Mies: laukeatko suihinotossa
Kommentit (77)
Puoliso lähinnä hitaasti liottaa munaa suussa, vaikka olen sanonut, että imee, lypsää, simuloi naimista, tai mitä vaan. Ei vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka himokkaasti ottaa suihin, osaa käyttää kieltä ja samalla hieroa palleja saa kyllä miehen laukeamaan...
Mä taas en halua, että palleihin kosketaan ollenkaan.
Jokainen on yksilöllinen. Se joka on toisen mielestä hyvä, ei välttämättä toisen mielestä ole kummoinen.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa kyselyyn, koska olen nainen. Tosin saan aina saadessani suuseksiä. Ei ole yhtään penistä, joka ei olisi suuhuni päästyään lauennut... ja kohtuullisessa ajassa, noin 20 sekuntia siitä, kun alan imeä tosissaan spermoja ulos. Jotkut miehet ovat väittäneet etteivät, mutta ovat yllättyneet.
Siis saatko pelkällä imemisellä miehet tulemaan? Mitö muuta teet?
Minulla on ilmeisesti joitakin pahoja estoja. Ei vaimoni, eikä kukaan muukaan ole saanut minua laukeamaan suuhunsa. Sen sijaan melkein mihin tahansa pilluun tulen muutamassa minuutissa ja paljaalla muutamalla työnnöllä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ilmeisesti joitakin pahoja estoja. Ei vaimoni, eikä kukaan muukaan ole saanut minua laukeamaan suuhunsa. Sen sijaan melkein mihin tahansa pilluun tulen muutamassa minuutissa ja paljaalla muutamalla työnnöllä.
Mun ex miehellä oli sama. Ei nyt välttis estoja, mutta se ei vaan oo kaikkien juttu. Hän sanoi, että pillu tuntuu koko matkalta mutt suu vaan huulten kohdalla niin ei vaan ole tarpeeksi stimulaatiota vaikka mitä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex miehellä oli sama. Ei nyt välttis estoja, mutta se ei vaan oo kaikkien juttu. Hän sanoi, että pillu tuntuu koko matkalta mutt suu vaan huulten kohdalla niin ei vaan ole tarpeeksi stimulaatiota vaikka mitä tekisi.
Et vaan osannut ottaa suihin kunnolla. Toivottavasti olet jo oppinut sen taidon.
Tässä taas nähdään kuinka vääristynyttä settiä palsta tuottaa. Olen yrittänyt saada miestä väkisin tulemaan suuhun, palstalta saatujen ohjeiden mukaan, sillä olen ymmärtänyt keskustelujen perusteella että se on parasta mitä on. Ei ole onnistunut, haluaa aina vaihtaa toiseen päähän. Nyt kun noita tuloksia katsoo, ei se olekaan 99% miehistä jotka tulis sillä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso lähinnä hitaasti liottaa munaa suussa, vaikka olen sanonut, että imee, lypsää, simuloi naimista, tai mitä vaan. Ei vaan osaa.
Exä taas vaan puristi huulilla ja liu'utti eestaas, muttei käyttänyt lainkaan koeltä eikä imua. Minuutin jaksoi, sittem "huulet väsyi". En lauennut kertaakaan 25 vuoden aikana suuseksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä taas vaan puristi huulilla ja liu'utti eestaas, muttei käyttänyt lainkaan koeltä eikä imua. Minuutin jaksoi, sittem "huulet väsyi". En lauennut kertaakaan 25 vuoden aikana suuseksillä.
Tuo alkaa jo *tuttamaan kun jo etukäteen odottaa milloin huulet väsyvät
Suurin osa naisista ei tiedä, miten kullia tulisi imeä. Ei kerta kaikkiaan hajuakaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei tiedä, miten kullia tulisi imeä. Ei kerta kaikkiaan hajuakaan asiasta.
Sitä pitää nimen omaan imeä ja ihan reippain ottein. Ja kielellä puristaa vasten kitalakea.
Ollut toki vain kolme naista joiden kanssa seurustellut ja asunut useamman vuoden. Kukaan heistä ei ole oikein saanut Minua suihin otossa laukeamaan. Jotenkin koittanut opettaakin miten tuntuisi hyvältä jos imisi tai painaisi kielellä kitalakea vasten, mutta ei. Eikä se ole tuntunut mitenkään heitä haittaavan. Itseäni kyllä haittaisi jos en naistani saisi tyydytettyä suuseksissä 🤷
Viimeksi laukesin 15 sekunnissa, kun vaimo otti suuhun. Olen aina lauennut, kun minulta on otettu suuhun. Seksi vaimon kanssa aina päättyy siihen, että hän ottaa lopuksi suuhun. Ennen sitä meillä on yhdyntää, se selittää osittain tuon 15 sekunnissa. Minulle yhdyntä kestää paljon pitempään, kun voin siinä kontrolloida laukeamista. Jos se alkaa lähestyä voin hidastaa liikettä ja siirtää laukeamista. Kun vaimo ottaa suuhun, olen hänen armoillaan, enkä pysty mitenkään kontrolloimaan. Minä kiihotun suunnattomasti suuhunotosta ja vaimo haluaa ottaa sen suuhunsa. Voisiko olla paremmin? Olemme M64 ja N70.
Vierailija kirjoitti:
No miten pitää imeä?
Mieheni laukee aina suuhunotossa, imen, autan käsillä, hieron palleja, livon kielellä, otan välillä rinnat paljaaksi ja esittelen niitä, puhun rivoja..
N55
Vierailija kirjoitti:
Mieheni laukee aina suuhunotossa, imen, autan käsillä, hieron palleja, livon kielellä, otan välillä rinnat paljaaksi ja esittelen niitä, puhun rivoja..
N55
Oletko kuumana..
Miehen puolesta vastaan, että ei laukea suuhun koskaan. Kuulemma ei ole minun taidoista kiinni, vaan ei ole lauennut koskaan suuhun, jotain estoja kai.
N44
Vierailija kirjoitti:
Miehen puolesta vastaan, että ei laukea suuhun koskaan. Kuulemma ei ole minun taidoista kiinni, vaan ei ole lauennut koskaan suuhun, jotain estoja kai.
N44
Itsellä oli aikonaan samaa ongelmaa. Seuraavan kerran kun harrastatte seksiä ja miehes ilmoittelee tulemisestaan niin lopetatte naimisen ja otat suihin. Johan pääset maistamaan.
Nainen joka himokkaasti ottaa suihin, osaa käyttää kieltä ja samalla hieroa palleja saa kyllä miehen laukeamaan...