiteistä", "minä pukeudun (tai jätän pukematta) niin kuin haluan viis yleisistä sopivaisuusnormeista" " jos minua huvittaa hieroa pi**uani muiden naamaan niin so what, vain minäminä olen tärkeä".

Ja mitkä " sopivaisuusnormit " pätee artistin keikalla? 

Älä mene sinne keikalle jos et halua nähdä. Ongelma ratkaistu! 

Entä jos en halua nakupyllistelijöitä missään mutta haluan seurata maailman menoa niin mitä ehdotat?

Vierailija
200/221 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mä katon pärstää. 

Kaikki katsoo Petran huuhuuta, väitti mitä hyvänsä. Eihän tätä gatea muuten olisi käynnissä.

Mitä katsomista on elähtäneessä pikkutähdessä jonka elkeet ovat kuin Euroopan omistajalla?