Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt DNA-testin? Paljastuiko yllätyksiä?

Vierailija
18.08.2026 |

Itse en vielä, johtuen lapsen vastustuksesta. On sitä mieltä, että en saa antaa dna:tani mihinkään epämääräisiin paikkoihin, koska asiasta voi olla hänelle joskus haittaa. Sanoin kyllä, että varmaankin dna jo jossakin biopankissa on ja että ei kannata miettiä moisia juttuja liikaa. Vastasi, että  no ei kai se minua haittaa, koska kuolen kuitenkin aiemmin, mutta häntä haittaa. Mietin siis ehkä vielä.

Mies tilasi paketin, saa nähdä mitä paljastuu. Tuskin ihan lähisukulaisiin tulee uusia, mutta kaikkea muuta voi ilmentyä vähän kauempaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä koirasta otettu näyte niin et paljastu.

Vierailija
2/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää vielä tähän, että mies ei ole nelikymppisen lapseni isä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, isäni olikin äitini ja äiti ei ollut mulle sukua lainkaan. T. woke

Vierailija
4/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Tuli satatuhatta uutta sukulaista ympäri maailmaa. Loppuikä menee ihmetellessä mitä sukua ovat.

Vierailija
5/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis itse osallistunut tosi moneen tutkimukseen ja ilmoittautunut lahjoittajaksi yms ja verinäytteitä tutkimuksiin liittyen on otettu vuosikymmenten aikana paljon niin varmasti tietoni ovat päätyneet paikkoihin, missä niiden ei pitäisi olla.  -ap

Vierailija
6/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä isompia ylläreitä, mutta jotain .

Vierailija
7/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tekee lapsi viisaimpana päätökset. Mitä se kertoo ap:sta?

Vierailija
8/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt niin sanoisi. Ehkä hän pelkää joskus tulevaisuudessa jäävänsä kiinni rikospaikkatutkimuksessa äitinsä joskus antaman ja interpolille päätyneen  dna:n perusteella. 

Vierailija
9/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mulla on geeni joka ehkäisee raskausarpien syntymistä.

Vierailija
10/23 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt niin sanoisi. Ehkä hän pelkää joskus tulevaisuudessa jäävänsä kiinni rikospaikkatutkimuksessa äitinsä joskus antaman ja interpolille päätyneen  dna:n perusteella. 

Kiittämätön kakara. Eikö se ole saanut vielä tarpeeksi?

Vierailija
11/23 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tein, sitten selvisi että DNA ja Telia käyttää samoja mastoja.  Elisa toimii hiukan paremmin.

Vierailija
12/23 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö kaikilta sukulaisilta aina mielipiteen tutkimuksiin?

Vierailija
13/23 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta lapselta kysyin. Eipä silti, en nyt ihan välttämättä ota mielipidettänsä huomioon

Vierailija
14/23 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää vielä tähän, että mies ei ole nelikymppisen lapseni isä 

Ap, lapsesi on viisas. T. Tutkija

Vierailija
15/23 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin pelko on, että tulokset myydään vakuutusyhtiölle ja miettikääpä, mitä siitä seuraa🤯

Vierailija
16/23 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teetin.Isän isä oli arvoitus nyt on tieto.Tosin en aijo sitä mitenkään hyödyntää enkä valittaa asiasta.

Vierailija
17/23 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei.

Vierailija
18/23 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siis itse osallistunut tosi moneen tutkimukseen ja ilmoittautunut lahjoittajaksi yms ja verinäytteitä tutkimuksiin liittyen on otettu vuosikymmenten aikana paljon niin varmasti tietoni ovat päätyneet paikkoihin, missä niiden ei pitäisi olla.  -ap

Jos nuo tutkimukset on tehty suomalaisessa terv.huollossa, niin olet ilmeisesti turvassa. Et varmaan ole joutunut itse mitään niistä maksamaan. T.tutkija

Vierailija
19/23 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, antaako tietoja. Minä n 10v sitten hyvän ystäväni kanssa tilasimme paketit ja lähetimme näytteet. Meni lähes kuukausi ja tuli vastaukset. koska olimme kysyneet, olemmeko sukua (emme tiettävästi), yllätys ja järkytys, tulos väitti meidän olevan sisarpuolia. Koska äiti on eri, onko meillä sama isä? Päätimme ottaa kotona puheeksi äitiemme kanssa asian.

Kaverini äiti suuttui todella ja siellä tuli perheriita. Kävi ilmi että heidän isä oli käynyt useammin kuin kerran vieraissa. Äitini sanoi, että tästä ei tarvitse puhua isälle mitään, mikään ei muutu, sinä olet isäsi ja minun lapsi. Olen toistaiseksi ollut hiljaa. Isä kyllä ihmetteli ystäväni perheen avioeroa. Ystäväni äiti katsoi aluksi vähän kieroon, mutta emme koskaan puhuneet aiheesta. Nyt asun jo Helsingissä ja ystäväni Tampereella, tapaamme ehkä kerran kuussa.

Eli DNA-testit voivat paljastaa luurankoja, jopa rikkoa perheitä ja aiheuttaa riitoja. En tiedä onko tuossa halvassa testissä mahdollista tehdä tuollaista kimppatesti-yhteenvetoa.

Vierailija
20/23 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarpeen. Kun katson isäni valokuvaa, ei tarvitse miettiä, kuka on isäni. M67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi