Kuinka monta kuukautta Fuengirolassa pitää asua että voi sanoa kaikille olevansa espanjalainen?
Kommentit (23)
No Suomessa ainakin somali muuttuu mediassa suomalaiseksi heti kun täällä alkaa yleistukea nauttia, ei ole mitään kuukausirajaa
Hus pois sieltä Suomi-baarista, et kotudu ikinä kun pyörit siellä vain muiden suomalaisten kanssa! Lapsetkin varmaan ikuisesti E2-opetuksessa!
Vierailija kirjoitti:
No Suomessa ainakin somali muuttuu mediassa suomalaiseksi heti kun täällä alkaa yleistukea nauttia, ei ole mitään kuukausirajaa
Eikö sulla persu ole muuta tekemistä?
Vaikka saisit kansalaisuuden, et muutu espanjalaiseksi vaan olet suomalainen jomma Espanjan kansalaisuus. En mäkään ole espanjalainen vaikka mulla on kaksoiskansalaisuus ja mummoni on canario. Olen vain 1/4 canario.
Mun täti on asunut Espanjassa 60-luvulta saakka ja sanoo että on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko jo siellä yleistukea?
Suomessa tässä menee raja
Kuinka kauan pitää asua hesassa et on paljasperseinen helsinkiläinen?
Mä olen asunut yli 20 vuotta pois Suomesta ja olen suomalainen. Pelkästään Suomen kansalaisuus. Vastaukseni kysymykseen: sitten, kun on maan kansalaisuus, voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutu.
Muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutu.
Muuttuu
Älä suolla paskaa.
Punavihreiden wokeglobalistien maailmankuvassa juuri sillä hetkellä kun tassu koskettaa maan kamaraa ensi kerran.
Vierailija kirjoitti:
Persu ei koskaan pysty keskustelemaan aiheesta ottamatta muualta tulleita puheeksi ja sylkemästä vihaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutu.
Muuttuu
Hyvä juttu. Pääsevät heti äänestämään persulit pois vallasta.
Toinen vaihtoehto on, että suomalaisina he kelpaavat persumiehille puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen asunut yli 20 vuotta pois Suomesta ja olen suomalainen. Pelkästään Suomen kansalaisuus. Vastaukseni kysymykseen: sitten, kun on maan kansalaisuus, voi sanoa.
Kansallisuus on ihmisen kuuluminen tiettyyn kansaan, kulttuuriin tai etniseen ryhmään. Kansalaisuus = sulla on tietyn valtion passi. 2 eri asiaa. Jos muutat esim. Brasiliaan ja saat kansalaisuuden, niin et muutu brassiksi, latinoksi etkä brasilialaiseksi.
Niin pitkään että saat kansalaisuuden.