Mikä tuota autisteja haukkuvaa trollia vaivaa?
Kumma tyyppi ja ärsyttävä kun sen takia täällä ei oikein voi keskustella autismista normaalisti.
Kommentit (29)
Sillä on adhd, ja jotakin muuta. Joku autisti loukkasi sitä suoralla ilmaisullaan.
Haukuin kerran autistia mutta se ei välittänyt.
Ehkä saanu pakit joltain autistilta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Sillä on adhd, ja jotakin muuta. Joku autisti loukkasi sitä suoralla ilmaisullaan.
Jos kyse on siitä autistivaja__i-jankkaajasta, se käyttää omien sanojensa mukaan alfa-pvp:tä ja tulee riehumaan tänne.
Ei niitä mikään muu vaivaa kuin se, etteivät saa vastinetta trollauksellee. Ilmeisesti hän inkkelien tapaan onnistuu aina triggeröimään vään tyhmempiä palstailijoita, joten palkkion takia jatkaa menestyksekkäästi toimintaansa.
On mullakin adhd, mut mä osaan käyttäytyä. En ainakaan trollaile. Turha mennä diagnoosin taakse että saa luvan pärseillä sitten. Ei se niin mene.
Yleisemmin voisi kysyä että mikä trolleja vaivaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6506267/trollaamiseen-saattaa-liittya-p…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6631364/voiko-palstan-trolleilla-olla-m…
Noita ongelmia ei voi ratkaista vastaamalla trollille joten älkää sille vastatko yhtään mitään.
M60+
Trolleille ei kannata antaa mitään huomiota. Skrollaa ohi vaan heidän kommenttinsa. Ei missään nimessä kannata edes peukuttaa, koska se on heille kannustusta.
Onkohan tämä se sama joka toisinaan niin vanhassa kuin uudessakin pieruketjussa haukkuu autistivajakeiksi ja alapeukuttelee vpnllä kommentteja sekä myös kerran päivässä aloitusta ? Lienee muissakin ketjuissa
huonolaatuinen autismi sitä vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tunnistanut sitä vielä itsessään.
Aa, onko tämä sekopää taas vaihteeksi aktiivinen.
Jotenkin harvinaisen surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Sadismi on eri asia kuin autismi. Trolleja yleensä vaivaa sadismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadisti-autistitrolli ei halua myöntää olevansa myös vähän autistinen itse. Kuulostaa häiriintyneeseen korvaan kivemmalta, että olen iso paha mörkö sadistipeikko.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä mikään muu vaivaa kuin se, etteivät saa vastinetta trollauksellee. Ilmeisesti hän inkkelien tapaan onnistuu aina triggeröimään vään tyhmempiä palstailijoita, joten palkkion takia jatkaa menestyksekkäästi toimintaansa.
Mutta minä en tykkää myöskään inkkeleiden haukkumisesta.
Pitääkö ketään haukkua?
Tämä pöljä haluaa vaan kinastelu kavereita. Hyvin läski mt mätisäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadisti-autistitrolli ei halua myöntää olevansa myös vähän autistinen itse. Kuulostaa häiriintyneeseen korvaan kivemmalta, että olen iso paha mörkö sadistipeikko.
Sadisti on tyyppi joka saa seksuaalista tyydytystä siitä että tuottaa toisille kärsimystä. Se ei ole erityinen ylpeydenaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadisti on tyyppi joka saa seksuaalista tyydytystä siitä että tuottaa toisille kärsimystä. Se ei ole erityinen ylpeydenaihe.
Ei normaalille ihmiselle tietenkään. Tällaisen ihmisen minä ei ole rakentunut terveellä tavalla. Sadismi on suojakuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näet trolliviestin tiedät että jonnella alkaa jöpöttäämään, kun se saa vastauksia tai alanuolia. Mieti sitä.
Joo, harvinaisen sekopäinen tapaus. Tiedä mikä mania sillä tänään on, kun niin aktiivisesti trollaa.
Silleen surullista, eihän tuollainen ihminen voi kovin hyvin voida.