Miltä se tuntuu kun vaimo haluaa seksiä koko ajan ja itseä ei huvita yhtään?
Vaimo vinkuu seksiä joka päivä ja itsellä alkaa oleen ikää jo sen verran että libido on jo laskenut, eikä seksi huvita.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen se vaimo, joka halua enemmän. Edellinen 20v kestänyt parisuhde loppui siihen, ettei mies enää halunnut ollenkaan. Nykyinen parisuhde oli alkuun seksin puoleen ihan hyvä, mutta nyt muutaman vuoden jälkeen mies on alkanut pihtaamaan ja sanoo ettei jaksa. Ei se kiva ole miehellekään aina torjua, kun yritän jotain, mutta ei ole kiva minunkaan olla aina puutteessa
N44
Jos olet pk seudulta, niin voin helpottaa oloasi. M33
Muualta olen, harmi
N44
Vierailija kirjoitti:
Sanosko että jos on jotain töitä ihmisellä niin on semmonen monta kertaa päiväs aika kuvitteellinen, ei se oikeesti ole edes mahdollista
Kyse on ihan puhtaasti asioiden priorisoinnista. Ihmisillä ei ole olevinaan aikaa käydä myöskään kuntosalilla tai laittaa laadukasta ruokaa töihin vedoten.
Monilla seksi on ensimmäinen mikä heitetään silppuriin kun vähän on painetta arjessa ja lopputuloksen näkee sitten naamasta. Pidetään kyllä muutenkin huolta suhteesta ja itsestämme, eli runsas seksin määrä on enemmän seuraus kuin syy.
Niin ja useampi lapsikin on eli sekään ei ole mennyt tekosyystä.
Vierailija kirjoitti:
Haluttoman miehet voisitte antaa naisillenne luvan nauttia muiden miesten tarjoamasta seksistä.
Sillä meitä halukkaita ja kyvykkäitä kyllä teidänkin naisten käyttöön.
Päteekö myös toisin päin? Että haluttoman eukon miehellä pitäisi olla sitten vapaa pääsy muihin naisiin?
Itsellä tuntuisi siltä, kun myös on ikää niin alkaisin kuntoilemaan enemmän ja ottasin tadafil 5mg joka päivä. Jos on mahaa niin ensimmäisenä se pois.
Kävisin mittauttamassa testosteronit ja jos on liian alhaiset niin aika osaavalle lääkärille eli Roman Rusman, myös etäaika onnistuu vaikka asuisit missä vain Suomessa.
https://www.mehilainen.fi/laakarit-ja-asiantuntijat/roman-rusman
Vierailija kirjoitti:
Itse olen se vaimo, joka halua enemmän. Edellinen 20v kestänyt parisuhde loppui siihen, ettei mies enää halunnut ollenkaan. Nykyinen parisuhde oli alkuun seksin puoleen ihan hyvä, mutta nyt muutaman vuoden jälkeen mies on alkanut pihtaamaan ja sanoo ettei jaksa. Ei se kiva ole miehellekään aina torjua, kun yritän jotain, mutta ei ole kiva minunkaan olla aina puutteessa
N44
Voihan se nainen tai mieskin sanoa, ettei jaksa. Naisena vain alkaa vähän sivelemään munaa ja palleja. Pikkuhiljaa muna suuhun ja tarjoat märän pillun miehelle suuhun, toimii joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Voihan se nainen tai mieskin sanoa, ettei jaksa. Naisena vain alkaa vähän sivelemään munaa ja palleja. Pikkuhiljaa muna suuhun ja tarjoat märän pillun miehelle suuhun, toimii joka kerta.
Niinhän tuossa kirjoitin, että mies sanoo ettei jaksa, kun jotain yritän. Ei auta sivelyt, suikkarit tai tarjoamiset, kun ei jaksa niin ei jaksa
N44
Sano sille vaimolle että vie tuhkatkin munista!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tuntuisi siltä, kun myös on ikää niin alkaisin kuntoilemaan enemmän ja ottasin tadafil 5mg joka päivä. Jos on mahaa niin ensimmäisenä se pois.
