Alkaa semisti ärsyttää pikkulapsen leikkitreffien järjestelyt
Meillä on alle kouluikäinen lapsi, jolla on paljon kavereita ja haluaisi kaiken aikaa kyläilemään jonkun luo tai kutsua jonkun kylään. Päikystä tullessa kertoo usein, miten oli suunnitelleet kaverin kanssa kyläilyjä puolin tai toisin. Kyläilyjä tapahtuu ehkäpä pari kertaa kuussa, koska meillä on tietenkin muutakin menoa tai halutaan olla vain perheen kanssa. Mikä ärsyttää on se, että karkeasti 95% tapauksista minä olen aina se aloitteen tekijä kyläilyjen sopimisessa. Muut vanhemmat ottavat todella harvoin yhteyttä sopiakseen mitään.
Ihan tulee mieleen omat ihmissuhteet. Mitään ei tapahdu jollen minä aloita ja järjestä asioita.
En odota mitään voivottelua tai neuvoja. Kunhan avauduin asiasta mikä nyppii :)
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa sitten järjestämästä niitä saatanan leikkitreffjä. Että minä muuten inhoan sitä sanaa.
Teillä taitaa olla ankea koti kun lapsesi ei viihdy siellä yksin edes pitkän ja raskaan päiväkotipäivän jälkeen.
Niin varmaan sitten. Eikä lapsella ole ankeaa kotona. Sattuu nyt vaan olemaan sosiaalinen ja siinä iässä, että kavereiden kanssa leikkiminen kiinnostaa eniten.
ap
miksi vanhempien pitäisi mitään sopia? jos on leikki-iässä niin osaa varmaan mennä itse pimputtamaan ovikelloa että voiko olla mauno-pekan kanssa tänään
Vierailija kirjoitti:
miksi vanhempien pitäisi mitään sopia? jos on leikki-iässä niin osaa varmaan mennä itse pimputtamaan ovikelloa että voiko olla mauno-pekan kanssa tänään
Ei voi jollei ne kaverit asu naapurissa. Kuka muutenkaan päästäisi päiväkoti-ikäisen yksinään ulos haahuilemaan ja pimputtamaan toisten ovikelloja? Sitä paitsi nykyajan ihmiset eivät tykkää yllätysvieraista. Kaikki pitää sopia hyvissä ajoin etukäteen.
Miks teit lapsia ja täällä uliset muille?
Ei meidän vika.
Järjestä tai et järjestä, ei vdduakaan kiinnosta ä päräsi elämä tai sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa sitten järjestämästä niitä saatanan leikkitreffjä. Että minä muuten inhoan sitä sanaa.
Teillä taitaa olla ankea koti kun lapsesi ei viihdy siellä yksin edes pitkän ja raskaan päiväkotipäivän jälkeen.
Niin varmaan sitten. Eikä lapsella ole ankeaa kotona. Sattuu nyt vaan olemaan sosiaalinen ja siinä iässä, että kavereiden kanssa leikkiminen kiinnostaa eniten.
ap
Semi paska aloitus taas. Ei kiinosta juttele taas lisää itsesi kanssa . 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän vika.
Miks tää vauvapalsta on nykyään tällainen lapsivihamielisten palsta?
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla ei ole lapsia
No mutta kai sinäkin urpo olet joskus lapsi ollut, vai etkö?
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän vika.
Miksi kommentoit keskustelua joka ei kiinnosta? Btw et sinäkään kiinnosta ketään, joten voit painua helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Semi paska aloitus taas. Ei kiinosta juttele taas lisää itsesi kanssa . 🤮🤮🤮🤮🤮
Sori ei oo tapana jutella itseni kanssa
ap
Tyypillinen yksilapsisen perheen luksusongelma kun pitäisi kaksi kertaa kuussa sopia "treffit".
Johtuisiko siitä, että ne toiset ei oikeasti haluaisi niitä leikkitreffejä?
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän vika.
Persu pääs näköjään taas purkautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että ne toiset ei oikeasti haluaisi niitä leikkitreffejä?
Niin no, ehkä aikuisia kiinnosta. Lapset kyllä on aina olleet innoissaan ja kyselleet milloin pääsee taas. Ei ole kyse siitäkään, että aikuisten pitäisi raahautua mukaan, koska nykyisin lapsi osaa olla kylässä yksin ja meille tulleet lapset myös vain jätetään tänne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsi on vain sosiaalinen? Myöhemmällä iällä pidettäisiin epänormaalina jos ei halua ikinä tavata ketään. Todennäköisesti tapaa kavereitaan useammin heti kun pystyy sopimaan siitä itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän vika.
Miks tää vauvapalsta on nykyään tällainen lapsivihamielisten palsta?
Koska tänne on tullu kaikenmaailman trollijonnet jotka vihaavat kaikkea mikä liittyy lapsiin tai vanhempiin, varsinkin äiteihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän vika.
Miksi sä uliset VAUVAfoorumilla jos ei lapset kiinnosta? Tiedoksesi, se vauva siinä nimessä ei viittaa netissä rääkymiseen vaan ihan oikeisiin vauvoihin joista kasvaa leikki-ikäisiä.