Mitä voi päätellä ihmisestä joka laittaa tyhjät paristot sekajätteisiin?
Kommentit (56)
Laitan paristot sekajätteisiin, mutta mielestäni olen silti ympäristöystävällisempi kuin lemmikin omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, että onko mulla edes paristoille tarvetta.. yhdet ladattavat akut on ja ne on kaukosäätimessä, jota en oikeastaan tarvii ollenkaan.
Miten se sun dildo? Eikö siinä ole patterit?
En tykkää fibraattorista, tulee paha olo ja toisinaan jopa oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette te vihervassarit hassuja... koiran paska ja paristojäte tuhoaa maailman?
Ootko persukokkari tyhmä, kun luulet, että kyse on maailman pelastamisesta. 🤪
Se on persukokkare!
Pattereista pitäisi maksaa joku kilohinta, niin johan alkaisi jengi palautella pattereita :) Siis tuottajavastuulla. Onhan se nytkin, kun kerätään talteen ilmaiseksi, kuten auton renkaat, elektroniikka, mutta pieni korvaus ihmisille palautuksesta (uuden hintaan lisätään).
"Niitä on ruokakauppojen aulassa ja myös tavarataloissa ja kauppakeskuksissa. Mutta et muka missään niissä koskaan käy, vai?"
Ei taas tule läpi lainauksen kanssa, joten näin: Mä en käy kuin apteekissa, joka on duunipaikan vieressä. Patterit hoituu taloyhtiön jätekatoksen keräyslaatikkoon.
Ohis, joka tilailee asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko AP aina teipata ne pariston päät kun jätät ne sinne kierrätykseen?
Et...... niin arvelinkin.
Teippi kuuluu muovinkierrätykseeen, eikä sitä paristojen kanssa samaan astiaan voi laittaa?
Mites teipissä oleva liima? Miten se kuuluu kierrättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettei ole mitään parempaakaan paikkaa mihin viedä, ei sentään visko mereen kuten oli tapana
Kai tällainen ihminen käy joskus jossain kaupassa. Niissä on keräyslaatikot.
No, en käy. Kauppias toimittaa oven taakse ostokset kaksi kertaa viikossa.
Niitä on ruokakauppojen aulassa ja myös tavarataloissa ja kauppakeskuksissa. Mutta et muka missään niissä koskaan käy, vai?
Mulla on parempaakin tekemistä.
Minä, minä, minä, mulla, mulla, mulla…
Itseään varten tällä eletään.
Outo tyyppi. En ole käyttänyt paristoa vuosikymmeniin, pareja vain.
Matkustatko laivastolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettei ole mitään parempaakaan paikkaa mihin viedä, ei sentään visko mereen kuten oli tapana
Niitä on ruokakauppojen aulassa ja myös tavarataloissa ja kauppakeskuksissa. Mutta et muka missään niissä koskaan käy, vai?
Lapsia tehdään silkasta itsekkyydestä tyydyttämään niitä omia narsistisia tarpeita ja nyt kun kukaan ei täytä sun jääkaappia, pese vessaasi ja olet yksin sinun pitäisi ajatella muita? Haistakaa hyvät ihmiset paska.
Meinasin tulla sanomaan, että m-muuttaja, mutta vastauksista päätellen myös persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tehdään silkasta itsekkyydestä tyydyttämään niitä omia narsistisia tarpeita ja nyt kun kukaan ei täytä sun jääkaappia, pese vessaasi ja olet yksin sinun pitäisi ajatella muita? Haistakaa hyvät ihmiset paska.
Liito-oravat hoitakoon mun puolesta veronmaksun ja vanhukset. Mun ekoteko on lapsettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Lapsettomilla on täysi oikeus olla välittämättä enempää ilmastosta. He ovat osuutensa jo tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liito-oravat hoitakoon mun puolesta veronmaksun ja vanhukset. Mun ekoteko on lapsettomuus.
Jokainen suomalainen kuluttaa valtavasti luonnonvaroja vaikka pyrkisi elämään ekologisesti jo maamme karujen luonnonolojen vuoksi. Jokainen tekemättä jäänyt lapsi on ympäristöteko.
Vian ei tartte olla iso jos se on korvien välissä. Monella on.
Tämä syyllistämiskulttuuri on mennyt ihan mahdottomaksi, järkytyin suorastaan kun tein nettiostoksia yhdestä kierrätyskaupasta joissa oli tuotteiden palautusoikeus, niin alkoivat syyllistämään luonnonvarojen tuhlauksella siitä hyvästä kun jouduin palauttamaan. Ei ollut kerrottu mitään ennakkoon että joutuu moitittavaksi vaikka toimii kaupan ehtojen mukaan. Tässä jäteasiassa on täysin samaa, kuka tahansa naapuri saa moittia lupaa kysymättä jos huomaa jotain mikä ei mahdu hänen maailmankuvaansa.
Kirjoitit Persun isolla.... hienoa. Osoitat kunnioitusta, niin pitääkin.
-Mestari