Mikä tuota autisteja haukkuvaa trollia vaivaa?
Kumma tyyppi ja ärsyttävä kun sen takia täällä ei oikein voi keskustella autismista normaalisti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huonolaatuinen autismi sitä vaivaa
Sadismi on eri asia kuin autismi. Trolleja yleensä vaivaa sadismi.
Sadisti-autistitrolli ei halua myöntää olevansa myös vähän autistinen itse. Kuulostaa häiriintyneeseen korvaan kivemmalta, että olen iso paha mörkö sadistipeikko.
Sadisti on tyyppi joka saa seksuaalista tyydytystä siitä että tuottaa toisille kärsimystä. Se ei ole erityinen ylpeydenaihe.
Kun näet trolliviestin tiedät että jonnella alkaa jöpöttäämään, kun se saa vastauksia tai alanuolia. Mieti sitä.
Mielikuva jota en halunnut päähäni. Voiko sen pestä pois aivoista pulloharjaa käyttäen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadisti-autistitrolli ei halua myöntää olevansa myös vähän autistinen itse. Kuulostaa häiriintyneeseen korvaan kivemmalta, että olen iso paha mörkö sadistipeikko.
Sadisti on tyyppi joka saa seksuaalista tyydytystä siitä että tuottaa toisille kärsimystä. Se ei ole erityinen ylpeydenaihe.
Riippuu ihan siitä oletko normo vai pervo. Pervot ovat kyllä ylpeitä pervoudestaan riippumatta alalajista. Sillehän pyhitetään jo kokonainen kuukausi juhlintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä oletko normo vai pervo. Pervot ovat kyllä ylpeitä pervoudestaan riippumatta alalajista. Sillehän pyhitetään jo kokonainen kuukausi juhlintaa.
Millainen on pervo? Homoista ei varmaankaan ole kysymys kun homoseksuaalisuutta esiintyy paitsi ihmisillä niin yleisesti myös muiden eläinten parissa eli se ei ole "luonnonvastaista".
Jaahas, sama hullu aloitti riehumisen taas heti vähän seitsemän jälkeen 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, sama hullu aloitti riehumisen taas heti vähän seitsemän jälkeen 🙄.
Ja takoo jotain kymmentä yläpeukkua omiin viesteihinsä 🤣. Miten köyhää voi trollin elämä olla, että jaksaa käyttää aikaansa tuollaiseen.
Saanut itse diagnoosin eikä voi hyväksyä asiaa.
Voi olla samaan aikaan lievää kehitysvammaisuutta, persoonallisuushäiriöitä, vaikka bipo + alkoholiongelma. Tuollaisen aivoituksia ei kannata edes yrittää ymmärtää, nämä elävät ihan omissa sfääreissään
Trollien minän kehitys on jäänyt vajaaksi. He ovat jossain vaiheessa hylänneet osia itsestään, ja rakentaneet valheellisen identiteetin siihen päälle. Persoonan kaikki osat eivät ole integroituneet yhdeksi kokonaisuudeksi. Trolli itse ei välttämättä tiedosta asiaa. Ne hylätyt asiat eivät välttämättä ole edes hänen tietoisuudessaan. Trollipersoonan funktio on suojella minän heikkoja osia.