Kävisin mittauttamassa testosteronit ja jos on liian alhaiset niin aika osaavalle lääkärille eli Roman Rusman, myös etäaika onnistuu vaikka asuisit missä vain Suomessa.
https://www.mehilainen.fi/laakarit-ja-asiantuntijat/roman-rusman
Ääni tälle. Vapaat alle 300 ni eiku korvaushoitoon. Ei ole normaalia että mies on haluton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Niinhän tuossa kirjoitin, että mies sanoo ettei jaksa, kun jotain yritän. Ei auta sivelyt, suikkarit tai tarjoamiset, kun ei jaksa niin ei jaksa
N44
Nainen parhaassa iässä ja puutteessa joutuu elämään. Ei ole elämä reilua ei.😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
N44
Sulla kiihkeitä ajatuksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
N44
Onko kuinka paljon ikää ja ylipainoa? Masennusta tai kroonista stressiä? Mites liikunta, aamuerektiot ja t-arvot? Onko SSRI-, duta-/finasteridi- tai opioidikipulääkitys?
Monella keski-ikäisellä miehellä ja naisella taustalla lymyää jokin fysiologinen seikka. Pikkuisen vielä vuorovaikutuksen ongelmaa, stressiä ja arjen harmautta päälle, niin ihan hyväkin seksielämä saadaan tapettua.
Oletteko kauan olleet suhteessa, ja oliko seksi suhteen alussa hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttoman miehet voisitte antaa naisillenne luvan nauttia muiden miesten tarjoamasta seksistä.
Päteekö myös toisin päin? Että haluttoman eukon miehellä pitäisi olla sitten vapaa pääsy muihin naisiin?
Se nyt vaan on eri asia!
T. Feministi
Otsikon mukainen tilanne kuulostaisi siltä,.että näen painajaista. Toisin päin se on sangen arkipäiväinen tilanne.
M52
Onhan tuo rouva joskus kysynyt, että olisko tänään sellainen päivä, mutta ei koskaan myönnä sitä, että hänen itsensä mieli tekis . Edistytty kuitenkin on kun kysyy.
Ensirakkaan kyllä teki mieli usein ja mukavalta tuntui .
Miltä se susta tuntuu sit ku sun vaimo löytää uuden miehen joka haluaa sentään seksiä? Turhaan sun vaimo tollasen miehen kanssa edes on yhdessä joka ei halua.. hukkaan heitetty elämä
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli näin päin. Miehen haluttomuus loukkaa vaimoa vaikka järki sanoo, että ei se minusta johdu. No, johtuu se. Tylsä, rupsahtanut ja tuttu vaimo ei vaan huvita jos testot on jo valmiiksi matalat.
Jep, vaimo näyttää liikaa appiukolta, kun painoa tullut sen 20kg lisää. Ja ihan syömällä, ei vaihdevuosilla. Enkä todella aio sanoa mitään.
Itse olen pitänyt kunnosta huolen. Mutta seksi ei innosta aiempaan tapaan, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla voisi haluttomat tai vähähaluiset naiset antaa miehellensä luvan nauttia seksistä muiden kanssa. Vaan jostain syystä se ei käy.
Yleensähän se menee niin että naisen halut on ongelma nuorempana ja miehen vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat, että naiset antavat pillua tai hyväilevä eli runkkaavaat, Mutta miesten mielestä naiset saavat tehdä itse itselleen orgasmin. Aika kylmää.
Naisella se halukkuus häviää hyvin äkkiä muutaman torjunnan jälkeen. Miehen kannattaa olla kiitollinen ja pitää vaimo tyytyväisenä jos kerran vaimolla on noin korkeat halut, ei nimittäin ole kaikille tarjolla tuota herkkua. Itse olen siitä onnekas mies että vaimo syttyy päivittäin eikä kyllä tulisi mieleenkään torjua häntä, koska sitten olisi hyvin äkkiä suomalainen kerran viikossa pimeässä - avioliitto todellisuutta tässäkin taloudessa. Jos ei paneta niin alkaa panettamaan on ihan hyvä motto suhteessa ja kyllä se on niin että toisensa tyydyttävillä pariskunnilla on riidaton koti ja tasapainoisimmat lapset.
Ja miehiä ne pakit kiihottaa vai?
Päästäthän vaimosi tuosta piinasta ja vapautat hänet. Ero on joskus ihan hyvä vaihtoehto, kun tiedossa on, että joku olennainen parisuhteen elementti ei enää korjaannu.
N49
Jos olet pk seudulta, niin voin helpottaa oloasi. M33